Aihe: Mnettiläisten tapaamiset.
1 2 3 4 5 6 7
kuunsirppi
22.10.2006 15:30:02
Mun listaan kans lisäyksenä tankoprinssi
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
manjaana
22.10.2006 19:35:20 (muokattu 23.10.2006 09:15:47)
Miiteissä tavattujen lisäksi, ebs, Aisa, Mäkki, Hiljaisetsillat, Martso, MK ja Rahvas tuli kaiketi pari kesää sitten jo nähtyä..

Niin ja tietty Backwood sekä v m kangas...
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
Pula-Aho
22.10.2006 19:42:53 (muokattu 22.10.2006 19:56:31)
Miiteissä tavattujen lisäksi, ...

MikkoT, jkinnun2, Simplex tulee mieleen.

Mnet yleiskokouksessa useampi vuosi sitten, jossa pikaisesti pistäydyin humppapuolen edustajista Jami oli ainaskin, taisipa olla Jääräkin.

EDIT: Jamista tuli mieleen, että voisihan pohjanmaan häijy ruveta taas kirjoittelemaan, kun kuiteskin näitä juttuja lukee. Eikös vuoden paussi jo riitä.
Puhuttaisiin vaikka miksaajista. Hähä.

-G-
Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli.
Tankero
22.10.2006 20:37:18 (muokattu 23.10.2006 10:13:23)
Uruttaja, Coelhinho21, Veeka, Epämuusikko, Sonic, Warwick, Rihvi, Jeppe, Anselmi.Begemoth, Snowballed, Työläinen.
Ja Edge.
Nuissa on ollut tarpeeksi kestämistä.
Varmasti, vissiin.
v_m_kangas
23.10.2006 09:29:30

Joitakin, joiden nimimerkki on jäänyt kyselemätti ja muutama tulee mieleen joiden nimimerkistäkin oli puhetta, mutta en millään muista. Olivatten kuitenkin semmosia, joita ei ole TMssä näkynyt kirjoittelemassa.

Juupe, veeka, häläppääjä, manjaana, marshall83 nyt ainakin tulee mieleen.

Hitsi Uruttajaa en oo naamatusten vielä nähnyt vaikka täällä netissä juttusilla on oltu. Enkä Kuhilaaseen oo törmänny tietääkseni vaikka aika läheltä on menty :)
Humppaa tai soita humppaa
Sertzo S
23.10.2006 09:38:33 (muokattu 23.10.2006 09:41:27)
Tästä kaupungista ainakin on lähtöisin nimerkki Työläinen, joka on minulle tuttu mies ja osaava kalvotaiteilija.
Teemu Tee
23.10.2006 09:45:57
Mikko T., Sam, Jykke65, Retku, TheWolf ainakin, päivitellään kun muistellaan...
Tyhjän saa pyytämättäkin
Tankero
23.10.2006 10:07:03
Joitakin, joiden nimimerkki on jäänyt kyselemätti ja muutama tulee mieleen joiden nimimerkistäkin oli puhetta, mutta en millään muista. Olivatten kuitenkin semmosia, joita ei ole TMssä näkynyt kirjoittelemassa.

Juupe, veeka, häläppääjä, manjaana, marshall83 nyt ainakin tulee mieleen.

Hitsi Uruttajaa en oo naamatusten vielä nähnyt vaikka täällä netissä juttusilla on oltu. Enkä Kuhilaaseen oo törmänny tietääkseni vaikka aika läheltä on menty :)

jep, liki pyyhkii. Vissiin komppaamma kohtapuolin sitä teidän pystöä.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
23.10.2006 11:37:34
Päivitettään. Juupe ja Häläppäähä ilman muuta. Jjussilan muistelen tavanneeni ja Okabassin.
Tankero
23.10.2006 12:44:26
Päivitettään. Juupe ja Häläppäähä ilman muuta. Jjussilan muistelen tavanneeni ja Okabassin.

