Aihe: virveli
1
Sonormies
22.10.2006 23:44:42 (muokattu 22.10.2006 23:49:14)
Tuo ensimmäinen eli Sonor Force 2005-virveli ei liene kaikkein suositeltavin hankinta. Mulla on itsellä Forcen 2003 peli eikä se ole ajo-ominaisuuksiltaan osoittautunut ainakaan herkkyyden puolesta kovinkaan hyväksi. Niinpä se on saanut jäädä vilttiketjuun. Kakkosnelosen kovakätiseen mättöön se sopii ihan mainiosti, mutta monipuolisempaan tarpeeseen suosittelen jotakin muuta. 2003:n ja 2005:n välillä toki on se ero, että 2003:n runko on lehmusta ja vaahteraa ja 2005:n koivua. Lisäksi 2003:n ja 2005:n mattojen nostokoneistoissa on melkoisen paljon muoviosia, joiden iskunkestävyys lienee metallisia kilpailijoita heikompi.

Niin paljon kuin noita halvempia Sonoreja olen täällä sivuilla kehunut täytyy tässä virvelijutussa ottaa edellä mainituilla perusteilla nöyrä, mutta tuskallisen realistinen kanta: Uskon, että joku muu kuin Forcen puuvirveli antaa kysyjälle enemmän vastinetta samalla rahalla.

Muuten Forcen setti (bassari/tomit/rauta) on hyvän, mutta halvan etsijälle nappihankinta.
"Vaikka rahaa painetaankin päivittäin lisää, niin minulle eivät suostu sitä lähettämään." -nimimerkki Rocksterin yritys taltuttaa krooninen rahapula
_-SAMI-_
22.10.2006 23:57:35
Tuo ensimmäinen eli Sonor Force 2005-virveli ei liene kaikkein suositeltavin hankinta. Mulla on itsellä Forcen 2003 peli eikä se ole ajo-ominaisuuksiltaan osoittautunut ainakaan herkkyyden puolesta kovinkaan hyväksi. Niinpä se on saanut jäädä vilttiketjuun. Kakkosnelosen kovakätiseen mättöön se sopii ihan mainiosti, mutta monipuolisempaan tarpeeseen suosittelen jotakin muuta. 2003:n ja 2005:n välillä toki on se ero, että 2003:n runko on lehmusta ja vaahteraa ja 2005:n koivua. Lisäksi 2003:n ja 2005:n mattojen nostokoneistoissa on melkoisen paljon muoviosia, joiden iskunkestävyys lienee metallisia kilpailijoita heikompi.

Niin paljon kuin noita halvempia Sonoreja olen täällä sivuilla kehunut täytyy tässä virvelijutussa ottaa edellä mainituilla perusteilla nöyrä, mutta tuskallisen realistinen kanta: Uskon, että joku muu kuin Forcen puuvirveli antaa kysyjälle enemmän vastinetta samalla rahalla.

Muuten Forcen setti (bassari/tomit/rauta) on hyvän, mutta halvan etsijälle nappihankinta.

eli forcen 2005-virvelin voi unohtaa?
Jordan
23.10.2006 12:40:54
Itse luottaisin tuohon Mapexiin tai Yamahaan, itselläni on tuo sonor 3005, sekin on ihan luotettava.

Mutta suosittelen että säästät vähän rahaa ja osta Mapexin Black Panther:D:D
Rockster
23.10.2006 12:49:45
Itse luottaisin tuohon Mapexiin, Mutta suosittelen että säästät vähän rahaa ja osta Mapexin Black Panther:D:D

Samoilla linjoilla. Mapex noista ehdottomasti paras. Jos ei Black Pantheriin ole varaa, niin tuo normi-Mapex voisi olla ihan kelvollinen peli. Ellet sitten halua ostaa käytettyä. Sillä tavalla saisi vielä vähän enemmän laatua samaan hintaan.
"Nyt lähdetään Karalahdelle soittamaan rumpuja ja bassoa" -Jussi 69 Tavastialla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)