jannu 23.10.2006 15:36:22 | |
---|
älä nyt loukkaannu hei...haasttelujen perusteella B.C:sta saa vaan sen kuvan että kaveri ei ehkä oo se kaikkein "helpoin" ihminen. Outoa sinäänsä että kaveri tempasee herneen nenään jostain entovieraiden ihmisten spekuloinnista...huono päivä? Söit huonosti ja nyt turvottaa? Relaisit vähän. Öö... Mistä sä päättelet, että mä olen herneen vetänyt nenään? Saa kai sitä kommentoida? Että relaa itte vaan samalla. Lähinnä naurattaa, kun jengi alkaa analysoimaan amerikkalaisten rockmuusikoiden sielunelämää tuijoteltuaan lapsuutensa härmässä lehmänperseitä ja luettuaan kolme numeroa Kerrangia. :P Oon mäkin niitä "vittukuoonhuonollatuulella"-haastatteluja lukenu, mutta aikalailla saman verran oon lukenu niitä haastatteluja, joissa mies on erittäin mukava ja sympaattinen. Oon vaan tullut siihen tulokseen, ettei hirveästi kannata vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä jonkun seiskapäivään jutuista. Tai Rolling Stonen. Tai minkään median. Kelaapa nyt, miten paljon kenelläkään tuottajalla tulee koskaan olemaan sanomista ton bändin sessioissa. Tuskin on Datea tai Bakeria sinne millään levyhtiön määräyksellä tai painostuksella hoidettu; kyllä ne on herrat Corgan ja Chamberlin, jotka ovat halunneet herrojen läsnäoloa. Knight Rider - A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist! |
PJS 23.10.2006 19:14:58 | |
---|
Öö... Mistä sä päättelet, että mä olen herneen vetänyt nenään? Saa kai sitä kommentoida? Että relaa itte vaan samalla. Lähinnä naurattaa, kun jengi alkaa analysoimaan amerikkalaisten rockmuusikoiden sielunelämää tuijoteltuaan lapsuutensa härmässä lehmänperseitä ja luettuaan kolme numeroa Kerrangia. :P Oon mäkin niitä "vittukuoonhuonollatuulella"-haastatteluja lukenu, mutta aikalailla saman verran oon lukenu niitä haastatteluja, joissa mies on erittäin mukava ja sympaattinen. Oon vaan tullut siihen tulokseen, ettei hirveästi kannata vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä jonkun seiskapäivään jutuista. Tai Rolling Stonen. Tai minkään median. Kelaapa nyt, miten paljon kenelläkään tuottajalla tulee koskaan olemaan sanomista ton bändin sessioissa. Tuskin on Datea tai Bakeria sinne millään levyhtiön määräyksellä tai painostuksella hoidettu; kyllä ne on herrat Corgan ja Chamberlin, jotka ovat halunneet herrojen läsnäoloa. Joo, mä oon haudannu mun sotakirveen jo nnenku mä sainkaan sen. Mut silti luulisin että just tosta syystä corgan ei oo mikään maailman helpoin tuottaja, ku sillä sanotaan olevan asioista tietty visio ja välttämättä se ei aina ole sama kuin tuottajan näkemys. ite oon aina ollu tyytyväinen pumpkinssin tekemisiin joten eiköhän sieltä hyvä levy tule tälläkin kertaa. www.mikseri.net/funkbone Funk-rockia suoraan ytimestä. |
älä nyt loukkaannu hei...haasttelujen perusteella B.C:sta saa vaan sen kuvan että kaveri ei ehkä oo se kaikkein "helpoin" ihminen. Mä kun oon tässä kans asiantuntija, niin työnnän lusikkani soppaan. Mulla on sellainen käsitys, että herra Corganilla on todella tulehtuneet välit joidenkin tiettyjen toimittajien/lehtien kanssa. Juontaa juurensa ilmeisesti niiltä ajoilta, kun Corganin ja Courtney Loven suhde loppu. Asiaa oli eräät sitten revitelleet oikein kunnolla. Tiedä sitten, mikä on asian oikea laita. Skäppädubaa hubaa städää! |
Heavy Metal Machine 25.10.2006 17:26:25 | |
---|
Mikä bändi soitti tänään kuusi vuotta sitten Hartwalla Areenassa? HELSINGIN JOKERIT 1967 |
miscage 25.10.2006 18:23:48 | |
---|