Minä en Juupea laittanut, kun se ei täällä pyöri vakituistaan.
Varmasti, vissiin.
Mandoman
23.10.2006 13:22:45
Minä en ole (tietääkseni) tavannut vielä yhtään Mnettiläistä, eikä kait yksikään Mnettiläinen ole tavannut minua. Ainakaan Mnettiläiset eivät ole siinä menettäneet mitään....
Savon rahvaan luonne esiintyy suuresti edukseen: itsenäisyyttä ilman julkeutta, kohteliaisuutta ilman matelemista; oman arvon tuntoa ja tyytyväisyyttä säätyynsä; harkintaa ja tervettä arvostelua joka tilaisuudessa. Elias Lönnrot
JK
23.10.2006 15:10:31
Yksi Mnettiläinen asuu samassa taloudessa ja keikoillakin ollaan oltu yhdessä lukemattomia kertoja..

Pitkä lista tulisi, jos kaikki ne listaisin joiden kanssa olen kauppaa käynyt milloin ostaen ja milloin myyden...
Tällä palstalla vaikuttavista MK, Welmat ja ebs on muistakin yhteyksistä tuttuja
"Bodia, Sporttia ja Tsemppistä... Diudiudiudiuu"
KoskPaavo
23.10.2006 19:56:43
Mä oon tavannut Sertzon, 4R;n , Paicen ja Urkuheikin kanssa jauhoin baskia skypellä.
Varmaankin oon muitakin nähnyt ja tavannut , mutta ei ole "selvää muistikuvaa"
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
jeppeq
23.10.2006 20:12:17
Heh, tämähän olikin jonkinlainen urakka. Ainakin nää oon nähny:

mack the knife, Martso,omarklah, Kuhilas, Decker, suloonen, pimppihaukka, Have, Fred Riksberg, manjaana, Okabass, Työläinen, Jon Lord, Riff, Aisa,
Mynthor, baron, backwood, Jakeni, Edge, Vanhami, ÄM, Pula-aho, laulaja, Anonymous-jazz, piivei, nopsa, Guido, acc ja AnselmiMaa.

Nämä tavannut mahdollisesti papereissa tai keikalla, en välttämättä jutellut koskaan naamakkain, mahdollisesti puhelimessa:
WanhaWetäjä, KoskPaavo, Paice60, Rokkimamma75 (olin asiakkaana Horsessa), Musiikkia korville (olin asiakkaana WK:ssa) ja varmaan monta muutakin, mutta en tiijä nickiä.

Tapa se on tämäkin tutustua uusiin (ja vanhoihin) ihmisiin :)
Valehtelisin jos väittäisin
Rokkimamma75
24.10.2006 15:08:59
Oliskohan ollut vuonna 1998 (???) eräässä laulukilpailussa, Pavilla ainakin törmättiin. Mulle jäi niin hyvin mieleen, kun olin ihan avuton ja epävarma ja sä olit niin huikeen pitkä ja itsevarma muhun verrattuna! :)

*reps*

Kun sun kommenteista bongasin etunimen niin johan välähti, tuo nikki nimittäin johdattaa ihan harhaan pohtimaan jotain muuta etunimeä jolla en yhteyttä kyllä löytänyt - ihmekö tuo... ;) Valkeni siis samana iltana mullekin ja tuon samaisen Pavin kisaähötyksen muistan kyllä, Twisters ja oikean etunimen löytyminen auttoi. Että long taim nou sii, mutta parempi myöhään ku ei ollenkaan! =D
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
Sandy
24.10.2006 17:26:42
*reps*

Kun sun kommenteista bongasin etunimen niin johan välähti, tuo nikki nimittäin johdattaa ihan harhaan pohtimaan jotain muuta etunimeä jolla en yhteyttä kyllä löytänyt - ihmekö tuo... ;) Valkeni siis samana iltana mullekin ja tuon samaisen Pavin kisaähötyksen muistan kyllä, Twisters ja oikean etunimen löytyminen auttoi. Että long taim nou sii, mutta parempi myöhään ku ei ollenkaan! =D

Tais olla muuten vuonna 1997 sittenkin eli paljon on vettä virrannut sen jälkeen! Mukava törmätä vaikka näin vaan Internetin Ihmeellisessä Maailmassa! :)
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
kuunsirppi
24.10.2006 18:39:16
päivitystä taas.... acc ja guido...
manjaana
24.10.2006 21:20:51
päivitystä taas.... acc ja guido...

Hih, muisti palaa pätkittäin...
= Kahta en vaihra - toine on sukka ja toine on toinen sukka. =
kuunsirppi
24.10.2006 21:45:07
Hih, muisti palaa pätkittäin...

no ei oo mikään ihme, ettei kaikkia muista ;o)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)