Aihe: Kitaravahvistimeksi Philips B4SF72A?
1 2
SirElwood
23.10.2006 12:24:38
Veikkaisin, että erikeepperi kuivuu liian kovaksi. Onkos se ny joku "kiilto"-liima, mikä on vähän joustavampaa kuivuttuaan. Sillä ehkä itse kokeilisin.

Luuliimaa kannattaa kysellä ainakin taidemaalareilta. Se on kai nykyisin vähän pannassa se liima, kun on eläinpohjaista... Mutta saa sitä vieläkin.
Tubeman
23.10.2006 13:05:57
Veikkaisin, että erikeepperi kuivuu liian kovaksi. Onkos se ny joku "kiilto"-liima, mikä on vähän joustavampaa kuivuttuaan. Sillä ehkä itse kokeilisin.

Luuliimaa kannattaa kysellä ainakin taidemaalareilta. Se on kai nykyisin vähän pannassa se liima, kun on eläinpohjaista... Mutta saa sitä vieläkin.

Se toimistoliima oli "Akvila" nimistä,tulipa oivallus nyt jälkikäteen,apteekeista
saa näitä nestelaastari ja muita palovamma tarvikkeita,sieltä vois löytyä jotain sovellettavaa kamaa,en ole tosin kokeillut mutta nykyiset tarvikkeet voi yllättää.
Paljon olis kolvattavaa,vaan ei aikaa..
Basshunter
23.10.2006 14:23:58
ECC85 on ula etuaste, niinkuin joku jo sanoikin. Eli sen voi poistaa jos vehjetta kayttaa pelkastaan vahvistimena
Eli nyppään pois, koska käytän tuota vaan vahvistimena.

Ala ainakaan pois heita. Noita vastaavia kun on Suomi pullollaan, ja varaosiakin saattaa joku tarvita. Sitapaitsi kunnossa ollessaan tuo on ihan kelvollinen radiokin.
Jätänpä sitten varaosiksi, jos joku sattuu joskus tuollaisia tarvitsemaan. Radio tuossa ei pelaa jostain syystä. Mutta en sitä taida viitsiä alkaa tutkimaan, koska en laitetta radiona tarvitse..

Virtakytkin :-) Se aalto kuvaa vaihtovirtaa.
No mä tota ihmettelinkin, et mistä ton vehkeen virtakytkin on :) Mut ei toi kytkin kyllä mihinkään vaikuta.. täytyypä tutkia.

Voi. Se muuntaja on paatemuuntaja. Noita vanhoja kaiuttimia voi myos korjata silkkipaperilla ja sopivalla liimalla. Joku viisaampi kertonee, mika se sopiva liima on, erikeepperi ei kuulemma kay, vaikka onkin kylla itsellani toiminut. YMMV. Tuossa vehkeessa pitaisi kylla olla takana myos lisakaiutinliitanta, jos erillisen kaapin kaytto vain tulee kysymykseen.
Joskus kynsilakalla olen elementtejä korjannut, koska se joustaa kuivuttuaan. Mutta ehkä ensi alkuun kokeilen toimivuutta tuon erillisen kaiutinlähdön kautta.

Juuri noin.
Jep, näin teen. Kiitti sulle vastauksista.
- Itte ku tekkee, saa mieleisesä.. -
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)