Fuzzy Boner 19.10.2006 22:15:24 | |
---|
Äijä on panostanut täysillä. Ei se tosin hukkaan mene! Kyllä kuulon kanssa saa olla aika varoen. jEP.Oon ollu tyytyväinen kyllä. Midge T |
Anonymous-jazz 19.10.2006 22:33:28 | |
---|
Mä en kyllä ymmärrä: Muusikot haluaa soittaa niin kovalla volyymillä, että yleisö inhoaa ja pilaavat omat korvansa. Kuka tästä hyötyy? Korvalääkärit! Onks tää niiden salaliitto? HOHO joo se on rokkareiden ja hevimiesten salaliitto. Metalliliitto sponsoroi :) Mitä eroa on basistilla ja kellolla?
Kello pysyy tahdissa. |
lukkari 20.10.2006 12:25:10 | |
---|
Ennemmin kannattaa ostaa ne kuulosuojaimet joissa on radio mukana. Tällöin voit hunppa treenissä/keikalla etsiä suojaimiin jonkin kunnon rokettirollia soittavan aseman ja näin vältyt kuulemasta hunpansoittoa :) Ja ehkä kun kyse on sinusta ,niin ei tollanen näkösuojakaan olisi pahitteeksi. |
Oonhan mä kertonut tän ennenkin mutta kun mulla oli ekan kerran meidän korvamonitorit, jotka on ihan tavallisten kuulokkeiden näköiset, laput molemmilla korvilla ja mikä panta se nyt on joka menee pään yli, jengi tuli kysymään, mitä niin mielenkiintoista radiosta tulee, että pitää kesken setin kuunnella ja mä vastasin, että merisää ja se oli oikea vastaus, pitivät mua fiksuna koska kyseessä oli Merimelojien pikkujoulukeikka. "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
oizo 20.10.2006 14:19:10 | |
---|
Oonhan mä kertonut tän ennenkin mutta kun mulla oli ekan kerran meidän korvamonitorit, jotka on ihan tavallisten kuulokkeiden näköiset, laput molemmilla korvilla ja mikä panta se nyt on joka menee pään yli, jengi tuli kysymään, mitä niin mielenkiintoista radiosta tulee, että pitää kesken setin kuunnella ja mä vastasin, että merisää ja se oli oikea vastaus, pitivät mua fiksuna koska kyseessä oli Merimelojien pikkujoulukeikka. Hehe tää on aika kova juttu. =) + sattuuhan näitä |
isojussi 20.10.2006 14:37:50 | |
---|
jEP.Oon ollu tyytyväinen kyllä. Eikä miksaajantohelo pääse enää tuuppamaan piikkiä luureihin? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Fuzzy Boner 20.10.2006 14:48:34 | |
---|
Eikä miksaajantohelo pääse enää tuuppamaan piikkiä luureihin? Mitä sanoit? En kuullut.. Midge T |
isojussi 20.10.2006 14:53:47 (muokattu 20.10.2006 14:53:56) | |
---|
Mitä sanoit? En kuullut.. HOHO - eiks kumminkin näin joskus käynyt oikein pahemman kerran? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Fuzzy Boner 20.10.2006 14:56:13 | |
---|
HOHO - eiks kumminkin näin joskus käynyt oikein pahemman kerran? Joskus jotain turoilua mut on ilman luuria tullu jostain pa:sta vielä pahemmin. Räpätessä roiskuu. Kyl mä kovaa vedän ineareillakin mut niinkö sanottu, ei vingu niin paljon ku ilman. Mul tuli aikanaan kulmista ihan törkeen lujaa.. Tykkään kuulla lujaa. Mut nykyään semi-aisoissa. Midge T |
isojussi 20.10.2006 15:03:18 | |
---|
Olikos niissä sun tsydeemeissä limitteri? Muistan Wûrth aikoineni, kun myimme "kuulevia" kuulosuojaimia, jolla pystyi kuulemaan hiljaisenkin äänen aika kaukaa - kuinka herkälle ne sit vaan säätikin - mutta jos vaikka äkkiä pläjäyty kämmenet yhteen korvanjuuressa, kuilui luureihin vai snadi tupsaus. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Fuzzy Boner 20.10.2006 15:05:28 | |
---|
Olikos niissä sun tsydeemeissä limitteri? Muistan Wûrth aikoineni, kun myimme "kuulevia" kuulosuojaimia, jolla pystyi kuulemaan hiljaisenkin äänen aika kaukaa - kuinka herkälle ne sit vaan säätikin - mutta jos vaikka äkkiä pläjäyty kämmenet yhteen korvanjuuressa, kuilui luureihin vai snadi tupsaus. Mul ei oo omaa lähetintä/vastaanotinta (eli siis tsydeemii) just tällähetkellä. Oon vetäny viime keikat Steelyn langattomilla shureilla. Luureista tossa on ollu siis puhetta. Aattelin hommata Shuren langallisen kenties.. Mul on toi fischerin langallinen mut se leikkas kiinni jotenkin. Siin ei taida limitterii ees olla. Midge T |
