Steenbock 23.10.2006 15:52:22 | |
---|
Terves, Onko kellään minkäänlaista käsitystä mistä voisi lähteä hakemaan vanhempaa (-60, -70) fenderiä tai musaria? Joo, ebaystä tietenkin mutta mieluusti haluis ensin kokeilla ja nyysätä. Eli jos suomenmaalta jollakulla on tiedossa nettisivuja nimiä tms. niin.. |
Karlsson 23.10.2006 15:56:15 | |
---|
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
Steenbock 23.10.2006 16:20:00 (muokattu 23.10.2006 16:25:03) | |
---|
www.kitarapaja.com Tää olikin tiedossa, aika huono vaihtuvuus... ja hinnathan on aina liian kovat Thank's anyway... |
Karlsson 23.10.2006 16:29:04 | |
---|
Tää olikin tiedossa, aika huono vaihtuvuus... ja hinnathan on aina liian kovat Thank's anyway... Nykyään tuppaa olemaan tuota vintage-lisää sen verran noissa 60-70-lukulaisissa, että lähes kitarapajan hintoihin menee joka paikassa. Valitettavasti. Ja ihan liikettä joka myy tätä vanhempaa kalustoa enemmissä määrin, ei taida Suomesta löytyä. Ruotsissa on sitten enemmänkin sitä sorttia tarjolla ja hinnatkin voivat olla hitusen inhimillisemmät, ehkä. "Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb |
minimies 23.10.2006 18:33:35 | |
---|
Ruotsissa on sitten enemmänkin sitä sorttia tarjolla ja hinnatkin voivat olla hitusen inhimillisemmät, ehkä. vendolin.se Sieltä ainakin välillä löytynee ihan mukavan hintasta vanhusta... "Rockdude" |
J.Hollström 23.10.2006 18:56:55 | |
---|
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
poppamies 23.10.2006 21:58:05 | |
---|
|
Steenbock 23.10.2006 23:20:32 (muokattu 24.10.2006 21:14:42) | |
---|
Tuo tiptop tarjoaa muutamaa vanhaa jazzia ihan ok hintaan, pitää varmaan soitella huomenissa naapurivaltioon. Enitenhän tässä hommassa vituttaa se että menin tilapäisessä mielenhäiriössä vaihtamaan 70 -luvun precisionin 5 kieliseen "nykybassoon" jonka viidettä kieltä ei enää tarvitse yhtään mihinkään, ja siinä on aivan liikaa nuppeja. No näitähän on varmaan sattunu muillekkin. Jostain jos sais jonkun apinarajoittimen noiden vehkeiden suhteen... "Mitäs tilasitte vanhan saatanan, bileisiinne heilumaan" |
J.Hollström 24.10.2006 10:18:59 | |
---|
Enitenhän tässä hommassa vituttaa se että menin tilapäisessä mielenhäiriössä vaihtamaan 70 -luvun precisionin 5 kieliseen "nykybassoon" jonka viidettä kieltä ei enää tarvitse yhtään mihinkään, ja siinä on aivan liikaa nuppeja. Shit happens. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Too often. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
okabass 24.10.2006 20:05:11 | |
---|
Terves, Onko kellään minkäänlaista käsitystä mistä voisi lähteä hakemaan vanhempaa (-60, -70) fenderiä tai musaria? Joo, ebaystä tietenkin mutta mieluusti haluis ensin kokeilla ja nyysätä. Eli jos suomenmaalta jollakulla on tiedossa nettisivuja nimiä tms. niin.. MOI Miksi? Mulla on -73 7ender JB, ja en ole käyttänyt sitä miesmuistiin , koska minusta se on ihan paska. Oon säilyttänyt sen ihan tunnesyistä. Verrattuna nyt vaikka -83 PB Squieriin, puhumattakaan WAL-bassoihin, se on ihan huuhaa. |
J.Hollström 24.10.2006 20:15:01 | |
---|
MOI Miksi? Mulla on -73 7ender JB, ja en ole käyttänyt sitä miesmuistiin , koska minusta se on ihan paska. Oon säilyttänyt sen ihan tunnesyistä. Verrattuna nyt vaikka -83 PB Squieriin, puhumattakaan WAL-bassoihin, se on ihan huuhaa. Mikä siinä '73 jatsissa mättää jos on kerran täysi paska? Voin ostaa halvalla pois nurkista kuleksimasta tommoset raadot. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Teijo K. 24.10.2006 20:18:53 | |
---|
MOI Miksi? Mulla on -73 7ender JB, ja en ole käyttänyt sitä miesmuistiin , koska minusta se on ihan paska. Oon säilyttänyt sen ihan tunnesyistä. Verrattuna nyt vaikka -83 PB Squieriin, puhumattakaan WAL-bassoihin, se on ihan huuhaa. Osta Fender -merkkinen basso tilalle niin johan lähtee kuule mieeees. |
okabass 24.10.2006 21:07:58 (muokattu 24.10.2006 21:08:38) | |
---|
