Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 565 66 67 68 69105 106 107 108 109
lethus1
25.10.2006 12:43:42
Sä ootkin se joka tykkää mikki hiirestä ;) Eikä Mira tota hommaa tuu voittamaan..ei oo vielä ollu tarpeeks kovaa vastusta äänestyksissä..mutta ens viikon on vielä mukana..

Se on varmaa että miralla on kannustajansa ja vihaajansa ja mielipiteet ovat vahvoja kuten viime tuloskin osoitti..ite annan ennemmin plussan ku miinuksen..

Lähinnä minua kiinnostaa miksi Miraa fanitetaan niin helvetisti. Näkeekö ihmiset itsessään "järkyttävästi syrjitys ja sorsitun" Miran ?

Jos itsensä tyrkyttäminen ja jatkuva yrittäminen kaveerata muiden kanssa on liian ilmiselvää, se on luotaantyöntävää ja toimii päivastoin kuin oli tarkoitus. Tämä näyttäisi pätevän talon sisällä, muttei ulkopuolella.

SIKSI olen kiinnostunut.

Seuraavaksi voisi kehitellä uuden tosi-tv formaatin jossa haetaan säälittävintä tapausta. Kuka janoaa eniten toisten huomiota? Kuka tekee sen räikeimmin ? Entä kuka vajoaa alimmaksi koittaessaan saada toisten hyväksyntää ? Kuka itkee tirauttaa ensimmäisenä ja sulattaa katsojien sydämet ?
Vompatti.
JOO100
25.10.2006 14:37:10
Olli ja Kaki on kyllä parhaita. Aika hyvää läppää heittää nimittäin, eikä kaikki aina sitä tunnu edes ymmärtävän.
Ilmoja pidelly.
obiwan
25.10.2006 15:03:51 (muokattu 25.10.2006 15:04:37)
Lähinnä minua kiinnostaa miksi Miraa fanitetaan niin helvetisti. Näkeekö ihmiset itsessään "järkyttävästi syrjitys ja sorsitun" Miran ?

No en kannata Miraakaan pahemmin, mutta mielummin sorsittu outsideri kuin määräilevä besserwisseri:)

E: Ja Olli sais voittaa, aidoimman ja hauskimman oloinen tyyppi talossa.
carnation
25.10.2006 15:15:38
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Kampela77
25.10.2006 15:16:20
Ylläripylläriä pukkaa taas: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?479075

Hena takaisin.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
MV
25.10.2006 15:18:05
Saas nähdä kuka tulee takaisin. Olen aika varma, että se on joku näistä jotka ovat tippuneet sääntörikkomuksen takia.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
NHR
25.10.2006 15:49:21

Saas nähdä kuka tulee takaisin.

Leijona sais tulla, se oli hauska. ;)

Olen aika varma, että se on joku näistä jotka ovat tippuneet sääntörikkomuksen takia.

Mankia veikkaisin minäkin. Mut eikös Heidi oikeestaan ollu tähän mennessä ainoo, joka sääntörikkomuksen takia joutu ulos? Mikahan lähti vaan selvittelemään niitä kännissä aiheuttamiaan sotkuja (oliko siinä joku rikossyytteen mahdollisuus olemassa tai jotain), ei kai siinä varsinaisesti sääntörikkeestä ollut kyse, vai miten se oli?
"Have you noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin
Juugeli
25.10.2006 15:51:23
Manki tai Heidi. Yllätyn kovasti, jos se on joku muu.
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Sakmäster
25.10.2006 15:52:20
jossain määrin epäreilua että jos ne nyt sinne jonkun aikasemman asukkaan pukkaavat sisään, tosin samapa tuo, voipi taas mennä asiat sekasin:D
böbbä
Sakmäster
25.10.2006 15:53:17
veikkaampa että Mika sinne tupsahtaa....
böbbä
carnation
25.10.2006 15:54:50
jossain määrin epäreilua että jos ne nyt sinne jonkun aikasemman asukkaan pukkaavat sisään, tosin samapa tuo, voipi taas mennä asiat sekasin:D

