Jaqiwar 20.11.2003 09:53:59 | |
---|
Eiköhän noita lyriikan riemuvoittoja löydy kaikista eurohumppa biiseistä tyyliin: "uu beibe, i laav juu beibe!" }: Silloin kun rokki soi niin pipari jää! |
PomppoK 20.11.2003 10:25:50 | |
---|
"...I love you, 'cos I need you!" Mistä biisistä tuo oli? Se oli aika huono kaikinpuolin, myös lyriikoiltaan. Muuta en muista. "Pitäkää irstaita juhlianne ja tanssikaa." |
Veke 20.11.2003 12:14:36 | |
---|
Check this out: Teräsbetoni - Taivas lyö tulta Katseet ylös luokaa, veljet aika tullut on Meidän edessämme vahvinkin on voimaton Aika pysähtyy ja siirtyy vuoret paikoiltaan Me emme järky vaikka alkaa tulta satamaan Bridje: Heikoille voi olla liikaa kutsu metallin Muttei niille joita ohjaa vaisto soturin Chorus: Taivas lyö tulta yläpuolellamme Kaikuu kallioilla ääni totuuden Verivalan taika on aina suojanamme Tuo merkki metallisen veljeyden Missä liikummekin aina meidät huomataan KUNNIA JA VOIMA saavat meihin uskomaan Tulivana seuraa joukkoamme mahtavaa On luonto puolellamme tukemassa sanomaa Eh... Upeeta, mahtavaa. |
mr_b 20.11.2003 12:50:35 | |
---|
Check this out: Teräsbetoni - Taivas lyö tulta Ah, kvaliteettia. Eniten minua kyllä huvittivat ne broilerinrintakuvat bändin kotisivulla, vaikka musiikkikin aiheutti tyrskähdyksiä. Mutta eihän tätä ihan vakavissaan ole tehty, eh, eihän...? boing boom tschak! peng! |
Raipe 20.11.2003 12:59:32 | |
---|
Kuhan musiikista pidän erittäin paljon, mutta lyriikat pilaavat muuten toimivan kokonaisuuden. Kuha - Mureke Herra kirahvi on varanotaari. Krokotiilin suussa pyörii sikari. Hän on rabbi. Sotaformu peittää norsun mahan. Kalevi on laiha pingviini, joskin pummi. Rouva vompatti näyttää kärsää apteekkarin vaimolle. Mureke. Mureke. Mureke. Lihaisa mureke. Mureke. Mureke. Mureke. Lihaisa mureke. Mureke. Mureke. Mureke. Lihaisa mureke. Nenäapina söi ehkä liian ähkyyn. Mursunhammas juuttui leimauslaitteeseen. Sika puri tätiänsä reiteen. Kaskelotti otti pitkän loman. Meni hommat. Gekko otti puhelun ja kuoli. Mureke. Mureke. Mureke. Lihaisa mureke. Mureke. Mureke. Mureke. Lihaisa mureke. Mureke. Mureke. Mureke. Lihaisa mureke. |
Yaska 21.11.2003 08:22:45 | |
---|
Miltä sielussasi näyttää, jo helpottaa.. se jonku Marjorannan uusi Nova -biisi, kauheaa.... |
Freakz 21.11.2003 08:33:02 | |
---|
Pari otetta tuosta kappaleesta. DISTANT SKIES (Music: Tolkki / Lyrics: Tolkki) Went into the plane was scared like hell. Tried to relax for awhile. But when we took off, I feared we would fall, waving goodbye to this life. ----------------------- After a while, I tried to sleep, but watched two movies instead. The fear struck again, How I hate this plane, I hope this would come to an end. 'hevibiisiin' aika hyvä. Toi oli heikko... Ei se Tolkki osaa mitään! Aika on soittaa, aika on kuolla |
Freakz 21.11.2003 08:43:38 | |
---|
Nämä monien norjalaisten latinarallatukset oli näemmä unohdettu... "Vobiscum satanas" ynnä muut... Sitte oli Rhapsodyn joku "For the king for the land for the mountains..." En muista siitäkää enempää... Sitten on suomalaiset skinipändit, joita en jaksa edes muistella kun satuin niitä kuulemaan jostain... Jotenkin "Etsitää ja tuhotaa kommunistit mutapäät rotat jotka tätä maata nakertaa..." Ei helvetti... Aika on soittaa, aika on kuolla |
Halla 21.11.2003 09:41:05 | |
---|
Se 51 koodia tai mikälie, niin siinä niiden biisissä vedenjakaja on niin kauheet lyriikat, että tekee mieli suolistaa joku kun sen kuulee. Jo se kun kun siinä venytetään niitä sanoja niin veemäisesti tekee pahaa. " Silmät auki nii-i-i-iin...." argh " Mieleni irti leikataan. Vain veitsi muistaa sen" |
mahebihe 21.11.2003 10:26:46 | |
---|
Petri Prinsin "Levoton Munkki" on aika hirveä teksti! Masa Yardse´n Strowberry Fields´n Cykslads Juhis Kalevi |
Nimismies 21.11.2003 11:36:53 | |
---|
