nakedzen 21.10.2006 02:50:15 | |
---|
Pistäkääs hyviä post-thrash suosituksia. Mitä on post-thrash? Nimeäpä joitakin bändejä, aivan uusi genre minulle. |
morb 21.10.2006 11:38:02 | |
---|
Mitä on post-thrash? Nimeäpä joitakin bändejä, aivan uusi genre minulle. Lamb Of Godia oon ainakin kuullu post-trashiksi haukuttavan, muista bändeistä en oo kyseistä nimitystä kuullut käytettävän. Post-gendret on aina jännittäviä, kukaan ei voi olla 100% oikeessa määrittelyissä. Hihehohahe. "Blues isn't about feelin' better, it's about makin' other people feel worse." |
Iscariah 21.10.2006 12:03:05 | |
---|
Lamb Of Godia oon ainakin kuullu post-trashiksi haukuttavan, muista bändeistä en oo kyseistä nimitystä kuullut käytettävän. Post-gendret on aina jännittäviä, kukaan ei voi olla 100% oikeessa määrittelyissä. Hihehohahe. pah metalcorea se on. ei sitä suotta ruveta kaunistelemaan. muutenkin nuo post-höpötykset ovat turhia ja harhaanjohtavia |
rc 21.10.2006 12:29:34 (muokattu 21.10.2006 22:47:06) | |
---|
pah metalcorea se on. ei sitä suotta ruveta kaunistelemaan. muutenkin nuo post-höpötykset ovat turhia ja harhaanjohtavia Millaista musiikkia muuten olisi post-paska? P.S. Off-topicci seis, miten olis? Peace, love & death metal |
Deino 21.10.2006 13:08:13 | |
---|
Millaista musiikkia muuten olisi post-paska? Mitä on pelkkä Post? |
Ze Kink 22.10.2006 15:06:36 | |
---|
pah metalcorea se on. ei sitä suotta ruveta kaunistelemaan. muutenkin nuo post-höpötykset ovat turhia ja harhaanjohtavia No mun mielestä esim. Post-rock olisi kyllä hölmöä luokitella pelkäksi rockiksi, kun se ei siltä kuitenkaan kuulosta. Mutta sinänsä en kyllä ole kuullut mistään post thrashista ikinä, millaistahan sitten lienee. Ja metalcoreahan se on. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
morb 22.10.2006 17:17:36 | |
---|
No mun mielestä esim. Post-rock olisi kyllä hölmöä luokitella pelkäksi rockiksi, kun se ei siltä kuitenkaan kuulosta. Mutta sinänsä en kyllä ole kuullut mistään post thrashista ikinä, millaistahan sitten lienee. Ja metalcoreahan se on. Metalcore on ihan paskaa vitun meikkipellemusaa! kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne osaa edes soittaa ! lamb of god on enemmä oikeeta hevii, ja ne on keikkaillu bodominki kans ! "Blues isn't about feelin' better, it's about makin' other people feel worse." |
Milkop 22.10.2006 17:27:45 | |
---|
Metalcore on ihan paskaa vitun meikkipellemusaa... + Kiitokset päivän makeimmista nauruista :D |
Ze Kink 22.10.2006 17:48:18 | |
---|
Metalcore on ihan paskaa vitun meikkipellemusaa! kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne osaa edes soittaa ! lamb of god on enemmä oikeeta hevii, ja ne on keikkaillu bodominki kans ! I DNO`T GIVE FUKC IF YOU HATE ME!!!................. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-Toi! |
Ronsto 22.10.2006 17:56:47 | |
---|
Metalcore on ihan paskaa vitun meikkipellemusaa! kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne osaa edes soittaa ! lamb of god on enemmä oikeeta hevii, ja ne on keikkaillu bodominki kans ! Raamatussa muuten sanottiin myös että Lamb Of God on oikeaa heviä. Oot läski. |
Iscariah 22.10.2006 19:32:16 (muokattu 22.10.2006 22:03:27) | |
---|
Metalcore on ihan paskaa vitun meikkipellemusaa! kaikki kuulostaa ihan samalta eikä ne osaa edes soittaa ! lamb of god on enemmä oikeeta hevii, ja ne on keikkaillu bodominki kans ! hohhohhoo tämä meni jo yli. ei se tee musiikista 'oikeeta hevii' jos bändi on kiertänyt bodomin kanssa. eikä henkilöiden soittotaito merkitse mitään musiikin tasoon vrt. Venom |
hyrmna 22.10.2006 20:28:00 | |
---|
|
www.mikseri.net/aetas Tää on kyllä kova, mutta olisithan sä voinu Pistää linkin mihin tahansa Mikserin bändiin :) Tää Aetas on kyllä tosiaan kova. |
south_of_heaven 25.10.2006 16:32:27 | |
---|
itki south_of_heaven |
south_of_heaven 25.10.2006 16:40:06 | |
---|
Beneath the massacre kai sekin jenkeistä. Teknistä/Brutaalia death metallia (yks parhaista) http://www.beneaththemassacre.com Levy on tulossa jossain vaiheessa tätä vuotta... Bändin EP Evidence of Inequity on mahtava. Muuta eivät ole tainneet ehtiä saada aikaiseksi, mutta innolla odotan. http://www.myspace.com/btm Tuolta kannattaa kuunnella alkuun kappale Comforting Prejudice. itki south_of_heaven |
south_of_heaven 25.10.2006 16:41:45 | |
---|
http://www.myspace.com/psycroptic Psycroptic Australialaista technical death metallia. Pirun kova. Kova bändi tämäkin. Yllä mainitsemani Beneath the Massacre muistuttaa hieman tyyliltään tätä bändiä. Molemmat kannattaa tsekata. itki south_of_heaven |
Ze Kink 26.10.2006 23:54:20 | |
---|
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-Toi! |
Rot Gut 28.10.2006 22:41:05 | |
---|
|
morb 28.10.2006 23:55:23 | |
---|
Omnium Gatherum. http://www.omniumgatherum.org/ Pysty kuitenkin oleen tossa etusivulla uutisissa. Eiköhän se ainakin nimeltä oo suurimmalle osalle käyttäjistä tuttu :P "Blues isn't about feelin' better, it's about makin' other people feel worse." |
Rot Gut 29.10.2006 11:33:40 | |
---|
Pysty kuitenkin oleen tossa etusivulla uutisissa. Eiköhän se ainakin nimeltä oo suurimmalle osalle käyttäjistä tuttu :P Niin, jos ei vielä ole kuullut niiden musakkia niin kannattaa tutustua. |