Hola, Olen siirtymässä vanhasta INCA88 kortista 16 raitaiseen maailmaan. Nyt olen kahden kortin vaiheilla. Joko Marian Marc A + ADA8000 paketti x2 tai Marian Marc 8 kortti x2 Mitä etuja toisella on toiseen verrattuna, etuset kun jälkimmäiseen vaihtoehtoon löytyvät miksaus pöydästä Fostex 820. Kommentteja odotellen. "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
-Albert Einstein |
No ominaisuudethan löytyy ihan marianin nettisivuilta. Äänenlaadusta en osaa sanoa oikeastaan juuta enkä jaata, koska ei oo ollu tota MARC 8:a koneessa. MARC A:n kanssa sensijaan ei aikanaan ollut mitään ongelmia soundeissa, eikä käytettävyydessä. Periaatteessahan suurin ero noissa on liitännöissä ja MIDI:ssä. Jos pidät Fostexin etusista, niin osta niitä MARC 8:ja, muutoin MARC A ja ADA on ihan hyvä valinta. Jos taas haluat loistavan kortin edullisesti, niin kato jos PeteH:lla on Creamwarea myynnissä vielä. Mä loikkasin ite aikanaan Marianilta Creamwarelle, enkä ole ihan heti takaisin palaamassa. Ominaisuuksia on n. 100 kertaa enemmän, tosin niin on varmaan hintaakin. :) Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun. |
Jos taas haluat loistavan kortin edullisesti, niin kato jos PeteH:lla on Creamwarea myynnissä vielä. Mä loikkasin ite aikanaan Marianilta Creamwarelle, enkä ole ihan heti takaisin palaamassa. Ominaisuuksia on n. 100 kertaa enemmän, tosin niin on varmaan hintaakin. :) Hintaa on 3x MarcA:n verran, mutta ominaisuuksia paremminkin 1000x enemmän. Ja edelleenkin löytyy Pulsar2 kahdella adat liitännällä. |