Aihe: Ran Guitars
1 2 3 4 547 48 49 50 5168 69 70 71 72
Invader
17.10.2006 22:29:17
Hmm, pitääpä pyytää että pistää kitaran mukana tulemaan sitten. Onko edes hieno!?!!?

Joo ihan übermakee!!1 :)

http://www.ranguitars.com/imi/katalog/jeff_1.jpg

Tuollainen mikä Watersilla on tuossa päällä. Ihan laatupaita, Fruit of The Loomin paitoja. Painatus on sen verran hyvän oloinen että kestänee vuoden jos toisenkin.
Tai sitten ei..
aptoriar
17.10.2006 22:34:08
Joo ihan übermakee!!1 :)

http://www.ranguitars.com/imi/katalog/jeff_1.jpg

Tuollainen mikä Watersilla on tuossa päällä. Ihan laatupaita, Fruit of The Loomin paitoja. Painatus on sen verran hyvän oloinen että kestänee vuoden jos toisenkin.

Haa, loistokasta!
"There's something out there waiting for us, and it ain't no man. We're all gonna die." - Billy
PLing
17.10.2006 22:35:03
Jees, pistän tuossa parin päivän päästä tilauksen menemään, Dariuszen kanssa on pari mailia jo vaihdettu. Eli tälläinen explo olisi tulossa:

Scale length : 24.75
Body shape other : Gibson Explorer
Construction : set neck
Body material : mahogany
Finish : satin
Pickup configuration : H-H
Headstock shape other : Ken Lawrence Explorer headstock
Neck material : mahogany 3P
Truss rod cover : wooden
Headstock finish : match body finish
(sama kaulalle)
Fingerboard material : brazilian rosewood
Number of frets : 22
Fret size : Dunlop 6105
Inlay at 12th fret (MOP) block inscription : S-A
Nut : graphite
Hardware color : black
Bridge system : Schaller Stop Tailpiece/T-O-M
Neck pickup : EMG-60
Bridge pickup: EMG-81
Control knobs : volume, tone
Other controls : killswitch
Flight case : yes

Hintaa 1620 erkkiä.
Doh, nakki.
Jake.e
17.10.2006 23:26:23
Kaulan profiili? Millanen killswitch? Kytkijä vaiko nappi?
Jerk.
PLing
18.10.2006 01:34:44 (muokattu 18.10.2006 13:49:51)
Killswitch siis sellainen minikytkin, kaulalta haen samanlaista tuntumaa kuin stankku-exploissa eli vähän pyöreähköä. Jänskättää kyllä että onko kaikki säädöt sittenkin okei, vaikka voihan niitä nopeasti vaihtaa sen jälkeenkin. ;)

E: Niin ja 10 kuukautta menee kitaran väsäämisessä. :( Mitä täs ny tekee sen ajan...
Doh, nakki.
olli8
21.10.2006 14:17:52
Kun maksaa nuo 50% hinnasta niin tuleeko sieltä mitään kirjallista sopimuspaperia tai jotakin vastaavaa?
Jake.e
21.10.2006 18:58:43
odottelet että Dariusz kuittaa puolet maksetuksi (tosin itse jouduin kyselemään perään kun mitään ei kuulunut, niillä oli ilmeisesti jo silloin pirunmoinen kiire).

Joo, itellä kvi sama homma. Meinas jo hätäkakka valua lahkeesta ulos kun mitään ei kuulunut. Oli kuulemma tullut 2 päivän jälkeen rahansiirron, mutta eivät kerenneet tosiaan vastaamaan.
Jerk.
Ben_D
21.10.2006 19:07:37

Eivät kerenneet...ei ne automaattisesti kuittaile kenellekkään...Kaverin skitta piti olla kuun alusta valmis...ei ole Ranilta kuulunut mitään...ja kitaraa ei näy. Tää oli jo kuiteskin toinen skitta, jonka se sieltä tilas.
http://www.fiercemetal.org
Werihukka
26.10.2006 18:13:43

Kertokaapas että onko kenelläkään tullut mitään pettymyksiä oman custominsa suhteen? Meikäläinen meinas customin hommata varmaankin ja nyt vain pikkuisen pistää vastaan se ettei sitä customia saa testata ennen ostamista. (Ylläri) No mutta kuitenkin.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
Invader
26.10.2006 20:13:32
Enpä ole kuullut pettymyksistä työnlaadusta johtuen. Se on sitten eri asia jos on speksannut kustominsa miten sattuu, oma moka.
Tai sitten ei..
Laupias Tuoni
27.10.2006 08:56:30

Kertokaapas että onko kenelläkään tullut mitään pettymyksiä oman custominsa suhteen? Meikäläinen meinas customin hommata varmaankin ja nyt vain pikkuisen pistää vastaan se ettei sitä customia saa testata ennen ostamista. (Ylläri) No mutta kuitenkin.

