Aihe: Mielipidettä?
1
cosmob83
23.10.2006 00:38:05
Heips. Minäkin tässä nyt sorrun vuorostani kyselemään mielipidettä. Elilkkäs biisi on:
http://www.theshafts.com/songs/the_shafts_-_the_ride.mp3

Se on miksattu ja sitämyöten valmis. Treenikämpällä nauhotettu ja kotona miksasin. Koskapa olen/olemme ihan amatöörejä näissä hommissa, niin kaipailisin kovasti mielipidettä mitä tulisi vastaisuuden valossa ottaa huomioon äänityksissä/miksauksessa. Kiitokset jo etukäteen!
www.theshafts.com
Jucciz
23.10.2006 00:40:39
mitä tulisi vastaisuuden valossa ottaa huomioon

Ainakin se, että kommentoitavaksi asetettu äänipätkä on serverillä, joka toimii. :)
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
cosmob83
23.10.2006 00:45:57
Ainakin se, että kommentoitavaksi asetettu äänipätkä on serverillä, joka toimii. :)

Humm, outoa, minulla tuntu toimivan hyvin kun toisella koneella klikkailin tuota linkkiä. Tutkin asiaa huomenna. Anteeksi mahdolliset kämmäilyni.
www.theshafts.com
loosah
23.10.2006 10:09:07
Meitsi ainaki diggas biisistä ja sovituksesta ihan täysillä. Yleissaundi ehkä vähän ylämiddlekireä, mutta muuten tosi hyvä lofi- meininki. Biisi kuitenki taas ratkaisee. Ja tää biisi toimii!!!
GIGO
Niq
23.10.2006 11:27:32

Muuten ok, mutta et oo tainnu huomata että virvelissä on yleensä alapäätäkin. Eli sitä lisää virppasoundiin, niin hyvä tulee.
"I have a cunning plan" -Baldrick
BenGlenton
23.10.2006 12:35:49
Muuten ok, mutta et oo tainnu huomata että virvelissä on yleensä alapäätäkin. Eli sitä lisää virppasoundiin, niin hyvä tulee.

Mun mielestä tuo ko. virvelisoundi taas sopi biisiin mainiosti, en tekisi sille välttämättä mitään.

Rummuissa (luultavasti tomit ja/tai virppa) oli jonkinlainen sivuääni (pinnngg) joka hieman häiritsi ja söi tilaa muulta miksaukselta. Tai sitten se on korvissani tai mp3ssa.
Eron kuulee tuossa loppupäässä kun tulee se nostatus, jossa kohtaa rumpali soittaa pelkkää haitsua ja basaria.

Joka tapauksessa hyvänkuuloista meininkiä.
www.supremecourtband.fi
Timo JM
23.10.2006 13:24:42 (muokattu 23.10.2006 16:47:38)

Olen loosahin kanssa aika samoilla linjoilla. Musanahan tää on sellaista, ettei miksaustyylillä ole juuri rajoja. Jos johonkin puuttuisin niin ehkä just virveli/haitsu akselin kireyteen. Panoroinnit on tehty lähes monoksi. Niitä vois vähän levitellä mutta jos tehokeino on tarkoituksellinen niin toimii kyllä noinkin.
...siis mun mielestä.
cosmob83
23.10.2006 14:01:25
Kiitoksia kommenteista. Koitetaan ensikerralla pistää hiukkasen paremmaksi. :)
www.theshafts.com
StJerky
23.10.2006 14:09:21
Hienoa meininkiä. Kokonainen levy olisi ehkä hiukan raskas kuunnella noilla soundeilla. (ainakin kuulokkeilla, olisiko sitä ylämiddleä vähän liikaa?)
Aki
24.10.2006 23:00:21

Rumpu- tai masterkompura on vähän kireellä kokoajan, ja tosiaan diskantissa ja ylämiddlessä löytyy tavaraa aika runsaasti. Ja panorointinappula ei ole vielä löytynyt, kuulostaa vähän pieneltä noin kapeana.

Mutta loistava asenne ja meininki! On sitä radiossa paskempaakin kuultu.
"Every being in the universe knows right from wrong." -Prot, 2001
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)