isojussi 20.10.2006 15:11:53 | |
---|
...Siin ei taida limitterii ees olla. Jos mä olisin hommaamassa korvamonitoreja satsaisin semmosiin, jossa on hyvä ja nopee limitointi - lopunperin halpa kuulovakuutus IMHO. No, mun hommissa ei voi oikein käyttä korvaesoja, kun pitää jollain tasolla pitää huolta "päämiksauksestakin", hehe. Mut kaks tommosta kulmaa mulla on: http://www.thomann.de/thoiw3_the_box_sm100_aktivmonitor_prodinfo.html On vähän helpompi pitää mikkikontrolli handussa, kun kuulee ittensä suoraan, eikä minkään heijastuksen kautta. Sitäpaitti mikään ei oon niin rok, kun jalka kulman päällä. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jjussila 20.10.2006 16:06:53 | |
---|
Sitäpaitti mikään ei oon niin rok, kun jalka kulman päällä. Kokeiles joskus korvan taakse; tod. näk. komeemmat alpoodit siittä saisit...... .. näin!?.. |
Fuzzy Boner 20.10.2006 16:13:25 | |
---|
Sitäpaitti mikään ei oon niin rok, kun jalka kulman päällä. Lehmäpuvussa? Hmm. :) Midge T |
mack the knife 20.10.2006 16:23:36 | |
---|
Mullakin oli Fischerin nappisysteemi monta vuotta, mutta nykyään jotenkin tykkään vetää kulmilla. Soundi on kyllä mitä on, mutta kun joutuu eri vehkeitä vaihtamaan jatkuvasti, niin piuhat meni joskus sekaisin. Kiippareita kuuntelin napit korvissa, kitaraa ja haitaria en osannut kuunnella kuin livenä niin välillä en tiennyt missä ne roikkuu kun vaihdoin takaisin kiippariin vaikka kitaran jälkeen. Kuulossa ei muuta vikaa kuin erottelukyky on vähän mennyt, kovassa puheensorinassa kapakassa ei aina saa selvää mitä vieruskaveri puhuu. Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo... |
Mikko T. 20.10.2006 17:07:48 | |
---|
Mul on toi fischerin langallinen mut se leikkas kiinni jotenkin. Siin ei taida limitterii ees olla. Mulla on Fischer Ampsin langallinen boksi ja siinä nimenomaan on limitteri. Pieru naurattaa aina.
www.viihdepianisti.com |
Fuzzy Boner 20.10.2006 17:24:07 | |
---|
Mulla on Fischer Ampsin langallinen boksi ja siinä nimenomaan on limitteri. Ooraish! Mä en vaan ymmärrä niist mitään.. Joku suositteli shurea.. no mene ja tiiä, ainaki se olis pienikokosempi Midge T |
musamies 20.10.2006 17:26:24 (muokattu 20.10.2006 17:31:43) | |
---|
Ja ehkä kun kyse on sinusta ,niin ei tollanen näkösuojakaan olisi pahitteeksi. Jos mul olis hitsauskypärä kuulosuojainten lisänä, niin menisin täysin euroviisu Lordin kosketinsoittajasta! Hiekkapuhalluskypärä ois toinen hyvä vaihtoehto. Vähän avaruusmeininkiä sais kun siitä lähtis vielä kaksi antennia ja letkuhan siihen jo meneekin. Muistan Wûrth aikoineni, kun myimme "kuulevia" kuulosuojaimia, jolla pystyi kuulemaan hiljaisenkin äänen aika kaukaa - kuinka herkälle ne sit vaan säätikin - mutta jos vaikka äkkiä pläjäyty kämmenet yhteen korvanjuuressa, kuilui luureihin vai snadi tupsaus. Mulla just sellaset mut Silentan tekemät n. 300 euron hintaset. Niissä ei kuuntelutoiminnasta ole paljoakaan hyötyä soittamisessa kun se jostain syystä näissä menee helposti särölle ja siinä ikävä keskiäänikorostus. Sensijaan piuhaa pitkin aktiivielektroniikan kautta mennyt ääni toimii hyvin, eikä mee särölle. Kuuntelutoiminnasta enemmän hyötyä vaikka raksalla. |
Ukko 20.10.2006 17:38:03 | |
---|
Ja ehkä kun kyse on sinusta ,niin ei tollanen näkösuojakaan olisi pahitteeksi. Siis sellainen ettei mun tartte katsella yleisöä ? |
Lennu 20.10.2006 20:45:09 | |
---|
Siis sellainen ettei mun tartte katsella yleisöä ? Nii. Semmonen laulukoppi. Takaa avoin, että saa kaljahuollon pelaamaan sinne. G#maj Ab |