Mikko T. 21.10.2006 13:07:02 | |
---|
Taidetaan olla siinä kipurajalla kun pyydetään yli 1000 €(+matkat)/hääkeikku ensi kesältä. Viime vuonna tähän aikaan oli jo aika monta vetoa sovittuna mutta nyt kun sanon hinnan niin kysyjä alkaa nikottelemaan ja lupaa palata myöhemmin. Myyjänä olisin ollut hieman maltillisempi mutta "mut jyrättiin..". Bändi kyllä on joka sentin arvoinen en mä sitä mutta.....piru kun on vaikeaa....toiseen suuntaan kun kumarrat niin arvaa mihin pylly osoittaa.....elämä on..... Meidän bändi onkin niin saatanan hyvä. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Ukko 21.10.2006 13:07:30 | |
---|
Ehkäpä olettekin poikkeus, mutta useimmissa häissä, joissa olen ollut vieraan ominaisuudessa, on soittanut vähämiehiset orkesterit..... Ja silloin kun me soitetaan niin vähämieliset orkesterit 8> |
Sertzo S 21.10.2006 13:33:05 | |
---|
Ja silloin kun me soitetaan niin vähämieliset orkesterit 8> Rehellisyytesi on ihailtavaa. |
Ukko 21.10.2006 13:36:38 | |
---|
Rehellisyytesi on ihailtavaa. Tiedän. Olen vaatimaton, rehellinen, empaattinen mutta kuitenkin älykäs, lahjakas ja kaikkien kadehtima mutta silti rehellinen, empaattinen ............. mutta silti älykäs .......................... |
Fuzzy Boner 21.10.2006 14:17:06 (muokattu 21.10.2006 14:17:52) | |
---|
Tää juttu on tosi: maksoin 25000mk omien häitteni bändille. Nykyään saisin puolitutut varmaan suht järkevämmin. Tää oli aika ennen poppari-rokkarikauttani ja aattelin et kaikki hyvät bändit on sen hintasia. hoho ja heh. Midge T |
Sertzo S 21.10.2006 14:21:49 | |
---|
Tää juttu on tosi: maksoin 25000mk omien häitteni bändille. Nykyään saisin puolitutut varmaan suht järkevämmin. Tää oli aika ennen poppari-rokkarikauttani ja aattelin et kaikki hyvät bändit on sen hintasia. hoho ja heh. Huh! Rahamies olet ja varmasti häissänne veti Suomen ykkösukkoja tilut tiskiin. |
baron 21.10.2006 14:24:18 | |
---|
Tää juttu on tosi: maksoin 25000mk omien häitteni bändille. Nykyään saisin puolitutut varmaan suht järkevämmin. Tää oli aika ennen poppari-rokkarikauttani ja aattelin et kaikki hyvät bändit on sen hintasia. hoho ja heh. No oliko ees hyvä? Mä tulin kerran hääkeikalta Suomenlinnasta ja lautalla tapasin soittajatuttuni, joka oli tulossa toisista häistä, tyttärensä, johon oli palkannut nimekkään ja kalliin bändin ja kiroili sitä, että eivät olleet osanneet soittaa edes häävalssia. Sitä fibaa eivät myöhemmät hyvät esitykset olleet enää pystyneet korvaamaan. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Fuzzy Boner 21.10.2006 14:24:25 | |
---|
Huh! Rahamies olet ja varmasti häissänne veti Suomen ykkösukkoja tilut tiskiin. No en ole ja tiluista tiiä. Hyvin ne soitti ei siinä mitään. Hauskoja muistoja. COBin rahamiehet on erikseen.. Ei kun arvailemaan :) Midge T |
Fuzzy Boner 21.10.2006 14:25:29 | |
---|
No oliko ees hyvä? Mä tulin kerran hääkeikalta Suomenlinnasta ja lautalla tapasin soittajatuttuni, joka oli tulossa toisista häistä, tyttärensä, johon oli palkannut nimekkään ja kalliin bändin ja kiroili sitä, että eivät olleet osanneet soittaa edes häävalssia. Sitä fibaa eivät myöhemmät hyvät esitykset olleet enää pystyneet korvaamaan. Auts. Yleensä just häävalssi on se sellanen jepjep. Midge T |
Sertzo S 21.10.2006 14:30:25 (muokattu 21.10.2006 14:35:33) | |
---|
Auts. Yleensä just häävalssi on se sellanen jepjep. Minä sävelsin ja sovitin ja toteutin midi-tekniikalla erälle ystävähääparille aivan oman häävalssin häälahjaksi heille. Yllätyin, kun taiteilijarouva lahjoitti minulle upean vesiväriakvarellin kehystetynä vastalahjaksi upeine maisemineen n.90x45 cm kooltaan. |
Mikko T. 21.10.2006 15:05:54 | |
---|
Auts. Yleensä just häävalssi on se sellanen jepjep. Mun mielestä bändi, joka soittaa hyvin tanssimusaa ja hyvin bilemusaa, on parempi kuin bändi, joka soittaa humpat vituralleen ja bilemusan taas vastaavasti paremmin. Häissä jos tanssimusa toimii niin vanhempi jamppa tulee mieluummin tanssimaan popimpaa huttua, kun sen aika on. Varmaan tajusitte mitä tarkoitan.. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
