Aihe: Kommentteja: ART V3, TRUTH 2030A, Rode NT1A jne..
1 2
BenGlenton
17.10.2006 11:16:41
Mulla on myös yksi Milleniumin ständi ja sen kanssa menee yleensä hermot. Nyttemmin olen kyllä oppinut kiristämään sen uudelleen ja uudelleen joka oton välissä.

Tämän jälkeen olen ostanut omaan arsenaaliini vain K&M:ää. Treenikseltä löytyy myös yksi tuollainen stands.pl:n teline, joka on kyllä hyvä.
www.supremecourtband.fi
Halsu
17.10.2006 11:21:32 (muokattu 17.10.2006 11:33:10)

Mä oon niin kyllästynyt huonoihin staageihin. Nyt oon alkanut pajalle ostamaan vaan K&M:n noita vähän stydimpejä malleja eikä kaduta yhtään se muutaman euron lisäpanostus. Työskentely kunnon staagien kanssa on vaan niin paljon mukavampaa ja nopeempaa. Rimpuloiden kanssa menee hermot aika äkkiä.

Mulla on kämpällä muutama noita kepoisia milleniumin ms-2005:ä, paikoissa joissa mikit on aika vakimestoilla eikä niitä säädellä kovin usein (kannujen OH-mikitys jne). Lisäksi instrumenteille muutama lyhyt milleniumiständi, jotka on sekä hieman kalliimpia että paremman ja kestävämmän oloisia (ms-2002).

Laulumikeille on sitten KM:ää, niitä kun ruuvataan ja väännellään jatkuvasti.

Edit: Luulisin että nuo pari kymppiä maksavat Milleniumin MS-2001 ständit ovat paljon tuhdimpia kuin halpismalli MS2005, vaikuttaisivat MS-2002:n pitkältä versiolta.
CU -- Eki
Antti1
17.10.2006 11:21:34 (muokattu 17.10.2006 11:26:18)
Ostakaa niitä K&M:n vähän yli 50€ maksavia "overhead standeja". Ne on hyviä, painavatkin perkuleet sopivasti --> ei ongelmia raskaidenkaan kapuloiden kanssa. Keikoilla ei aina kyllä huvita niitä kanniskella, muttei mene täysmetallisina kovin helpolla rikki.

EDIT: Näitähän minä tarkoitin, ei meinannu löytyä. http://www.thomann.de/thoiw3_km_21021_prodinfo.html
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Da Make
17.10.2006 12:36:43
Ostakaa niitä K&M:n vähän yli 50€ maksavia "overhead standeja". Ne on hyviä, painavatkin perkuleet sopivasti --> ei ongelmia raskaidenkaan kapuloiden kanssa. Keikoilla ei aina kyllä huvita niitä kanniskella, muttei mene täysmetallisina kovin helpolla rikki.

EDIT: Näitähän minä tarkoitin, ei meinannu löytyä. http://www.thomann.de/thoiw3_km_21021_prodinfo.html

Juuri noita. Löytyy kaksin kappalein. Rimpulamilleneumejakin on siunaantunut kaksi. "on se niin halpaa ostaa paskaa bundlena!"
Puomin kiristys on ärsyttävä. Onneksi metalli on helposti työstettävää, noista voi askarrella vähän erikoisempaan käyttöön ständin. Kivaa on myös, että mukana toimitetaan mikki adapteri ja ständi on käytettävissä myös ilman puomia "solisti standina". Sellaiseen retuutukseen uhraa mieluummin halvan kuin hyvän.

K&M on oikea valinta kunnon käyttöön.
Katso omat plussasi täältä! : Kamarinki: H&K ZenTera Combo - Helsinki : "Oh Yeah! E-minor!" - Patrick
Mikael
17.10.2006 12:55:12

paikoissa joissa mikit on aika vakimestoilla eikä niitä säädellä kovin usein (kannujen OH-mikitys jne).

hä? tossahan sitä vasta pitääkin aina säädellä ja välillä kun tulee laitettua painavampaa mikkiä ja pitää saada etäälle ja korkealle... tohon hommaan varsinkin pitää olla kunnon staagit.
Siitä mistä aita on matalin...
Halsu
17.10.2006 21:38:35

hä? tossahan sitä vasta pitääkin aina säädellä ja välillä kun tulee laitettua painavampaa mikkiä ja pitää saada etäälle ja korkealle... tohon hommaan varsinkin pitää olla kunnon staagit.

Sama setti, sama soittaja kesät talvet ;-)
CU -- Eki
Ytse Jakke
20.10.2006 08:31:22

Kiitokset vinkeistä... nyt osaan ostaa maailmanparhaan mikkitelineen :D. Olen toisella forumilla saanut vinkin Studio Projects C3 mikistä... minkäsmoinen tuntuma porukalla on tähän härveliin?
You can eat my ass and balls!
Antti1
20.10.2006 08:37:09
minkäsmoinen tuntuma porukalla on tähän härveliin?

Ei minkäänlaista, mutta Studio Projectsin tuotteet on kauttaaltaan laadukasta hintaluokassaan. Ominaissoundi on tuollakin todennäköisesti enemmänkin kirkas, kuin erityisen pehmoinen. Osta ja testaa, kyllä tuon saa sitten eteenpäin myytyä.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
Strumbali
20.10.2006 13:48:51
Niin, sen verran vielä että nuo n. 20e hintaiset ovat todella lähellä KM laatua. Ne halvimmathan ovat aivan kamalia. Pitää teipata heti paketista että puomi pysyy edes vähääkään paikallaan. No oma kommentoimani teline oli lähinnä harrastelijakäyttöön mielestäni ihan ok. Rumputelineiden suhteen on Milleniumista jäänyt sen verran traumoja, että en niihin halua enään sotkeentua. En minä noita omistamiani K&M telineitä ammattiäijille tyrkytä.
ettäjotta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)