Mun custom ei tullut sovituilla (ja pro pro forma -laskuun kirjatuilla) säädöillä. Lisää aiheesta s. 33-34.

Itse kitara on juuri sitä, mitä halusinkin.
Väinämöinen
28.10.2006 00:39:15
Nyt olisi päällä semmoinen GAS, että...

Tuli vastaus ko. firmalta:

Jacksonin Kellyn hengessä ideoimani baritoniseiska ao.spekseillä maksaisi 1620e + 40e toimitus.

right handed
strings: 7
scale: 27" baritone
construction: neck thru body + 190
body material: alder
pickup configuration: H
top wood options: no
body binding: none
custom finish: picture as attachment + 150 euros
headstock shape: picture as attachment
neck material: maple 3P
headstock: reversed
truss rod cover: plastic
headstock/neck finish: match body finish
fingerboard material: indian rosewood
number of frets: 24
fret size: Gotoh - standard
custom inlays: sharkfin zigzag, see attachment picture + 120
fingerboard side inlays: plastic dots
fingerboard binding: none
headstock binding: none
nut: bone
width: 1 7/8"(48mm), 7-string
hardware color: black
bridge system: TonePros tune-o-matic, 7-string + 120
tuning machines: Schaller M6
straplocks: Schaller
Pickups: Bridge: EMG 707
pickup rings: none (direct mounted)
control knobs: volume
other controls: none
pickup selector: none
flight case: yes + 140

Pointtina on siis mahdollisimman yksinkertainen ja käyttövalmis, mutta silti näyttävä ja ärhäkkä kitara metallimusiikin soittamiseen.
Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti.
aptoriar
02.11.2006 20:19:33
Oli ihan pakko kysyä D:ltä onko kitara tulossa tämän kuun puolivälissä niinkuin hän viimeksi kertoi. No eipä tietenkään, kuulemma kestää vielä 5-6 viikkoa. Eli siis kolmisen kuukautta myöhässä alkuperäiseen ennustukseen verrattuna, maaliskuussa tilattu.

Mielenkiintoista olisi tietää miten muilla on? Ben_D:llä ja Invaderilla ainakin tilattu jo, eikö?
"There's something out there waiting for us, and it ain't no man. We're all gonna die." - Billy
Invader
02.11.2006 20:42:53
Mielenkiintoista olisi tietää miten muilla on? Ben_D:llä ja Invaderilla ainakin tilattu jo, eikö?

Itse tilasin kesäkuussa ja sanottiin että toimitusaika vähintään 7kk. Tuossa kolmisen viikkoa sitten kysäisin niin sanottiin että helmikuun loppuun menee. En kyllä yhtään ihmettelisi vaikka viivästyisi vielä enemmänkin.
Tai sitten ei..
Tenu
02.11.2006 23:04:57
Itse olen kanssa tilaamassa ensi kuussa RANilta exploa, Dariuksen mukaan siellä on taas hirmuinen kiire joten voi mennä jopa puoli vuotta ennenkuin kitaran saan :/
N33m0
02.11.2006 23:05:33

Itse olen kanssa tilaamassa ensi kuussa RANilta exploa, Dariuksen mukaan siellä on taas hirmuinen kiire joten voi mennä jopa puoli vuotta ennenkuin kitaran saan :/

menee _ainakin_ puoli vuotta
slow music for slow people
PLing
03.11.2006 00:35:54
menee _ainakin_ puoli vuotta

Mulla ois kuulemma menny n. 10 kuukautta, päätin sitten jättää tilaamatta kun pitäisi joku keppi vähän nopeammin saada. Ehkä sitten seuraava kitara olisi se customi...
Doh, nakki.
Ben_D
03.11.2006 20:22:46

Ben_D:llä ja Invaderilla ainakin tilattu jo, eikö?

Juu tilasin touko-kesäkuun vaihteessa. Viimeks kun kuulin about kuukausi sitten väliaikatietoja niin sanoivat, että maalaustyöt alkavat 6-8 viikon päästä...tulee kun tulee...kyl mä hyvin pärjään mun Jacksonilla, koska se on paras :)
http://www.fiercemetal.org
Jake.e
03.11.2006 20:51:02
Pistetääns tällänen m.netin tilannekatsaus tilaajista pystyyn. Elikkä tilaajia on nyt siis ainakin Minä, Invander ja Ben_d. Onko muita?
Jerk.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)