Lammikkovalas 24.10.2006 18:33:50 | |
---|
Kuten otsikosta näkyy, olen aikeissa hankkia uuden nupin ja kaapin. Nyt minulla on käytössä wanha Wem er-100 nuppi ja vaarini joskus tekemä kaappi, jossa juuri uusitut 12-tuumaiset fanen elementit. Jos joku minua viisaampi ja tällaisia antiikkisia vahvistimia tunteva voisi auttaa ainakin nyt tuon nupin hinnassa. Googlettamalla ei löytynyt kovinkaan hyvää infoa, toivottavasti täältä sitten löytyy. I broke my G-string while fingering A minor |
hollstro 24.10.2006 19:37:51 | |
---|
Kuten otsikosta näkyy, olen aikeissa hankkia uuden nupin ja kaapin. Nyt minulla on käytössä wanha Wem er-100 nuppi ja vaarini joskus tekemä kaappi, jossa juuri uusitut 12-tuumaiset fanen elementit. Jos joku minua viisaampi ja tällaisia antiikkisia vahvistimia tunteva voisi auttaa ainakin nyt tuon nupin hinnassa. Googlettamalla ei löytynyt kovinkaan hyvää infoa, toivottavasti täältä sitten löytyy. Wemit oli aikoinaan nimibändienkin kaiutinkaappeina, muttei juuri koskaan vahvistimina. Tuo malli on ihan ensimmäisiä transistoripelejä, ja niiden suosio ei ole kovin suuri. 100-150 € vahvistimesta voisi saada. Joku keräilijä voisi maksaa enemmän. Kaapista ei noilla tiedoilla voi sanoa yhtään mitään. |
Lammikkovalas 24.10.2006 20:15:25 | |
---|
Kaapista ei noilla tiedoilla voi sanoa yhtään mitään. En osaa itsekään paljoa kertoa kaapista, mutta siihen on juuri pari kuukautta sitten vaihdettu uudet elementit, joilla on vielä melkein kaksi vuotta takuuta voimassa. I broke my G-string while fingering A minor |
J.Hollström 24.10.2006 20:18:08 | |
---|
En osaa itsekään paljoa kertoa kaapista, mutta siihen on juuri pari kuukautta sitten vaihdettu uudet elementit, joilla on vielä melkein kaksi vuotta takuuta voimassa. Saat varmaan niistä elementeistä irtona enemmän rahaa kuin jonkun itsetehdyn kaapin kylkiäisinä. Lisäksi helpompi varmaan myydä. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Saat varmaan niistä elementeistä irtona enemmän rahaa kuin jonkun itsetehdyn kaapin kylkiäisinä. Lisäksi helpompi varmaan myydä. Näin oon vähän ajatellutkin. Elementit maksoi about 200€, ja eiköhän niistä saa suunnilleen saman summan takasinkin. Varsinkin kun on kaikki kuitit yms. jotka tarvii, jos jotain häikkää ilmenee takuun voimassaoloaikana I broke my G-string while fingering A minor |