Aihe: Deftones B-sides & rarities
1 2 3
masterhat
23.08.2006 16:50:55
Provinssissa toimi ihan tosi hyvin. en muista milloin olisin viimeksi noin paljoa riehunut keikalla, vaikka a.i.c:een takiahan sinne mentiin..:)
Tehotyttö95
Exhausted
24.08.2006 11:32:46

Eihän noissa uusissa biiseissä ole enää heviä ollenkaan. Tunnetustihan kitaristi Stephen Carpenter on pitänyt bändin hevipuolta yllä taistellen etenkin Chinoa vastaan. Olisiko Chinon lihotuskuuri ollut sitä varten, että nyt hän pärjää painimatseissa Carpenteria vastaan, ja on saanut tahtonsa läpi...:)
Rattata
24.08.2006 12:32:25
Mua ei haittaa hirveesti vaikka Deftones menis kevyempään suuntaan. Onhan White Pony aivan loistava levy vaikka kevyempi onkin.
M.A.C.H.O. #11
Ziggy Bubba
24.08.2006 13:20:02

Mua ei haittaa hirveesti vaikka Deftones menis kevyempään suuntaan. Onhan White Pony aivan loistava levy vaikka kevyempi onkin.

Komppaan. Deftones on ainakin mun korvaan parhaimmillaan juuri noissa melodisemmissa maalailuissa, tyyliin Be Quiet And Drive, Digital Bath ja Knife Prty. Jos ei äijiä huvita sitä hevimpää settiä vääntää, niin mua ei haittaa. Ja ne Carpenterin diggailemat Meshuggah-riffit ei välttämättä istu tuohon Deftonesin konseptiin niin kovinkaan hyvin.

Vaikka kyllähän bändillä on toki myös monta hienoa räyhäralliakin. Headup, Root ja Lotion ovat esimerkiksi oikein toimivia tällä osastolla.
www.mikseri.net/sigkk My musique
Bredius
29.08.2006 13:56:17 (muokattu 29.08.2006 13:56:34)
Komppaan. Deftones on ainakin mun korvaan parhaimmillaan juuri noissa melodisemmissa maalailuissa, tyyliin Be Quiet And Drive, Digital Bath ja Knife Prty. Jos ei äijiä huvita sitä hevimpää settiä vääntää, niin mua ei haittaa. Ja ne Carpenterin diggailemat Meshuggah-riffit ei välttämättä istu tuohon Deftonesin konseptiin niin kovinkaan hyvin.

Samaa mieltä. Itselleni Deftones on edelleen yksi hienoimmista bändeistä, juurikin White Ponyn ansiosta. Lukioaikojen teiniangstien soundtrackista on vuosien varrella kasvanut upeita sävellyksiä sisältävä ja kokonaisuutena ihailtavan hyvin toimiva klassikkolevy, joka on yksi kaikkien aikojen suosikeistani. Edellinen levy oli aika suuri pettymys, mutta Minerva, Moana, Needles & Pins ja Hexagram lukeutuvat kuitenkin mielestäni bändin parhaimmistoon. Around The Fur on myös minulle tärkeä levy, siltä suosikkini ovat Be Quiet And Drive ja Damone. Deftonesien itselleni tärkein biisi on kuitenkin tuo monesti tässäkin ketjussa mainittu Digital Bath, uskomattoman kaunis sävellys. Deftonesien raskaita kitaravalleja ja Chinon herkkää ääntä yhdistelevässä ilmaisutavassa vaan on jotain, joka toimii selittämättömällä tavalla todella hyvin. Ja erityisesti tuolla White Pony -levyllä.
Tempura
09.09.2006 10:19:35
Mun puolesta koko särön voisi heittää vaikka helvettiin. Akustiset kouraan. Kyseessä oli karrikaatio.

Pointtina siis, että Chinon sydäntäraastava ujellus kyllä tykittää hienosti myös silloin, kun ei ole massiivinen riffitykitys päällä. White Pony on nimikkolevyn ohella minulle ehkä parhaita kokemuksia kyseiseltä orkesterilta. Around the fur ei vieläkään napsahda.