Jos ja kun sinne nyt joku vanha asukas tupsahtaa uudestaan, niin hällä ei välttämättä ole mahdollisuutta voittoon. Brittien bb:ssä oli näin, että tiputettu kilpailija laitettiin uudestaan taloon sekoittamaan pakkaa, mutta hän ei kuitenkaan voinut voittaa. Muut kilpailijat tosin eivät tienneet tätä, ja siksi sieltä tulikin sitä "epistä kun tolle annetaan uus mahdollisuus" -nurinaa. Vastaava homma voi olla nyt tässäkin yllätyksessä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Anonyymi muusikko
25.10.2006 16:03:56
Kertokaas joku monelta viikkotehtävä huomenna suoritetaan?
Voimmie lähtee
Sinap
25.10.2006 16:05:24
Subin kyselyn mukaan kyse voi olla aika laimeasta ylläristä.

Tänä iltana BB-taloon palaa vanha tuttu aiemmilta viikoilta. Kenen uskot palaavan?
Alexandron.
El Miccon.
Henrin.
Pandan.
Sorellan.
Jonkun muun. Kenen?

Mikaa veikkaisin myös itse. Se saattais vielä voittaakin, mikäli sitä ei tehdä mahdottomaksi.
"Siinähän se tuubi onkin."
obiwan
25.10.2006 16:07:37 (muokattu 25.10.2006 16:08:37)
Tuottaja sanoi aikanaan, ettei Manki palaa enää taloon. Eli joku Heidi? Eisss...

Ulosäänestetyt kilpailijat ei voi varmaan enää tulla takas, justiinsahan briteissä BB joutu kuseen "katsojien huijaamisesta" kun äänestetty tyyppi oli palannut takaisin...

E. Oho, ylempänä olikin jo tää mainittu:P
Sinap
25.10.2006 16:15:41
Tuottaja sanoi aikanaan, ettei Manki palaa enää taloon. Eli joku Heidi? Eisss...

Ulosäänestetyt kilpailijat ei voi varmaan enää tulla takas, justiinsahan briteissä BB joutu kuseen "katsojien huijaamisesta" kun äänestetty tyyppi oli palannut takaisin...

E. Oho, ylempänä olikin jo tää mainittu:P

Toisaalta Big Brotherin säännöissä sanotaan, että Big Brother voi muuttaa sääntöjä milloin vain. Eihän se ole katsojien hämäämistä, jos tiputettu nostetaan takaisin. Vaikka kerran tiputettu voittais koko kisan niin katsojathan sen valitsee. Oishan niinistökin saattanu voittaa toisella kierroksella. Oisko halosen kannattajat alkanu sit valittaa että heitä hämättiin.
Kirk_Hammett
25.10.2006 16:42:37
Hena tai manki varmaankin.
ei hitto jos joku Sonera tulis takas :D
You know it's sad but true...
Roger
25.10.2006 16:52:47

Hena tai manki varmaankin.
ei hitto jos joku Sonera tulis takas :D

Comebackin tekee Alehandro... sanokaa minun puhuneen
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Chrissie
25.10.2006 17:33:08
Comebackin tekee Jellona... sanokaa minun puhuneen

Tai no, sama se minulle. Olen täysin sitä vastaan, että joku jo tippunut kilpailija palaisi takaisin, mutta mitäpä minä sille mitään voisin. Joten, sama se minulle. Vituttaisi tosin..
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Sinap
25.10.2006 18:52:34 (muokattu 25.10.2006 19:29:40)
hehe..kaki ja sari just juttelivat että ketä kaipaa eniten pudonneista..

Toiveet vielä toteutuvat..hehe...

E: klo 20 tapahtuu...Vappu käytti extrassa sanamuotoa "tulee käymään"..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)