Aihe: Sähkörumpuvertailu
1
Rockster
23.10.2006 15:04:03
Olisko mitään ideaa järjestää vastaavaa vertailua sähköseteistä, kuin on olemassa akustisista tuossa FAQ:ssa. Näitä mikä sähkösetti .kyselyitä on foorumilla harva se viikko. Eli jos joku voisi nyt työstää vertailua sähköseteistä, niin ainakin itse olisin hyvin kiitollinen. Itsellä nyt lähinnä kiinnostaisi budjetti-luokan setit, eli Roland TD3 ja Yamahan DTXpressit. Hintaa siis max. tonnin pintaan. Mitkä ovat suurimmat erot noilla kahdella, jne. Väsäkkää joku jolla on tietoa ja aikaa..
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla.
Peicco
23.10.2006 15:25:03 (muokattu 23.10.2006 17:05:26)
Olisko mitään ideaa järjestää vastaavaa vertailua sähköseteistä, kuin on olemassa akustisista tuossa FAQ:ssa. Näitä mikä sähkösetti .kyselyitä on foorumilla harva se viikko. Eli jos joku voisi nyt työstää vertailua sähköseteistä, niin ainakin itse olisin hyvin kiitollinen. Itsellä nyt lähinnä kiinnostaisi budjetti-luokan setit, eli Roland TD3 ja Yamahan DTXpressit. Hintaa siis max. tonnin pintaan. Mitkä ovat suurimmat erot noilla kahdella, jne. Väsäkkää joku jolla on tietoa ja aikaa..

Taitaa olla tämänkaltainen informaatio aikalailla levällään. Harva lienee omistanut useampaa sähkösettiä ja varsinkaan eri merkeiltä samasta hintaluokasta.
Mielestäni ei riitä, että on myymälässä vähän kokeillut settiä jos toistakin.

Mä peräänkuulutin jo vuosi sitten tänne omaa lokeroa sähkörummuille, mutta eihän se onnistu. Tämä kyllä ratkaisisi tuonkin ongelman helposti.
Hakukonekaan kun ei futaa, on hieman hankalaa etsiä vanhoja keskusteluja. Ehkä sitten hakemalla vaikka www.fi -kautta "muusikoiden.net sähkörummut" tms.

Jos viitsit niin kaiva kaikki vanhat e-drum keskutelut ja niistä se olleellinen tieto yhteen FAQ -listaukseen.

Hi-hat ylös ja hommiin! ;)
En koskaan unohda kasvoja, mutta teidän kohdallanne olen valmis tekemään poikkeuksen.
WyW
23.10.2006 16:29:51

Jos tulee ykskin uus FAQ ni noita vanhoja vois sit yhdistellä vaikka parit. On vähä läjä niitä tossa IMO.
The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony
LumPus
24.10.2006 09:05:23
Taitaa olla tämänkaltainen informaatio aikalailla levällään. Harva lienee omistanut useampaa sähkösettiä ja varsinkaan eri merkeiltä samasta hintaluokasta.
Mielestäni ei riitä, että on myymälässä vähän kokeillut settiä jos toistakin.

Mä peräänkuulutin jo vuosi sitten tänne omaa lokeroa sähkörummuille, mutta eihän se onnistu. Tämä kyllä ratkaisisi tuonkin ongelman helposti.
Hakukonekaan kun ei futaa, on hieman hankalaa etsiä vanhoja keskusteluja. Ehkä sitten hakemalla vaikka www.fi -kautta "muusikoiden.net sähkörummut" tms.

Jos viitsit niin kaiva kaikki vanhat e-drum keskutelut ja niistä se olleellinen tieto yhteen FAQ -listaukseen.

Hi-hat ylös ja hommiin! ;)

kyllä mä voisin ton tehä jos vaan aikaa on. joku muu saa tehä yamahan paremmista.
jotain järkevää pitää noilla faqeille keksiä ennenkuin pyydetään jotain sinne vielä lisäämään. hmm.
LumPus
24.10.2006 12:09:29
Mikä ihmeen ongelma siinä muka on, että niitä tuossa on? Ei voi kovin ylivoimasen vaikeaa olla painaa sitä nappia sinne kakkossivulle mistä voi lukea lisää uusia postauksia....

ei kai mua niissä ärsytä muu kun se ininä mitä ne aiheuttaa useissa käyttäjissä. mun puolesta saiskin olla vaikka koko eka sivu, tai ns. nollasivu.

kassotaan. voisin kirjotella rolleista kun kerkiän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)