joku vesireittejä on tosi lähellä. se biisi varsinkin :D Kirjoittaja on asiastaan tietämätön hölmö. |
Piepe 25.10.2006 14:10:07 | |
---|
se tuli itellekkin mieleen. kuulostaa ihan lopunaikojen ultra bralta, joku vesireittejä on tosi lähellä. Juu huomasin samankaltaisuutta joihinkin b-puoliin ja esim. Hyppään tai Lähettäkää minulle kirjoja -biiseihin. Niinku soundimaailman puolesta siis. go create. |
Prowleri 26.10.2006 01:48:53 | |
---|
Olin vähän pettynyt kun kuulin tuon radiossa, kauhea hehkutus että "suomalaiset muusikot tekivät laulun Politkovskajalle" niin oletin että siellä on iso kasa jotain poliittisesti aktiivisia artisteja ollut hieromassa ja sittemmin biisi paljastuikin Ultra Bran juopotteluillan tuotokseksi. Däigä! |
BaariMikko 26.10.2006 04:22:54 | |
---|
Olin vähän pettynyt kun kuulin tuon radiossa, kauhea hehkutus että "suomalaiset muusikot tekivät laulun Politkovskajalle" niin oletin että siellä on iso kasa jotain poliittisesti aktiivisia artisteja ollut hieromassa ja sittemmin biisi paljastuikin Ultra Bran juopotteluillan tuotokseksi. No kenenkäs tämä biisi olisi pitänyt levyttää, että olisi aihetta tyytyväisyyteen? "Taide on kyllä hirveetä. Mopot, ne on jotain."
-Zarmo
Selitys - vasta-avattu |
LamaAjanElvis 26.10.2006 05:41:48 | |
---|
No kenenkäs tämä biisi olisi pitänyt levyttää, että olisi aihetta tyytyväisyyteen? Jaakko Tepon. Sormet lähtee soundista. VAROITUS: Patukointi vaarantaa impeytesi. |
PJS 28.10.2006 16:55:49 | |
---|
Olin vähän pettynyt kun kuulin tuon radiossa, kauhea hehkutus että "suomalaiset muusikot tekivät laulun Politkovskajalle" niin oletin että siellä on iso kasa jotain poliittisesti aktiivisia artisteja ollut hieromassa ja sittemmin biisi paljastuikin Ultra Bran juopotteluillan tuotokseksi. Jos UB tekee juopotteluilloissaan tämän tasoista musaa, niin kelatkaa millasta ne tekis jos eivät olisi hajonneet? www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
SirElwood 29.10.2006 12:05:06 (muokattu 29.10.2006 12:05:33) | |
---|
Jos UB tekee juopotteluilloissaan tämän tasoista musaa, niin kelatkaa millasta ne tekis jos eivät olisi hajonneet? Tai jos ne tekis musaa selvinpäin! :-) E:Typo |