McNulty 23.10.2006 13:17:26 | |
---|
Pulttikaulainen LePa on jo itsessään sellainen "väärennös" että tulee kierrettyä kaukaa. Kovasti harmittaa kun yks kaveri myi Arian ES-335 tyylistä kopiota ja todella edullisesti. Olisin muuten ostanut pois, mutta oli pulttikaulainen :( These pretzels are making me thirsty! Visiting is pretty, visiting is good! |
kivi 23.10.2006 13:20:17 | |
---|
(Ja juu. Kyseessä voi tietysti olla Kasuga / Morris /tms., josta on raaputettu logo pois ja vaihdettu Ibanez:in 80-luvun mikit. Super 7F:t vai ?) http://www.tp.spt.fi/~mijokuut/les/1.jpg Eikös super7F oo ykskelainen? On kyllä niin tärähtänyt kuva, että tuollaisten laittaminen pitäisi kieltää. Näyttää siltä, kuin lavasta olisi otettu viiluna pintakerros pois, ehkä johonkin toiseen kitaraan laittamista varten? Mikit eivät myöskään varmasti ole alkuperäiset. |
kivi 23.10.2006 13:24:08 | |
---|
Pulttikaulainen LePa on jo itsessään sellainen "väärennös" että tulee kierrettyä kaukaa. Kovasti harmittaa kun yks kaveri myi Arian ES-335 tyylistä kopiota ja todella edullisesti. Olisin muuten ostanut pois, mutta oli pulttikaulainen :( ...ja nyt olisit valmis ostamaan, vai? Mä olen soittanut yhdellä todella hyvällä Ibanezin tekemällä pulttikaula-LP:llä studiossa, ja jälkeenpäin harmittaa etten ostanut sitä silloin omaksi halvalla. Ajattelin että pitäköön omistaja kitaransa, kun mulla on monta ja hänellä vain yksi, mutta kaveri joikin itsensä hengiltä heti seuraavassa kuussa. :-| |
McNulty 23.10.2006 13:27:37 | |
---|
...ja nyt olisit valmis ostamaan, vai? En... harmittaa vain kun se oli pulttikaulainen. Jos olisi ollut liimakaula niin olisin sijoittanut. These pretzels are making me thirsty! Visiting is pretty, visiting is good! |
Amplifier 23.10.2006 13:28:33 | |
---|
...mutta kaveri joikin itsensä hengiltä heti seuraavassa kuussa. :-| ...olisi todennäköisesti juonut jo aikaisemmin jos olisit ostanut sen? |
fox 23.10.2006 13:29:28 | |
---|
Mikit eivät myöskään varmasti ole alkuperäiset. Näyttäs olevan just nuo IBZ-mikit.. kolmella keraamisella magneetilla olevat DiMarziot ne on oikeesti.
|
Johann Onn 23.10.2006 13:32:16 | |
---|
Eikös super7F oo ykskelainen? Mikit eivät myöskään varmasti ole alkuperäiset. Huomasin sen ja korjasin tekstin. "Ibz" mikit ne on, kuten Fox yllä toteaa. |
kivi 23.10.2006 13:35:23 | |
---|
Huomasin sen ja korjasin tekstin. "Ibz" mikit ne on, kuten Fox yllä toteaa. Jep. Eivät liene ensiasennusmikit kuitenkaan. Tai mistäs sitä koskaan tietää, mutta ei mun mielestäni oo noita tuollaisessa yhdistelmässä ollut. |
Jep. Eivät liene ensiasennusmikit kuitenkaan. Tai mistäs sitä koskaan tietää, mutta ei mun mielestäni oo noita tuollaisessa yhdistelmässä ollut. Ei oo ei. IBZejä löyty muunmuassa Stagemastereista ja AR120-kitarasta nyt ainakin..noin äkkiä muisteltuna. |