Mikä bändi soitti tänään kuusi vuotta sitten Hartwalla Areenassa? Käännä vain puukkoa myöhännäisheränneisen haavassa:) Ambition makes you look pretty ugly |
Stain 25.10.2006 18:37:03 | |
---|
Käännä vain puukkoa myöhännäisheränneisen haavassa:) Sama. Kylläpäs on taas pitkästä aikaa iskenyt pumpkins-fanitus. Gish ja sen ajan demoilut on pyörinyt soittimessa aika ahkerasti. Ja piti opetella Cherub Rockin soolo kun se on niin hieno. Vielä kun osaisi soittaa sen yhtä hyvin kuin Billy. It's a bittersweet symphony, this life |
saturnzreturn 25.10.2006 22:57:48 | |
---|
Mikä bändi soitti tänään kuusi vuotta sitten Hartwalla Areenassa? jumalauta, kuusi vuottako siitä nyt on.. perkele soikoon kyllä se aika vaan menee. mitään mainitsemisen arvoista en ole saanut tällä välillä aikaan :) my wallet's fat and so is my head |
Heavy Metal Machine 26.10.2006 10:01:20 | |
---|
Käännä vain puukkoa myöhännäisheränneisen haavassa:) Kohtahan tuo on taas radalla. Euroopan päivämääriä odotellessa... :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
konehes 26.10.2006 10:29:58 | |
---|
Oli se vain hieno ilta silloin. Aika epätodellinen olo oli kun postui keikalta. cherub with heavy metal machine |
taikakameli 27.10.2006 20:23:34 | |
---|
Tänään hommasin Siamese Dream -vinyylin ja ilokseni huomasin levyjen olevan oranssit. Mojovaa! Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
saturnzreturn 28.10.2006 04:46:28 | |
---|
Tänään hommasin Siamese Dream -vinyylin ja ilokseni huomasin levyjen olevan oranssit. Mojovaa! jees, orkkispainos on kylli musta.. my wallet's fat and so is my head |
taikakameli 28.10.2006 13:16:07 | |
---|
jees, orkkispainos on kylli musta.. Ei voi mitään. Mun mielestä nää on hienot Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Heavy Metal Machine 30.10.2006 09:27:50 | |
---|
Tänään hommasin Siamese Dream -vinyylin ja ilokseni huomasin levyjen olevan oranssit. Mojovaa! Mistäs tuon löysit? Tahtoo oranssin painoksen! HELSINGIN JOKERIT 1967 |
HC-Audio 30.10.2006 15:35:42 | |
---|
Mistäs tuon löysit? Tahtoo oranssin painoksen! Omani löysin Lontoosta HMV:stä Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin".
Kalamies #18 >-)))> |
taikakameli 30.10.2006 18:28:36 | |
---|
Mistäs tuon löysit? Tahtoo oranssin painoksen! Ihan Helsingistä, keltaisesta jäänsärkijästä Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
Heavy Metal Machine 31.10.2006 09:18:13 | |
---|
Ihan Helsingistä, keltaisesta jäänsärkijästä Jaahas. Se on soitettava Nipalle. Paljon oli hintaa? HELSINGIN JOKERIT 1967 |
konehes 31.10.2006 12:27:41 | |
---|
Itse ostin oranssin painoksen Swamp musicilta, maksoi noin 25€. Originaali taasen lähti matkaan Jyväskylästä, Kankaan divarista noin kympillä. cherub with heavy metal machine |
taikakameli 02.11.2006 17:13:30 | |
---|
Jaahas. Se on soitettava Nipalle. Paljon oli hintaa? Olisko reilut 18e Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
joonasvalve 07.11.2006 08:21:03 | |
---|
....Ja piti opetella Cherub Rockin soolo kun se on niin hieno. Vielä kun osaisi soittaa sen yhtä hyvin kuin Billy. Se on ihan paras sooloista! Ja mieli palaa täälläkin Hartwall Areenalle... "Damn good coffee!" -Dale Cooper |
saturnzreturn 13.11.2006 19:45:48 | |
---|
Postataan nyt tännekin. Eli tuo corganinkin käyttämä legendaarinen Fender Blender on nyt reissue tuotannossa fenderillä. Käykää joku testaan kun en ite jaksa ja kirjottakaa sitten tänne miltä kuulosti.. my wallet's fat and so is my head |