jeppeq 21.10.2006 15:07:21 | |
---|
????? Kyllä mun humppakeikat on ihan normaaleita vapaan kilpailun tuloksena saatuja. Osa mun flyygelijazz-triokeikoista on kieltämättä suhteilla hankittuja mutta osa on ihan normaaleja "kaupallisia". Heh.. mullakin vois olla pari vinkkiä annettavana..uso vaikka. No, eipä ole siellä etelässä vissiin 15vuoteen yksityistilaisuuksia tehty. Joskus kalastajatorpalla tehtiin muutama, ja perus "hapannaamainen rutiini" tais olla soittajan soppatarjoilu sillon, ei samppaa eikä hanhenmaksaa. Sitä vaan ihmettelin. (Ihan oikeesti: Keikat poikii keikkoja, et oo itse huomannut?) Tämä on jo tiedossa ja "jatkoilla käyty" usiasti, jopa monasti ! Missä kohdassa se hunaja oli?? Tähän Paice jo oivallisesti antoi tyhjentävän vastauksen - siihen ei lisättävää. Valehtelisin jos väittäisin |
Onko muuten monikaan keskustelijoista soittanut Helsingissä Suomen Pörssin alakerrassa olevassa ravintolassa keikkojaan? Minulla se on jäänyt mieleeni monistakin eri syistä -ja ei niin tavanomaisena tanssi tai ravintolapändin keikkapaikkana. Oma kokemukseni on 80-luvulta. |
baron 21.10.2006 18:18:46 | |
---|
Onko muuten monikaan keskustelijoista soittanut Helsingissä Suomen Pörssin alakerrassa olevassa ravintolassa keikkojaan? Minulla se on jäänyt mieleeni monistakin eri syistä -ja ei niin tavanomaisena tanssi tai ravintolapändin keikkapaikkana. Oma kokemukseni on 80-luvulta. Tarkoittanet entistä Adlonia, nykyistä Pörssiravintolaa? Oon mä yhden privaattikeikan siellä heittänyt. Siellä yläkerrassa (oliko se 4:s kerros?) on Pörssiklubi, siellä oon heittänyt useamman. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
Sertzo S 21.10.2006 18:27:52 | |
---|
Tarkoittanet entistä Adlonia, nykyistä Pörssiravintolaa? Oon mä yhden privaattikeikan siellä heittänyt. Siellä yläkerrassa (oliko se 4:s kerros?) on Pörssiklubi, siellä oon heittänyt useamman. Näin lienee, kuten asian ilmaisit. Minusta se muistaakseni noin viikon keikka (tarkistan tarkan ajankohdan kirjanpidoistaní) oli jotenkin kummallinen ja ei sopiva pändillemme. Tuntui, että olemme väärässä paikassa väärään aikaan, vaikka mitään negatiivista palkautetta ei esittämästämme musiikistamme tuolloin tullut. |
Riksteri 21.10.2006 19:52:21 | |
---|
Tää juttu on tosi: maksoin 25000mk omien häitteni bändille. Nykyään saisin puolitutut varmaan suht järkevämmin. Tää oli aika ennen poppari-rokkarikauttani ja aattelin et kaikki hyvät bändit on sen hintasia. hoho ja heh. Off-topia, mutta olen kyllä maksanut enemmän siitä, ettei tuota hääbändiä tarvitsisi koskaan edes palkata :) Kun taas saapuu lenkki sininen, niin hyvä on, jos tunnen sen, hiljaisuuden, |
jykke65 22.10.2006 00:15:50 | |
---|
Meidän bändi onkin niin saatanan hyvä. Niin onki!! Turhaa mä täällä itken... = ) Vapise Ikaalinen!!!!! Hard Hump Halleluja!! Eller hur??? |
poppamies 22.10.2006 00:31:34 | |
---|
Off-topia, mutta olen kyllä maksanut enemmän siitä, ettei tuota hääbändiä tarvitsisi koskaan edes palkata :) Kyllä sulla on väärä kuva jos kuvittelet että sinä oot joutunut maksamaan. Asiahan on niin että vasta häävalssin jälkeen tämä homma alkaa kustantamaan. |
Timi 25.10.2006 19:23:14 | |
---|
Jos en kauheesti väärässä oo niin ei kapakkakeikasta saa ko liiton minimin ja sillä ollan mekin tehty keikkaa.Ei alle.Firmakeikasta paras ollu 1400 egee,tosin silloin mentiin jo Lohjalle asti triolla.Ei tuu usein.Häät on kumminski 510-700 egee ollut.riippuu ajan kohdasta.Lavoille me ei kelvata ko ei oo haitaria eikä suostuta säestämään jotai turhanpäivästä pystöä. Kylmän viileesti! |
Fuzzy Boner 25.10.2006 19:24:42 | |
---|
Onko muuten monikaan keskustelijoista soittanut Helsingissä Suomen Pörssin alakerrassa olevassa ravintolassa keikkojaan? Minulla se on jäänyt mieleeni monistakin eri syistä -ja ei niin tavanomaisena tanssi tai ravintolapändin keikkapaikkana. Oma kokemukseni on 80-luvulta. just säädän sinne äänentoistoa. Eli vkonloppuna siellä taas on veto. Useasti vedetty Möllisty |