Osta Fender -merkkinen basso tilalle niin johan lähtee kuule mieeees. Niinpä. Se on Nuutisen arvioitsema joskus 70- luvun lopussa: n/o 537***. Minulla kato on jo. Mites teitillä? |
Steenbock 24.10.2006 21:12:10 (muokattu 24.10.2006 21:13:43) | |
---|
MOI Miksi? Mulla on -73 7ender JB, ja en ole käyttänyt sitä miesmuistiin , koska minusta se on ihan paska. Oon säilyttänyt sen ihan tunnesyistä. Verrattuna nyt vaikka -83 PB Squieriin, puhumattakaan WAL-bassoihin, se on ihan huuhaa. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mua nyt vaan vituttaa seuraavat seikat tuossa Couragessa: Lähdet housut märkänä viimehetken pesukonepyörityksen jäljiltä keikalle, saavut vähän liian myöhässä, kasaat setin ja otat basson laukusta, kielet on kiinni otelaudassa, muistat että on syksy/kesä, yrität laskea kieliä mutta huomaat että tallassa ei ole enää varaa, siirryt kaularautaan, huomaat että tarpeeksi isoa kuusiokoloavainta ei ole, kerjäät kitaristilta kuusiokoloavaimen, säädät kaulan sopivaksi, miksaaja huutelee bassoa, soitat miksaajalle bassoa ja huomaat että hienovire on lähteny kalaan, säädät lisää, rumpali hakkaa virveliä täysiä, rumpujen vaiettua kokeilet uudelleen, vitunmoinen rätinä, lähimmälle r-kioskille ja uus patteri, jälleen kokeilua, nyt toimii, syömään, kinkku ananas aurajuusto pizzat on kuulemma jo tarjoiltu soittajille ja erikseen ei tehdä, jolkotat hotellihuoneeseen, rumpali on juonu sun viinat, h-hetki ja vireen tarkistus, vire aivan kateissa, hätäviristys, muut lavalla, lavalle kunnes huomaat että hienovire on jällen kalassa, soitat huonon keikan, menet kotiin ja unohdat basson sekä sen ongelmat bussiin kunnes taas seuraavan kerran avaat laukun jossain toisaalla. Että näin... "Mitäs tilasitte vanhan saatanan, bileisiinne heilumaan" |
Teijo K. 24.10.2006 21:14:01 | |
---|
Niinpä. Se on Nuutisen arvioitsema joskus 70- luvun lopussa: n/o 537***. Minulla kato on jo. Mites teitillä? Ai sulla on Fenderikin? Miksi sitten puhuit jostain seitsemän enderistä mieees? |
okabass 24.10.2006 21:17:43 (muokattu 24.10.2006 21:18:28) | |
---|
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. Mua nyt vaan vituttaa seuraavat seikat tuossa Couragessa: Lähdet housut märkänä viimehetken pesukonepyörityksen jäljiltä keikalle, saavut vähän liian myöhässä, kasaat setin ja otat basson laukusta, kielet on kiinni otelaudassa, muistat että on syksy/kesä, yrität laskea kieliä mutta huomaat että tallassa ei ole enää varaa, siirryt kaularautaan, huomaat että tarpeeksi isoa kuusiokoloavainta ei ole, kerjäät kitaristilta kuusiokoloavaimen, säädät kaulan sopivaksi, miksaaja huutelee bassoa, soitat miksaajalle bassoa ja huomaat että hienovire on lähteny kalaan, säädät lisää, rumpali hakkaa virveliä täysiä, rumpujen vaiettua kokeilet uudelleen, vitunmoinen rätinä, lähimmälle r-kioskille ja uus patteri, jälleen kokeilua, nyt toimii, syömään, kinkku ananas aurajuusto pizzat on kuulemma jo tarjoiltu soittajille ja erikseen ei tehdä, jolkotat hotellihuoneeseen, rumpali on juonu sun viinat, h-hetki ja vireen tarkistus, vire aivan kateissa, hätäviristys, muut lavalla, lavalle kunnes huomaat että hienovire on jällen kalassa, soitat huonon keikan, menet kotiin ja unohdat basson sekä sen ongelmat bussiin kunnes taas seuraavan kerran avaat laukun jossain toisaalla. Että näin... Toi herrojen "k" on niin vaikee ... siis kourake??? Täytyy vissiin kysyy Äidiltä mitä nyt tarkoitetaan... |
okoranta 24.10.2006 21:21:17 | |
---|
Toi herrojen "k" on niin vaikee ... siis kourake??? Täytyy vissiin kysyy Äidiltä mitä nyt tarkoitetaan... Oisko Neuser Courage basso? ööö... soundi lähtee Harlikasta ja satasen combosta |
okabass 24.10.2006 21:21:27 | |
---|
Ai sulla on Fenderikin? Miksi sitten puhuit jostain seitsemän enderistä mieees? Se on meidän muusikoiden käyttämää salakieltä. Ehkäpä pikkupojat oppivat sitä joskus ymmärtämään. Tiedä häntä. |
okabass 24.10.2006 21:22:18 | |
---|
Oisko Neuser Courage basso? ööö... Ei minusta. Kokeiltu on. |