Aihe: Mnettiläisten tapaamiset.
1 2 3 4 5 6 7
omarklah
21.10.2006 14:18:11

Isojussia en ole tavannut, mutta muiden ylläolevien lisäksi ainakin: Have,Serzo, ylläri, bylk, decker, suloonen, pimppihaukka, pekkajau,klunssila,juki68...

Lisätään vielä ainakin tankoprinssi ja kosac...
Ja ilman näköyhteyttä uruttaja, kuhilas, KoskPaavo, BigPapa ja kännishakkikilpakumppanini R.Syke.
Tää sit sanois tälleen...
Mikko T.
21.10.2006 15:07:11

Samin siis oot tavannut kahteen kertaan? :)

Mä näen sen yleensä kahtena...
Pieru naurattaa aina. www.viihdepianisti.com
Ukko
21.10.2006 17:10:07

Mä oon tavannut aakkoset 8p
WanhaWetäjä
21.10.2006 17:38:52

Have ja Paice60 on tuttuja jo ennestään,yhteistä soittohistoriaa löytyy eri kuvioista,kuin myös Jeppeq:n kaa oon ollu samalla keikalla jo ennen nettiaikoja, tosin eri bändissä, Riffin kaa parikin kertaa samalla keikkalla mutta eri bändissä, Jon Lordin kaa pari keikkaa vedetty samassa bändissä...jaa ketäs heitä ny on tullu tavattua muita?

Elikkäs Have, Paice60, Jon Lord, Riff, Jeppeg, Baron,IsoJ, Työläinen, Uruttaja, M.i.k.k.e.y., Mack the Knife(kiitokset *Jaluista), Aisa, Okabass(kiitti kaljoista) , Ludari ...

Varmaan muitakin on, mutta nämä on varmoja pongauksia ja jokunen sanakin on vaihdettua, vähän *jaluakin on otettu(Mackille kiitokset!))kuin myös olutta(kiitokset Okabass!)ja pitempään rupateltu mm Uruttaja, Riff, Jon Lord, IsoJ(KYLLÄ!),Baron,Työläinen, Okabass...pikaviestituttuja on sitten monta muutakin.

Kivoja äijiä kaikki tyynni, ainakin livenä, ja juttua piisaa...täällä nyt vähän vedätetään ja vähän provotaankin puolin ja toisin välillä, ja välillä muodostuu palstaa piristäviä"taistelupareja" ;-)
Ostan Casion kun täytän 50v...
Sertzo S
21.10.2006 17:46:12 (muokattu 21.10.2006 17:46:58)

Minä alan sokeutuun pikkuhiljaa kaiken lisäksi ja siksi kuulen vain ns. "vääriä ääniä."
Korvatulpat helpottaa piinaa hetkittäin, mutta ei niitäkään voi jatkuvasti pitää.
Sandy
21.10.2006 18:10:46 (muokattu 21.10.2006 18:16:34)
On tullut tavattua moniakin... Nyt tulee mieleen: Paice, Ukko, Rantsu, Fuzzy, Mikkey, Aisa, Mäkki, Riffi, Ludari, Bassomies, Mynthor, Samulijp... Ja varmaan monia muita silleen, että ei oo tullut esittäydyttyä! Kaikki on ollut muuten ihan älyttömän mukavaa ja rentoa porukkaa!

...ja tulipa mieleen myös Rokkimamma, jonka olen tavannut joskus männävuosina, muttei hän varmaan muista/tunnista omakuvasta!
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Ukko
21.10.2006 18:33:36

On tullut tavattua moniakin... Nyt tulee mieleen: ... Ukko.....

Rohkenen epäillä. Taikka sitten mun muistini pettää ja pahasti :(
Sandy
21.10.2006 18:38:43
Rohkenen epäillä. Taikka sitten mun muistini pettää ja pahasti :(

Epäillä saa. En mä kyllä oo ihan varma. Jotenkin vaan muistelin, että jossain pesulassa joskus vuonna X. Voi olla että se olis joku muu..
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
mack the knife
21.10.2006 18:56:37 (muokattu 21.10.2006 18:59:58)
baron, Fuzzy Boner, M.i.k.k.e.y, Notefix, samulijp, Herra Rapu, Ossi, paavi, uruttaja, riff, työläinen, Begemoth, Wanha Wetäjä, Have, Rantsu, paice60, jon lord, backwood, wert, clave, Kosmonautti, jeppeq, AnselmiMaa, Neljä Ruuvia, vanhami, rokkimamma75, manjaana, Sertzo S, Martso, Jabbe, mr.muzak, Irti Humpasta, velsa, Sandy, ai niin aisa:).

