Aihe: Marian korteista
1
Antti1
25.10.2006 10:13:07
No ominaisuudethan löytyy ihan marianin nettisivuilta. Äänenlaadusta en osaa sanoa oikeastaan juuta enkä jaata, koska ei oo ollu tota MARC 8:a koneessa. MARC A:n kanssa sensijaan ei aikanaan ollut mitään ongelmia soundeissa, eikä käytettävyydessä.

Periaatteessahan suurin ero noissa on liitännöissä ja MIDI:ssä. Jos pidät Fostexin etusista, niin osta niitä MARC 8:ja, muutoin MARC A ja ADA on ihan hyvä valinta.

Jos taas haluat loistavan kortin edullisesti, niin kato jos PeteH:lla on Creamwarea myynnissä vielä. Mä loikkasin ite aikanaan Marianilta Creamwarelle, enkä ole ihan heti takaisin palaamassa. Ominaisuuksia on n. 100 kertaa enemmän, tosin niin on varmaan hintaakin. :)
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
PIM
25.10.2006 10:46:37
Jos taas haluat loistavan kortin edullisesti, niin kato jos PeteH:lla on Creamwarea myynnissä vielä. Mä loikkasin ite aikanaan Marianilta Creamwarelle, enkä ole ihan heti takaisin palaamassa. Ominaisuuksia on n. 100 kertaa enemmän, tosin niin on varmaan hintaakin. :)

Hintaa on 3x MarcA:n verran, mutta ominaisuuksia paremminkin 1000x enemmän. Ja edelleenkin löytyy Pulsar2 kahdella adat liitännällä.
axelsson
25.10.2006 13:01:42
Marianin marc8 pelaa ihan hyvin. Ominaisuuksia ei tietty ole, ääntä saa sisään ja ääntä saa ulos, ajurit on simppelit ja toimii pomminvarmasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)