Kyllähän sitä isoakin riffiä ja meteliä saa laittaa menemään, mutta minusta on tyhmää ajatella Deftonesia mättöbändinä. Tämä händi hoitaa molemmat puolet oikein hyvin. Jos olisi koko levy kevyempää kuin ennen, ei haittaisi.
76uy65t745t76tg
tumpelo
10.09.2006 11:09:38
minäpä palaan keskustelun alkuperäiseen aiheeseen vielä sen verran että suurena deftonesin ystävänä olin kyllä aluksi protestoivinani tuota B-sidesin sisältöä, juurikin sen tähden että melkein noi kaikki piisit oli vuosipäiviä sitten ollu jaossa. myöskin toi dvd ei kauheesi houkutellu, kun noi videotkin oli tullu nähtyä tuhanteen kertaan. mutta sitte taas, kun levyn hankkisin, niin pakko myöntää että onhan se hieno julkaisu.

mut deftonesilta sais kyllä mun puolesta tulla jonkinmoinen live-dvd hässäkkä. meinaan videomatskua kyllä on ihan alkuajoilta asti runsaasti, niin kyl vaan niistä sais höystettyä hienon kokonaisuuden.

ite otin tuossa kesän aikana tuon S/T:n pitkästä aikaa taas kuunteluun ja kyl upposi paremmin ku koskaan. tykkään levyn synkästä tunnelmasta. siin levyllähän on tosi hyvii piisejä, ja jotenki toimiii kokonaisuutena mielestäni hyvin.
"Time for a healthy meal of beer and methamphetamine. Truly the breakfast of champions!" -R2/elftor
slipkorn
11.09.2006 09:27:25
mut deftonesilta sais kyllä mun puolesta tulla jonkinmoinen live-dvd hässäkkä. meinaan videomatskua kyllä on ihan alkuajoilta asti runsaasti, niin kyl vaan niistä sais höystettyä hienon kokonaisuuden.

Muistanko väärin, vai eikös niillä ollutkin joku "Live in Hawaii" -DVD?
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
Exhausted
11.09.2006 10:40:14

Muistanko väärin, vai eikös niillä ollutkin joku "Live in Hawaii" -DVD?

Akustinen live?
tumpelo
11.09.2006 18:40:19
Akustinen live?

joo onhan semmonen havajijulkaisu. ei ihan täysin akustinen. ainakin one weakin vetävät ihan sähköisesti.
"Time for a healthy meal of beer and methamphetamine. Truly the breakfast of champions!" -R2/elftor
slipkorn
17.10.2006 17:12:05 (muokattu 17.10.2006 17:12:16)
Saturday Night Wristin julkaisupäivä lähestyy (31.10.), ja näemmä kappalelistakin on julkaistu:

"Hole in the Earth"
"FM"
"Beware"
"Cherry Waves"
"Mein"
"Interlude"
"Tilde"
"Rats"
"Pink Cellphone"
"Combat"
"The Earth"
"Comanche"

Ja Mein-kappaleessa on kuulemma SOAD:n Serj Tankian fiittaamassa, mikä kuulostaa minusta mielenkiintoiselta.
M.A.C.H.O. # 4 "Come on Bennett, lets party!"
In Goth We Trust!
The 666 Club #5
Rattata
25.10.2006 10:12:18
www.myspace.com/deftones

Tuolta voi kuunnella koko levyn. Nyt lähti ensimmäistä kertaa pyörimään, kommenttia sitten myöhemmin.
D'oh!
Exhausted
25.10.2006 11:37:20 (muokattu 25.10.2006 11:37:31)

Poseurpete
26.10.2006 01:27:46

Vedettiin kaverin kans purkkiin parit Deftones coverit. Voisin pistää jonnekkin jakoon jos joku haluaa kuulla. Miksaaminen vaan loppu ku seinään ku laitteet läks treenikseltä...
Im with stupid ---v
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)