badcompany 25.10.2006 14:07:15 | |
---|
|
J.Hollström 25.10.2006 14:20:59 | |
---|
Kova jätkä räpläämään. Tyydyttää varmasti vaativammankin Pirkon. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Niin no, sormet käy nopsaan kuin Nürnbergin sotaoikeuden pikakirjoittajalla, mutta....se tyylitaju..?? Niin se tyylitaju minun mielestäni puuttuu. Ok en ole paras kaveri kommetoimaan kyseistä genreä.. En siis kai ymmärrä. Menen kuuntelemaan Geezer Butleria. P.S. Niin se tyylitaju kait puuttuu minun mielestäni.. tulihan varmasti selväksi ;-D "VoiVoi..." |
Steenbock 25.10.2006 16:58:16 | |
---|
kova sälli.mitäs mieltä http://www.youtube.com/watch?v=bia3o_0xx4k Noohh.. vitsinä toimis esim Claypoolin soittamana mutta kun en tämän jampan tuotantoa tarkemmin tunne niin ei oikein voi muuta ku sanoa että "Vaihda Black & Deckeriin" niin ei käsi puudu. "Mitäs tilasitte vanhan saatanan, bileisiinne heilumaan" |
Oan 25.10.2006 16:59:22 | |
---|
Niin no, sormet käy nopsaan kuin Nürnbergin sotaoikeuden pikakirjoittajalla, mutta....se tyylitaju..?? Tyylitaju on herralla parhaimmillaan erittäin kohdallaan. Mutta koitapa tuostakin klipistä nyt jotain sanoa...tjaa. Genressään loistava ja sopi erinomaisesti vaikkapa Chuck Schuldinerin yhteistyökumppaniksi. Fuusioprojekti Dark Hallkin on ihan hauskaa, mutta turhaksi tiluksihan sekin välillä menee. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
TommiW. 25.10.2006 17:04:45 (muokattu 25.10.2006 17:24:57) | |
---|
Tyylitaju on herralla parhaimmillaan erittäin kohdallaan. Mutta koitapa tuostakin klipistä nyt jotain sanoa...tjaa. Genressään loistava ja sopi erinomaisesti vaikkapa Chuck Schuldinerin yhteistyökumppaniksi. Fuusioprojekti Dark Hallkin on ihan hauskaa, mutta turhaksi tiluksihan sekin välillä menee. Munsta Deathin levyt, joilla DiGiorgio soittaa ovat herraa parhaimmillaan. Linjat palvelevat biisiä, mutta ovat silti hyvin omaperäisiä. Tuosta klipistä tulee vähän turha tilumiehen kuva. DiGiorgio soitti myös Iced Earthin levyllä, en muista nimeä juuri nyt. Kauhuaiheinen lätty kuitenkin, erittäin hienoa soittoa. E: Taisipa olla levyn nimi Horror Show. "Mä oon oikeesti vitun rikas, mut vittuillakseni ostan osarilla. Nauran itseni uneen ku myyjä tuhlaa johonkin vanhoihin jalluihin nekin rahat erä erältä."
-Sam Other |
hollstro 25.10.2006 17:55:32 | |
---|
Kummelikamaa. Kielenkäyttöä myöten. Sopii kaveriksi Speedylle ja Sakulle. |
Oan 25.10.2006 20:22:30 | |
---|
Kummelikamaa. Kielenkäyttöä myöten. Käyttää vain E-kieltä? Noin muuten vain huomautuksena, DiGiorgion bassottelua on varmaan parempi arvostella ao. listan perusteella yo. suttuisen videoklipin sijaan... http://www.stevedigiorgio.com/discography.shtml "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
Wilkeson 25.10.2006 21:51:48 | |
---|
Aika pilitystä. Hellsvetin nopeaan käy kyllä sormet. Nostan kyllä hattua kaverille koska ei iha joka jamppa tohon missään tapaukses pysty. ei kyllä sen enempää säväyttäny ku oli aika lyhyt pätkä ja aika epäselvä mut se on selvä että taitava on! eli perässä vetämään vaan jos pystyy..no joo,mix tarttis mut tuntuu et kaikki pilitys soolot ym bassosoolot poljetaan aina iha suohon jollain tavalla. Se ei oo iha helpoimmasta päästä vetää esim.taas jotai sheehanin tyylisii vedätyksii tai kenen vaan kuka rallattelee tällä tavalla ku tää hyyppä. mä pidän kyl kovina jätkinä näitä rallattajia! Oli se soolo sit ihan sama mitä pilitystä tai täppingiä tai släppiä! Kaikki omalla tavalla! |
mr.bungle 25.10.2006 21:55:21 | |
---|
Niin no, sormet käy nopsaan kuin Nürnbergin sotaoikeuden pikakirjoittajalla, mutta....se tyylitaju..?? Niin se tyylitaju minun mielestäni puuttuu. Ok en ole paras kaveri kommetoimaan kyseistä genreä.. En siis kai ymmärrä. Menen kuuntelemaan Geezer Butleria. P.S. Niin se tyylitaju kait puuttuu minun mielestäni.. tulihan varmasti selväksi ;-D Traa, toihan soitti mitä parhaiten tuollaiseen death metal -revitykseen. Tyylitajuttomuus olisi mun mielestä sitä, että soittaisi musiikkiin sopimatonta, tahi muuten kakkaa materiaalia. bassolla hanuriin |