Täähän olikin vaikea, varmaan jotain jäi pois. Nämä on lajittelematta TM:ään tai koskettimiin eikä missään erikoisjärjestyksessä.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
Ukko
21.10.2006 19:19:04

Epäillä saa. En mä kyllä oo ihan varma. Jotenkin vaan muistelin, että jossain pesulassa joskus vuonna X. Voi olla että se olis joku muu..

Oli se joku muu.
jon lord
21.10.2006 21:24:47
Pikkujouluissa monia ,sen lisäksi ainakin Mäckki, Backwood,JJussila,WW,Uruttaja, Ukko,Lukkari, Paice ja muita en nyt tähän hätään muista. Kyllä niitä on aika monia.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
baron
21.10.2006 21:30:27

Pikkujouluissa monia ,sen lisäksi ainakin Mäckki, Backwood,JJussila,WW,Uruttaja, Ukko,Lukkari, Paice ja muita en nyt tähän hätään muista. Kyllä niitä on aika monia.

Jon Lord: Hommat handussa huomiseksi? Peukut pystyssä!
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
jykke65
22.10.2006 00:19:45

Mä kuulen sen yleensä kybällä ; )
Hard Hump Halleluja!! Eller hur???
paice60
22.10.2006 00:29:11
Eihän olekaan niin helppoa kun alkaa muistelemaan että ketkä on tuttuja noin siis livenä. Lisään vielä Have tietenkin.
Miks´ mä oon täällä?
Rokkimamma75
22.10.2006 09:54:57

...ja tulipa mieleen myös Rokkimamma, jonka olen tavannut joskus männävuosina, muttei hän varmaan muista/tunnista omakuvasta!

Katsoin pitkään sun omakuvaa joku aika sitten (kun siinä ei ollut vielä kissaa...) yrittäen kaivaa muistilokeroista että miksi olet niin tutun näköinen mutta ei nämä tylsistyneet aivot osanneet mihinkään yhdistää - paitsi tietoon että jostakin tuttu olet... =)
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
uruttaja
22.10.2006 10:36:09 (muokattu 22.10.2006 10:40:21)
Jahas, nyt tulikin paha näin dementoituneella, ei saa vetää hernettä sieraimeen, jos en muista jokaista, mutta tällä humppasäikeellä riehuvista on väännetty ainakin seuraavien arvon kollegojen kanssa: Klunssila, Sertso, Basstone,Epämuusikko,Kuhilas, Jon Lord, Mäkkäri, Aisa, Anselmimaa, Riff,Rokkimamma, Veeka, Tankoprinssi, Suloonen, Martso, Wanha Wetäjä, Jakeni, ja poissaolevista ainakin Edge ja Neekermaisteri.
mack the knife
22.10.2006 11:53:13
Joo, edge oli poissa multakin.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
isojussi
22.10.2006 12:49:05 (muokattu 22.10.2006 12:49:16)
...Jakeni... unehtu munkin listalta. On jo muutenkin niin vanha tuttu.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Sandy
22.10.2006 14:15:52
Katsoin pitkään sun omakuvaa joku aika sitten (kun siinä ei ollut vielä kissaa...) yrittäen kaivaa muistilokeroista että miksi olet niin tutun näköinen mutta ei nämä tylsistyneet aivot osanneet mihinkään yhdistää - paitsi tietoon että jostakin tuttu olet... =)

Oliskohan ollut vuonna 1998 (???) eräässä laulukilpailussa, Pavilla ainakin törmättiin. Mulle jäi niin hyvin mieleen, kun olin ihan avuton ja epävarma ja sä olit niin huikeen pitkä ja itsevarma muhun verrattuna! :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)