Jos alkaa laskea Petri Possumunkin lyriikasta kliseitä, niin eihän siinä yhden käden sormet riitä. Löytyy niin prinssiä, rakkaan epätoivoista odottamista, kirjeen kirjoittamista...hyi helkkari. Kamalaa roskaa. Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
Tapani L 21.11.2003 12:26:27 (muokattu 21.11.2003 12:28:22) | |
---|
Beibi hoi nyt rokki soi, beibi hoi nyt meikä toi, sulle tunteen ihanan, fiiliksen tosi lihavan, ekstaasi täyttää mielemme, tämä yö on meidän tanssimme
Mä luulin, että toi oli Baddingia :D EDIT: Jos omat lyriikat lasketaan, niin mulla on tuolla sellanen vihko täynnä paskaa. Yläasteella sitä olin todella syvällinen... |
Tupuna 21.11.2003 12:54:01 | |
---|
Ala-asteen viidennen luokan matikankirjaan olen kirjoittanut ehkä kauneimmat lyriikkani, mm.: "Ellipsinmuotoinen kitara ja ellipsinmuotoinen pää, meitä yököttää". ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
leather rebel 21.11.2003 20:11:36 | |
---|
Kasarihevistä noita naurettavia lyriikoita vasta löytyykin: "Well we work all day and I don't know why but there's just one thing that money can't buy. When your body's been starved feed your appetite when you work all day you gotta UH! All Night" Kissiltä löytyy lyriikoita joka lähtöön. Noihan on ihan saatanan hyvät. Ei rokin kuulu olla mitään ryppyotsaista pohdiskelua. Yngwien "I Am a Viking"issa on aika hyvät: "You are a loser, and it's such a shame, that you're a fool and you don't know. And i'm a viking, i'll walk all over you. and by my sword you will die." Iha helmi. Kolmas säkeistö, jos oikein muistan. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
rc 21.11.2003 20:15:41 | |
---|
Beats´n´Stylesin Dynamite on jo aika pohjasakkaa... v***u kuuntelke hevä!!!!!!!!!!111 |
Jaristoteles 21.11.2003 20:53:09 | |
---|
Ensimmänen oman itseni tekemä biisi kun "opin" kitaraa soittamaan. Järvihirviö, Järvihirviö, ei me sua pelätä Järvihirviö, Järvihirviö, ole meidän kaveri Muuta meille, muuta meille, olis vapaa laveri Sä joudut elämään järvissä Koska sinulla on vikaa lärvissä Mutta ei me sua pelätä Voi sitä riemua. Sama mitä lauloi kunhan vain keksi tehneensä oman biisin ;) Ei olis kiva olla Saharassa kun kaikki pierut menee sinne. |
Twist 21.11.2003 20:54:47 | |
---|
Korn - Did My Time kyl on pakko sanoo että huonoin mitä oon kuullu....sama ku kuuntelis linkin parkkia!! Shut Up, Shut Up, Shut Up
Or i'll Fuck You Up....... |
Toi mureke on aivan päällikkö. Mut Gimmelin eka sinkku haki myös huonon lyriikan rajoja: Mä päätin leffaan lähtee, katsomaan uutta tähtee. Kun mä sinne tuun, ootkin kanssa jonkin muun. . . . me mentiin juhliin kaksin, sä otit salaa taksin. Mulle kuiskattiin: lähdit toisen kanssa niin. Pakkoriimit toimii aina. Ainakin toi myi kiloittain =) |
mr_b 22.11.2003 22:30:49 (muokattu 22.11.2003 22:35:19) | |
---|
Beats´n´Stylesin Dynamite on jo aika pohjasakkaa... Loistava treenikämppäjamitusbiisi: Going on like dyna-mite *pumps* Going on like dyna-mite *pumps* Da-da-da-dyna-mite! *jokaista iskua korostaen. sitten biitti alkaa* Hei, pätä. Pätäpätä. When I rock the mic right. It's like dynamite, dynamite. Da-da-da-dyna-mite! *toistetaan loputtomiin...* Vain oli hauskaa viime treeneissä. Tai ehkä me olemme hiukka outoja... Minä kirjoitin hienon lyriikan 16-vuotiaana: Destroy all Destroy tall Destroy small Destroy, destroy, destroy yeah! Destroy, destroy, destroy yeah! Ja biisihän ei ollut edes heviä vaan noin 40bpm kulkeva epämääräinen urkuvetoinen mölinä, joka edusti yhtyeemme säveltaiteen huipentumaa... boing boom tschak! peng! |
mr_b 22.11.2003 22:32:28 | |
---|
Järvihirviö, Järvihirviö, ei me sua pelätä Järvihirviö, Järvihirviö, ole meidän kaveri Muuta meille, muuta meille, olis vapaa laveri Sä joudut elämään järvissä Koska sinulla on vikaa lärvissä Mutta ei me sua pelätä
Kuullostaa ihan Peitsamolta. Loistava. Tosin veikkaan että vain luettuna. boing boom tschak! peng! |