Aihe: Olisiko ehdotuksia virvelin yläkalvoksi (?).
1 2
markkuliini
20.10.2006 18:30:11

Tarkoitinkin juuri tätä "normaalia" kulumista. Ambassadorin vaihdan noin puolen vuoden välein (sitten kun keskeltä alkaa nähdä läpi). Samaa Aquarianin kalvoa taas käytin toista vuotta. Mutta kuten sanoin, soundi ratkaisee ja Remossa on yksinkertaisesti parempi soundi.

Vaikea arvioida kuinka kauan itsellä menisi että kalvon keskeltä näkisi läpi, kuin soittelen eri virveleillä eri keikkoja. Mutta arvelen että vaikka käyttäisin vain yhtä virveliä, niin puoli vuotta kyllä kestäisi pinnoite kevyestikin. Joskin vaihtaisin kalvon kyllä ennen sitä. Olisi kyllä mielestäni jotenkin epäilyttävää jos kalvon pintaan laitettaisiin aine joka ei kulu millään pois. Musta kalvon pinnoitteen pitääkin jossain vaiheessa kulua, mutta tuo puoli vuotta...No jaa, siinä ja siinä. Riippuu tietty siitäkin kuinka paljon ja mitä ja miten sillä soitetaan. Ehkä olen jäävi edes puhumaan kun mulla ei tunnu nuo kalvot kuluvan tai menevän rikki...
www.vasamayhtye.com
Youni
21.10.2006 14:29:09
Tarkoitinkin juuri tätä "normaalia" kulumista. Ambassadorin vaihdan noin puolen vuoden välein (sitten kun keskeltä alkaa nähdä läpi). Samaa Aquarianin kalvoa taas käytin toista vuotta. Mutta kuten sanoin, soundi ratkaisee ja Remossa on yksinkertaisesti parempi soundi.

Mulla oli tuo CS kauan, en edes uskalla laskea kuinka kauan. Ei siitä vaihtaessakaan läpi näkynyt, mutta sutisoitto-ominaisuudet karisivat noin neljässä kuukaudessa.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
ruuhkis
22.10.2006 17:05:21
Tullut jo esille Evan Genera HD dry päälle ja alla hazy 400... kestää maailmanlopun
hollmi-5
22.10.2006 21:05:17
Evans Genera HD dry tappaa laatuvirvelin soundin takuuvarmasti.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
janne_p
23.10.2006 14:41:40

Evans HD dry tappaa laatuvirvelin soundin takuuvarmasti.

Totta kuin rotta. Itse monien kalvo kokeiluiden jälkeen pidän eniten Remon CS "dot" kalvosta. Varsinkin tuollaiseen metallimäiskeeseen toimii, eikä kuitenkaan tukahduta sitä saudia niin kuin HD dry. Mutta jos ei halua, että virveli soi, niin kuin virvelin pitäisi soida, niin sitten HD dry se ei varmasti soi :D Ei tarvi ees demppiä. Ambassador on kanssa sellainen perusvalinta. Mutta CS rules.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)