krushing 06.10.2006 11:10:49 | |
---|
http://hylky.com/krushord/ Jeppis, oon tässä tehnyt töiden ohessa (ts. töissä ollessa luppoajalla) suunnilleen biisin per päivä nyt parin viikon ajan. Terapeuttista paukutusta vähän laidasta laitaan, kaikenlaisesta purismista (eli yleensä pitää kaikki tehdä itte, ei sampleja, ei presettejä yms.) on tän projektin kohdalla luovuttu ja yleisesti ottaen "junttimainen rujous" ja "humalainen perseenheilutus" on varmaankin ne avainsanat. Ei tästä julkista pitäny tulla, mutta ainakin oli kivaa :D Päivityksiä n. joka toinen päivä, jos joku nyt jaksaa alkua pidemmälle.. "These go to eleven!" |
t-termiitti 06.10.2006 12:05:55 | |
---|
"junttimainen rujous" No jaa, mun mielestä on piristävää (ainakin välillä) kuunnella tarpeeksi simppeliä musiikkia, tarpeeksi karuilla ja rujoilla soundeilla. Mun mielestä, moni hyvä idea on pilattu liiallisella viilaamisella ja säätämisellä, jolloin lopputulos kuulostaa tavallaan liian täydelliseltä. Virheet, ärsyttävät yksityikohdat tai viimeistelemättömyys antaa lisää tarttumapintaa eikä yksinkertainen esitystapa/miksaus johda siihen, että kuuntelijan aivot menisivät tukkoon käsitellessään käsittämätöntä määrää epäoleellista informaatiota... Joskus on tarpeeksi elämystä kuunnella minimalistista teknoa yhdellä kaiuttimella. Ei tästä julkista pitäny tulla, mutta ainakin oli kivaa :D Päivityksiä n. joka toinen päivä, jos joku nyt jaksaa alkua pidemmälle.. Oisko jonkinlainen "radio" mahdollinen lisätä tuonne sivulle, joka arpoisi kappaleita. Onko sellainen iso homma tehdä? Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
krushing 06.10.2006 12:37:26 | |
---|
No jaa, mun mielestä on piristävää (ainakin välillä) kuunnella tarpeeksi simppeliä musiikkia, tarpeeksi karuilla ja rujoilla soundeilla. Mun mielestä, moni hyvä idea on pilattu liiallisella viilaamisella ja säätämisellä, jolloin lopputulos kuulostaa tavallaan liian täydelliseltä. Virheet, ärsyttävät yksityikohdat tai viimeistelemättömyys antaa lisää tarttumapintaa eikä yksinkertainen esitystapa/miksaus johda siihen, että kuuntelijan aivot menisivät tukkoon käsitellessään käsittämätöntä määrää epäoleellista informaatiota... Joskus on tarpeeksi elämystä kuunnella minimalistista teknoa yhdellä kaiuttimella. Kyllä kyllä. Nää on tosiaan semmosia yhen idean ja nopeen tekotavan tuotoksia (~max tunti/biisi). Monoträkkiä yhestä kajarista = bliss. Oisko jonkinlainen "radio" mahdollinen lisätä tuonne sivulle, joka arpoisi kappaleita. Onko sellainen iso homma tehdä? Hmm, joo. Pitääpä kilauttaa kaverille, meiän dubbiorkesterin sivuilla on tommonen... http://www.salaneuvosto.com/player/ |
Mohla 09.10.2006 16:46:10 | |
---|
Jea. Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Pitää tsekata heti kunhan töiltä ehdin. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
krushing 10.10.2006 16:45:14 | |
---|
Nakkasin playerin sivuille niin säätö vähenee...rujohko ulkonäkö, mutta toimii. |
t-termiitti 13.10.2006 08:19:13 | |
---|
playeri toimii juu. aamunavaus raikaa! :) Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
krushing 14.10.2006 14:52:28 | |
---|
Päivittelin vähän ja lisäsin yleisön pyynnöstä html-pohjaisen biisilistan jos noita haluu latailla. css-viilaus on vielä vaiheessa, ja IE ei oikeen tajuu mun koodii...korjausta ootellessa, tosta pääsee sinne suoraan: http://hylky.com/krushord/puny.html |
Mie tykkäsin useammasta kuin en. Gg! Däigä! |
krushing 23.10.2006 13:11:42 | |
---|
No perkule, hyvä et menee! Lisää junttausta lisätty... |