slapvete 25.10.2006 22:00:43 | |
---|
"Tyylitaju puuttuu..." Kateellisten panettelua. Omassa genressään toimii! Treenaamaan, laiskat, niin ei tarvitse olla metallitulittajille kateellinen. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
Wilkeson 25.10.2006 22:06:51 | |
---|
Tyylitajuhan on kaikkien oma juttu mun mielestä. kaikki vetäköö mil tyylil huvittaa jos se on sen juttu! Ja se juttu.Onnex kaikil ei oo sama tyyli! Sehän se perseestä olis! toi ny oli toi veto...varmaa löytyy parempiakin esim jotai live-soolojuttuu?don't know! Aika tuntematon heppu loppupeleis mulle.En oo ton heebon matskuu juurikaan nähny! |
Dropped C 25.10.2006 23:08:32 | |
---|
Toihan oli ihan sikahauska noiden loppukommenttien vuoksi: "You're really pretty fuckin' lazy on that fretboard, can you you speed it up and do some technical shit?" Hah! |
Wilkeson 25.10.2006 23:13:24 | |
---|
Toihan oli ihan sikahauska noiden loppukommenttien vuoksi: "You're really pretty fuckin' lazy on that fretboard, can you you speed it up and do some technical shit?" Hah! niimpä! :) huumorintajujakin on niin moneen junaan! näin se on! pilipili. en taaskaa panis pahitteex jos saman pystys heittämäl vetää!!!! |
Boxeri 26.10.2006 11:16:07 (muokattu 26.10.2006 11:19:34) | |
---|
"Tyylitaju puuttuu..." Kateellisten panettelua. Omassa genressään toimii! Treenaamaan, laiskat, niin ei tarvitse olla metallitulittajille kateellinen. Jos et ymmärtänyt kommenttia "P.S. Niin se tyylitaju kait puuttuu minun mielestäni" niin ei voi kyllä kateudesta syyttää.. Ainakaan järjenvalon kateudesta. Siis toistetaan vielä.. Minun mielessä ei ole tyylitajua jotta kykenen tajuamaan kyseistä kepittäjää.. Joten meen ennemmin kuuntelemaan vaikka sian teurastusta. E: niin Butler = Teurastaja ;-D "VoiVoi..." |
EADG 26.10.2006 11:54:07 (muokattu 26.10.2006 11:54:18) | |
---|
Traa, toihan soitti mitä parhaiten tuollaiseen death metal -revitykseen. Tyylitajuttomuus olisi mun mielestä sitä, että soittaisi musiikkiin sopimatonta, tahi muuten kakkaa materiaalia. Tämä on totta. DiGiorgio on melkein ainoa joka on saanut "death" metalliin rakennettua toimivia bassokuvioita. (mr. Websterin lisäksi) Deathin levyillä jossa hän soittaa on oikeasti mielenkiintoisia ja toimivia ratkaisuja, mikä on mukavaa vaihtelua siihen E (A?) kielen sahaukseen. Nauhattoman soundikin on loistava! :) |
unable 26.10.2006 12:31:19 | |
---|
E: niin Butler = Teurastaja ;-D Hovimestari = teurastaja? |
EADG 26.10.2006 12:58:53 | |
---|
Hovimestari = teurastaja? Hovimestari = murhaaja |
Oan 26.10.2006 14:12:48 | |
---|
Tämä on totta. DiGiorgio on melkein ainoa joka on saanut "death" metalliin rakennettua toimivia bassokuvioita. (mr. Websterin lisäksi) Onhan noita monia muitakin. Sean Malone (Cynic), Roger Patterson (Atheist), Tony Choy (Cynic, Atheist, Pestilence..), Eric Langlois (Cryptopsy), Vsevolod Gorbenko (Hieronymus Bosch)...jne. Mutta ehkä DiGiorgio lienee yksi niistä tunnetuimmista ja moniulotteisimmista. Monenlaista musiikkia sekin ukko on ehtinyt soittaa. Jos Deathin levyille vedetyt bassot nappaavat, kannattaa kokeilla vaikkapa Vintersorgia. Jokunen villi veto sielläkin. Control Deniedistä puhumattakaan. "Hei, tää on ihan leikkiä vaan, ei pure. Ei irtoa taulusta ja kipitä sinne puremaan teitä."
- Armo Pohjavirta |
EADG 27.10.2006 17:10:13 | |
---|
Onhan noita monia muitakin. Sean Malone (Cynic), Roger Patterson (Atheist), Tony Choy (Cynic, Atheist, Pestilence.. Atheistilla on tosiaan mukavia kuvioita joka levyllä. Elementsillä on jopa Slap kuvioita. Cynic ja Pestilence ei ole niin hallussa, mutta kovia basisteja löytyy ainakin. |