Olli 24.10.2006 15:16:53 | |
---|
Ei kun sellainen adapteri ilmeisesti. Palikka joka kiinnittyy rummun alkuperäisiin reikiin. Palikkaan kiinnittyy sitten tämä erilainen nostin, näin ymmärtäisin. Joo-o vaikeeksi menee. Taidan pitäytyä siinä teippipatentissa. http://www.spacebarhoppers.com/ |
drum_man 24.10.2006 16:01:57 | |
---|
Vai, että ihan Acron tyyppivika. Voihan perhana ollen... pari kuukautta soittelin sillä ja ei ilmenny mitään tällaista. Sitten nyt parina viime viikkona on alkanut olla ihan joka kappaleen lopussa matto niin löysällä, että hyvä että on mattoa ollenkaan! Tykkään kyllä löysästä vireestä, mutta kyllähän maton pitäisi pysyä siinä missä sen on hyväksi todennut... Ja pitäähän virvelin nyt soittamista kestää! "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
Nolte 24.10.2006 17:14:45 | |
---|
Ja pitäähän virvelin nyt soittamista kestää! Näin on. Ja pitää kestää kovaakin soittamista! Hyvät kamat - huono soittaja! |
Youni 24.10.2006 17:31:48 | |
---|
Ei tämä nyt niin vakavalta kuulosta. Premierin nostimessa löystyy ruuvi, joka pitää nostimen kahvaa kiinni. :D Kettumaisinta on, että tämä ruuvi on nostimen sisällä ja siihen pääsee käsiksi vain nostimen irroittamalla. Nostimen irroittamiseksi pitää irroittaa luonnollisesti myös kalvo. Pitäisi liimata se ruuvi paikalleen. Tämä vika ilmeni ensimmäistä kertaa keväällä ja vieläpä keikan sound checkissä. Onneksi sain toisen snaren lainaan, luulin, että omani levisi lopullisesti. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Nolte 24.10.2006 18:26:07 | |
---|
Ei tämä nyt niin vakavalta kuulosta. Kyllä tässä ihan pitää miettiä, jatkuuko elämä... ;) Hyvät kamat - huono soittaja! |
Magiz 24.10.2006 19:25:41 | |
---|
mitä työ höpäjätte..? mun acro ei ole minkäänmoisia matonlöysyttämisiä osoittanut ikuna, ja kuitenkin ollut jo 27 vuotta aktiivisessa käytössä alkuperäisin osin. noh, itse matto on vaihdettu kyllä muutamaan kertaan, mutta hardware on sama, eikä mitään ongelmia. hmm.. kummallista. Keep it Fresh |
aarnikotka 24.10.2006 19:59:12 | |
---|
Ihmettelen itsekin??? En ole omassa / omissa Acroissani törmännyt tuollaiseen, siis pyöriikö tuo kiristimen ruuvi löysemmälle? Silloinhan rasvaamisen luulisi tekevän kierteitä liukkaammaksi, ja siis herkemmin läystyväksi??? Varo päätäsi?? |
Magiz 24.10.2006 20:08:09 | |
---|
Ihmettelen itsekin??? En ole omassa / omissa Acroissani törmännyt tuollaiseen, siis pyöriikö tuo kiristimen ruuvi löysemmälle? Silloinhan rasvaamisen luulisi tekevän kierteitä liukkaammaksi, ja siis herkemmin läystyväksi??? crc multilube sisältää sitkosaineita, jotka puolestaan auttavat ruuvien paikallaanpysymistä, siksi käytetty myös lugeissa vireen pysyvyyttä parantamaan. Keep it Fresh |
aarnikotka 24.10.2006 21:05:04 | |
---|
crc multilube sisältää sitkosaineita, jotka puolestaan auttavat ruuvien paikallaanpysymistä, siksi käytetty myös lugeissa vireen pysyvyyttä parantamaan. Wery Good!... Pannaan korvan taakse! Sanoi Henry! Varo päätäsi?? |
hollmi-5 24.10.2006 21:07:14 (muokattu 24.10.2006 21:08:15) | |
---|
Minusta nämä löpinät mattokoneiston löystymisestä kesken kaiken kuulostavat oudoilta. Jos minulla on normaalinostajalla varustettuja Ludwigin virveleitä kahdeksan neljällä eri nostinmallilla, neljältä eri vuosikymmeneltä ja kaikki pelaa, niin pitää ryhtyä lottoamaan näin hyvän onnen osuessa kohdalleen. http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm |
Tänään ihan tarkemmin tsekkailin, että vaatiiko itellä kiristelyä tuo mattokoneisto, niin hyvin jaksoi ilman ylimääräistä nykimistä kolmen tunnin treenit aika menevää rokkia. Itellä ei ainakaan noin paha mitä aloittajalla ole tuo probleema. Anyone using any such item
will be tortured to death by making him/her listen Dave Weckl's solo material for one 24 hours |
aarnikotka 24.10.2006 21:15:25 | |
---|
Tulee mieleen, että ovatko nuo löystyvän maton omistajat rasvailleet noita ruuveja? Itse en ole rasvaa virveliin koskaan laittanut, eikä ole tuollaisia ongelmiakaan ollut. Varo päätäsi?? |
Nolte 24.10.2006 21:18:11 | |
---|
Minusta nämä löpinät mattokoneiston löystymisestä kesken kaiken kuulostavat oudoilta. Jos minulla on normaalinostajalla varustettuja Ludwigin virveleitä kahdeksan neljällä eri nostinmallilla, neljältä eri vuosikymmeneltä ja kaikki pelaa, niin pitää ryhtyä lottoamaan näin hyvän onnen osuessa kohdalleen. Mutta aika moni tuntuu kuitenkin kokeneen samaa. Voiko kaikilla olla vaan narut löysällä? Vaiko ruuvit konsanaan...? :) Hyvät kamat - huono soittaja! |
Ze Kink 24.10.2006 21:39:02 | |
---|
Mun Acrossapa on "vanha uusi koneisto", vissiin tuollainen P85 tms. vaihdettu joskus ammoisina aikoina, sillä sekin on ehtinyt jo patinoitua. Virveli on siis vm.66. Itselläni ei pahemmin tuo matto löysty, paitsi jos päästelee "ihan täysiä" niin joskus treenisessioiden loppupuolella pitää vähän kiristää. Nyt tosin katkesi naru toiselta puolelta kun innostuin vähän viimeksi soitellessa. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
drum_man 24.10.2006 23:17:37 | |
---|
hmm.. voi perhanan perhana :D Tänään tutkiskelin niin ei narut ainakaan löysty... on tiukka solmu siinä. Oletteko huomanneet myös, että sisäinen demppari ja se ulkopuolella oleva kahva löystyy aika nopiaan soitettaessa, kahdesti olen jo joutunut ruuvaamaan maton irti ja kiristämään mutteria... eipä sillä kyllä oikeen mitään teekkään, mutta menee niin löysäksi että saattaa välillä siristä kun soittaa, jos se kahva ei ole kunnolla alhaalla... "Boy, you've got a right foot like a rabbit." |
Mikael 25.10.2006 00:09:01 (muokattu 25.10.2006 00:11:20) | |
---|
Etäisesti tutun oloinen Acro - mulla ei ollut moisia ongelmia. Outoa. ..paitsi tietty ton dempparin kanssa joka on joko todellakin päällä tai sit pois. Ite tykkään sellasista demppareista jotka saa ruuvilla sillain ihan vaan kevyesti koskettamaan kalvoa... Siitä mistä aita on matalin... |