Aihe: Millaisen bändin haluaisit perustaa?
1 2 3 4 522 23 24 25 26101 102 103 104 105
Teijo K.
22.10.2006 14:43:01

Onko tää aina positiivinen asia?

Vain jos kaikki ymmärtävät bändin edun samalla tavalla. Voin esimerkiksi ajatella, että orkesterin etu on se, että jäsenet eivät polta itseään loppuun alkumetreillä, vaan omaavat muutakin elämää sen orkesterin lisäksi. Jos sen takia nyt joutuu jotkut treenit perumaan niin mitä sitten? Laajemmat kokonaisuudet ovat tärkeämpiä. Jos samassa bändissä on sitten toinen jäsen jonka mielestä ei saa olla mitään muuta kuin bändi, niin ristiriidat ovat väistämättömiä. Ja silti kumpikin omasta mielestään toimi "bändin parhaaksi"
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
gorgonoidi
22.10.2006 18:53:19

Musiikillisesti ittelläni menis melkeen kaikki; trash metalista perus ACDC tyyliseen rokkiin. Oasis -meinikikin olis varmaan kivaa.

Eihän siihen hirveästi jää väliin... :)
hyrmna
22.10.2006 20:36:57

Behemoth/Nile tyyppisen death metal bändin, se olisi pirun ihanaa aggression purkua, biisejäkin oon tehnyt jo kolme, kaikki halukkaat soittajat ottaan vaan yhteyttä niin kerron jutusta tarkemmin ;)
KillingMachine
24.10.2006 15:56:22
Eri rock-tyylilajeja soittava bändi olisi paras. Kannatan tämmöistä kokeellista linjaa. Kokoonpanossa olisi kitaristi,basisti, rumpali ja tietysti laulaja.
jussiohman
24.10.2006 23:19:48
Semmonen että tulis tonttu käteen per keikka.
Hetken kestää elämä, sekin synkkä ja ikävä
Jani The Rock
24.10.2006 23:24:02

Mä en kyllä haluis että tonttu tulis mun käteen.

Muista ruumiinosista nyt puhumattakaan.
Nahkarotseja ja bootseja myynnissä Torilla! Check `em out & be cool!
Stoghra
03.11.2006 08:29:50

Toki. Bändi olisi sellainen outoa folkahtavaa shamanimetallia soittava orkesteri. Soittimina olisi kanteletta, munniharppua, jouhikkoa, noitarumpua... sellaisia mitä yleensä vähemmän käytetään. Se olisi sekoitus Tenhiä, Nestiä, Tarujen Saarta, Metsatölliä ja Ulveria.

Tuo ois unelma!

Mut itte haluisin laulaa grindi ja dm pändissä. Grindiä tyliin Napalm Death ja vastaavat. DM ois tyyliin deicide/morbid angel/vader/loput
Jos Puolasta jotain hyvää tulee, niin kyllä ne ovat Vader ja Soldat.
Teijo K.
03.11.2006 10:57:51

Eri rock-tyylilajeja soittava bändi olisi paras. Kannatan tämmöistä kokeellista linjaa. Kokoonpanossa olisi kitaristi,basisti, rumpali ja tietysti laulaja.

Kitaristi, basisti, rumpali ja laulaja. Tosi "kokeellista" joo.

:)
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
Älä klikkaa tätä Klikkaa sensijaan tätä
HS
04.11.2006 20:28:49
Terve

Nyt vois perustaa sellaisen virsiä hitaalla r&b-poljennolla soittavan juuribändin.
south_of_heaven
08.11.2006 11:11:19

ahahahaha :D :D
itki south_of_heaven
Da Make
08.11.2006 11:16:23
Taide-rock/proge/groove/indie-bändin jossa olisi basisti, kitaristi, rumpali ja singer songwriter henkinen teatraalinen itseilmaisija (nainen).
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
KillingMachine
12.11.2006 12:52:32
Kitaristi, basisti, rumpali ja laulaja. Tosi "kokeellista" joo.

:)

Samanlainen kokoonpano kuin muilla kokeellisilla yhtyeillä, kuten U2 tai Tool. Ei siinä sen kummoisempaa kokoonpanoa minun mielestäni tarvita.
Sipri
14.11.2006 19:38:02
Jonkinlainen proge/folk/metal bändi, kaikkien tavallisten bändiläisten lisäksi myös kosketinsoittaja,viulu,pystybass ja kantele olisi kiva.
"Sama se onko kikkeliä vai ei kunhan letti pyörii." Hyrde
gorgonoidi
14.11.2006 21:33:56

Jonkinlainen proge/folk/metal bändi, kaikkien tavallisten bändiläisten lisäksi myös kosketinsoittaja,viulu,pystybass ja kantele olisi kiva.

Tuollainen olis kans kiva.
L4t3
18.11.2006 19:20:58
Perustan vielä joskus oikein kunnon psykedeelisen/progressiivisen happobluesbändin. Jotain tyyliin Kingston Wall, Hawkind, Zeppelin, Purple, Hendrix, hippi-Beatles, Pink Floyd, Sabbath. Kokoonpano tietty kitara, basso, rummut/perkussiot, oikein usvainen laulaja/huuliharpisti/huilisti, jonkinlainen torvisektio ja kosketinsoittaja/yleinen häröilijä.

Ja sitten ihan rehtiä, tinkimätöntä, suoraviivaista deathmetallia 2 kitaralla, bassolla, rummuilla ja ördäyksellä. Vielä jotain rässielementtejä sekaan niin...

Sitten joku grungerynkytysbändi olisi ihan kiva, jossa soittotaidoilla ei olisi niin väliä.
Kato Jyrgenberi!
jussiohman
18.11.2006 19:23:33 (muokattu 18.11.2006 19:24:13)

No kyllä se vaan tuntuu kivan lämpöseltä kun tulee tonttu kouraan :/
Your life is monitored
BobHope
18.11.2006 22:17:51

Jos Deep Purplea ei olisi vielä perustettu, perustaisin sen.
Pitäisiköhän tähän oikeasti keksiä jotain fiksua?
samsonov
18.11.2006 22:35:37
Jos Deep Purplea ei olisi vielä perustettu, perustaisin sen.

Meikä perustas White Stripesin. Aah...tyttörumpali...
All My Exes Live In Texas....And That's Why I Hang My Hat In Tennessee
kissn
21.11.2006 20:18:02
Bändin jossa on kaksi kitaristia, basisti ja rumpali ja kaikki saa laulaa mut ei mitää luoroo vaa se joka on säveltäny tai sanoittanu biisin saa laulaa sen. Jonkunlaiset kasvomaalaukset ja theme vaatteet ja kunnon rockia. Vähän niinku Kiss
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)