Aihe: Fuzzy Bonerin nälkäshow:
1 2 3 4 5 6 7
Rokkimamma75
19.10.2006 19:07:47
Taisin tarttua liian kirjaimellisesti tähän loppulausumaan ja oletin näin ollen miehesi olevan myöskin näitä lihapiirakanlämmittäjiä :-)

Olen pahoillani, katson peiliin ja plaa plaa...HOHO!

Pakko kuitenkin kysyä; onko miehes ihan oikee portsari?Mä oon aina ihaillut, jopa vähän kadehtinutkin portsareita, niillä on aina uudet, hienot autot, sitten se on kans kivan näköstä se niitten kolikkoleikki illan päätteksi "sulle,mulle,sulle,mulle..."

HOHO! Juu on se ihan ehta poke, mut hoitaa tonttinsa ihan ittekseen joten ei pääse kolikoilla leikkimään vaan pitää ne ihan ittellään - tai siis kantaa nätisti mulle... ;D
Mun kans on nii heleppo olla - saa tehä just niinku mää sanon!
baron
19.10.2006 20:21:54

Mulla on hirven ulkopaisti, josta väsään huomenna padan.

Vastaanotan valmistusvinkkejä!
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
humppahanuristi
19.10.2006 21:26:11

Rouva oli iltavuorossa ja tietenkään ruoka ei ollut valmiina odottamassa, kun kotiin tulin. No olisi siellä jääkaapissa ollut kylmää jauhelihakastiketta.
Pakastinta kaivoin ja löysinkin yhden kalkkunan rintafileen. Pistin sen sulamaan ja käytiin välissä kaupassa.

Jääkaapissa oli 5 eilen keitettyä perunaa, pannulla paistoin sipulin, valkosipulin yms. mausteiden kera. Kalkkunan fileen siivutin ~1cmx1cm siivuiksi ja paistoin toisella pannulla. Sipulia ja valkosipulia sekä jotain masala-mausteseosta, minkä löysin, kun etsin inkivääriä. Inkivääri oli loppunut mutta tuollaista oli joskus tullut jonkun lehden tms. mukana näytepaketti. Paistelin ne kalkkunat siinä ja heitin sekaan vielä purkillisen ananaspaloja mehuineen. Vielä olisi kaivannut sinihomejuustoa mutta sitä nyt ei ollut.
Meni nuo alas minulla 33cl Olvin kera ja nuorisolla ilman olvia.
Mualiman paras...
Janus
19.10.2006 21:45:44
Huomenna vois juhlia vapaan viikonlopun alkamista tekemällä jonkun pikkasen hyvän wokin, lihasta tai kanasta... hyviä (semihelppoja) reseptejä otetaan vastaan.
baron
19.10.2006 23:36:44

Mulla on hirven ulkopaisti, josta väsään huomenna padan.

Vastaanotan valmistusvinkkejä!

No jos kukaan ei neuvo, niin mä teen sen aika yksinkertaisesti että se hirven maku jäis esille. Neste laimeaa lihalientä, mausteeksi suola ja valkopippuri, muutama katajan- ja pihlajanmarja sekä karpalo, sipulia.
mack the knife
20.10.2006 00:12:49
No jos kukaan ei neuvo, niin mä teen sen aika yksinkertaisesti että se hirven maku jäis esille. Neste laimeaa lihalientä, mausteeksi suola ja valkopippuri, muutama katajan- ja pihlajanmarja sekä karpalo, sipulia.

Laita mieluummin mustapippuria, valko- vie just sitä hirven makua pois.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
baron
20.10.2006 00:27:26

Laita mieluummin mustapippuria, valko- vie just sitä hirven makua pois.

OK, vinkki hyväksytty!
isojussi
20.10.2006 14:10:31

Ehken vähän rasveista possulihaa (kylkisiivuja vaikka) messiin, niin tulee mureampaa.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
baron
20.10.2006 14:49:38

Ehken vähän rasveista possulihaa (kylkisiivuja vaikka) messiin, niin tulee mureampaa.

Äh, kaupassa käyty eikä enää ajokunto. Tiedän kyllä, että monissa ohjeissa sanotaan siansivu, nyt jää kyllä väliin.
Fuzzy Boner
20.10.2006 14:51:53
Naudanlihasuikaleita viherpippuri&kermakastikkeessa. Laitoin aika paljon coca-colaa joukkoon sekä ripauksen konjakkia. (Voiko konjakkia ripaista?) Ja sit vielä dijon-sinappia snadisti muiden perusaineksien lisäks. Tuli yllättävän hyvää ja nopeesti.

Jepjep
Midge T
baron
20.10.2006 15:30:49

Hirvipata uunissa:
Hirven ulkopaistia
sipulia
suppilovahveroita
katajanmarjoja
pihlajanmarjoja
karpaloita
mustapippuria
suolaa.

Nesteeksi pistin pelkkää vettä.
Kun on tunnin muhinut, täytyy tarkistaa maku ja katsoa kaipaako jotaín lisää.
baron
20.10.2006 20:37:41

Hirvipadasta sattui muuten tulemaan tosi hyvää eikä todella maistunut lehmältä! Resepti oli omasta päästä, saa vapaasti kopioida!!
isojussi
20.10.2006 22:46:18
Hirvipadasta sattui muuten tulemaan tosi hyvää eikä todella maistunut lehmältä! Resepti oli omasta päästä, saa vapaasti kopioida!!

Se oli siis sonnia?

Barskan tekemä ruokakin on erityisen koirasta.
jeppeq
20.10.2006 22:49:33
Naudanlihasuikaleita viherpippuri&kermakastikkeessa. Laitoin aika paljon coca-colaa joukkoon sekä ripauksen konjakkia. (Voiko konjakkia ripaista?) Ja sit vielä dijon-sinappia snadisti muiden perusaineksien lisäks. Tuli yllättävän hyvää ja nopeesti.

Jepjep

Fuzzy on tainu olla KitaraE:n kanssa tekemisissä.. Viimesestä kommentista päätellen.
Valehtelisin jos väittäisin
isojussi
22.10.2006 15:38:52
Kohta tulee helppoa ja hyvää:

Pari kirjolohen filettä uunipellille. Päälle merisuolaa ja sokeria. Paahdetaan kypsäksi uunin grillivastuksella mieluummin niin, että fisu lepää alatasolla.

Lisukkeeks vaikka riisiä ja salaattia.

Kastikkeiks joku kermaviiliesa ja makea chilikastike.

Helppoo mutta hyvää.
Fuzzy Boner
22.10.2006 17:46:21
Fuzzy on tainu olla KitaraE:n kanssa tekemisissä.. Viimesestä kommentista päätellen.

Mitä tarkoitit?
Midge T
half
22.10.2006 20:57:19
Mitä tarkoitit?

Eikö Pulliais Esa viljele joka väliin jepjep.
half
22.10.2006 20:59:52
Eräässä bändissä, jossa soitin kitaraa, basisti söi keikkamatkoilla kylmiä einespitsoja, joihin hän laittoi Kallen mätitahnaa päälle. Tämän hän huuhtoi alas runsaalla oluella.
half
22.10.2006 21:03:39
Ruokahalu kasvaa syödessä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)