Ei ole omakätisiä kokemuksia, mutta TalkBassissa useimmat kontransoittajat pitävät Pacea aika leluna. Lyhyen skaalan ja suht lättänän otelaudan takia tuntuma ja soundi ovat kuulemma lähempänä normaalia nauhatonta bassokitaraa kuin kontraa. Otelaudan radius tekee myös jousella soittamisen käytännössä mahdottomaksi. Pace tuskin on tarkoitettu oikean kontrabasson vakavahenkiseksi korvaajaksi, vaan lienee suunniteltu lähinnä bassokitaristille, joka haluaa vähän "pystybassofiilistä" ilman sen syvällisempää paneutumista kontrabasismin ihmeelliseen maailmaan. Ja varmaan se toimiikin ihan hyvin jollain satunnaisella unplugged-pubikeikalla tms. "Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon"
-Jari Porttila |
Pace tuskin on tarkoitettu oikean kontrabasson vakavahenkiseksi korvaajaksi, vaan lienee suunniteltu lähinnä bassokitaristille, joka haluaa vähän "pystybassofiilistä" ilman sen syvällisempää paneutumista kontrabasismin ihmeelliseen maailmaan. Jotain tuollaista kyllä oletinkin. Tykkään kuitenkin tuota nauhatonta hiplata juuri tuosta otelaudan päältä että saa edes vähän kontramaisuutta soundiin niin luulen että tuo vois olla mulle passeli. Taitaa mennä lähipäivinä tilaukseen. Ultra Pro. |