Ibanezko 22.10.2006 17:14:43 | |
---|
Hei! Olen semmosta ruvennut miettimään, että kun olen opetellut noita kaiken maailman kappaleita ja osaan perus soinnut niin mitäs sitten vois ruveta opettelemaan, kun välillä pitäs varmaan soittaa jotain muutakin ku kappaleita? Ps. ainahan voi sointuja toki lisää harjotella, mutta muuta lisäks. kiitoksia jo etukäteen vastauksista!! |
http://img439.imageshack.us/img439/1020/vrjohtoptsqi7.jpg |
Mazah 22.10.2006 21:03:03 | |
---|
Hei! Olen semmosta ruvennut miettimään, että kun olen opetellut noita kaiken maailman kappaleita ja osaan perus soinnut niin mitäs sitten vois ruveta opettelemaan, kun välillä pitäs varmaan soittaa jotain muutakin ku kappaleita? Ps. ainahan voi sointuja toki lisää harjotella, mutta muuta lisäks. kiitoksia jo etukäteen vastauksista!! Miksi soitat kitaraa? (Tämä ei sitten ollut mitään vittuilua vaan ihan oikea kysymys) www.farmakonband.com
www.myspace.com/screamchain
www.crimsonlotus.org |
Stratocaster_90 23.10.2006 13:57:59 | |
---|
Itse harjoittelen oikeastaan vain tekniikkaa. Tämän soittovuoden ainakin... |
Tietysti Pauligin 23.10.2006 14:02:19 (muokattu 23.10.2006 14:03:41) | |
---|
Itse harjoittelen oikeastaan vain tekniikkaa. Tämän soittovuoden ainakin... Toki on ymmärrettävää ja hyväkin että välillä syventyy eri asioihin, mutta hullullta tuntuu että reenaisi _vain_ tekniikkaa. Jos ei muuta, niin ainakin sen verran normaalia soittelua että voi soveltaa niitä uusia oppimiaan juttujaan siihen ja kokeilla käytännössä, muutenkin kuin mekaanisilla sarjoilla. Vaihtelu on hyväksi mutta ei mielestäni toista asiaa pitäisi unohtaa täysin toiseen syventyessä. E: Tai no, riippuu mitä tarkoitat tekniikkaharjoittelulla. Vaikeita biisejä vai sormiharjoituksia tjsp.... Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Wahi 23.10.2006 16:31:59 (muokattu 23.10.2006 16:32:27) | |
---|
Itse harjoittelen oikeastaan vain tekniikkaa. Tämän soittovuoden ainakin... Hoho, tossa nyt ei oo mitään järkeä. Pitäisi vähän tasapainottaa tota. Kokeile joskus vaikka jonkun taustanauhan päälle improvisointia. Esim. joku sooloskaba tausta. Hauskaa hommaa ja varmasti "pitkällä tähtäimellä" kehittävämpää kun tekniikan runkkaus. Voi olla aika kusiset paikat jos esim. musaope iskee nuotit/soinnut eteen ja sanoo komppaa sä tähän jotain. |
Kampela77 23.10.2006 16:42:12 | |
---|
Itse harjoittelen oikeastaan vain tekniikkaa. Tämän soittovuoden ainakin... Suosittelisin käyttämään ihan reilun osan ajasta myös musiikin soittoon. Tuo on vähän sama kuin kirjailijaksi haluava treenaisi pelkästään konekirjoitusnopeutta. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |