Aihe: Karaoke kuriin?
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Anonymous-jazz
30.05.2006 17:37:35

Pakko vähän myrkyttää mutta 4 v. sitten on tullut pari levyä tuota Karaokea rempattua studiossa.
Ehtaa myrkytystä since 1981
Anonymous-jazz
30.05.2006 20:51:30

Pakko kysyä muuten tekeekö se Karate-Pekka keikkoja koskaan ?
jon lord
30.05.2006 20:53:42

Toivottavasti ei.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
paice60
30.05.2006 21:01:34
Toivottavasti ei.

KOMP. Virhe tai liian lyhyt krijoitus.
Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen.
Anonymous-jazz
31.05.2006 01:00:33

Toivottavasti ei.

HOHO

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
R.Syke
31.05.2006 07:15:07 (muokattu 04.06.2006 10:16:10)

Eikös se ollut Pera the...?
v_m_kangas
18.10.2006 10:45:20

Joo..kyllä minä kierrän karaoketeltat ja baarit kaukaa. Tulee oireita jo lyhytaikaisesta altistumisesta.
Humppaa tai soita humppaa
half
18.10.2006 10:47:48
Olin kerran perheen kanssa laivalla ja päätin näyttää kakaroille miten vedetään.
Palaute oli: Kuulostit ihan siltä mikä oletkin l. känninen kapakkalaulaja.
Sertzo S
18.10.2006 18:10:57
Olin kerran perheen kanssa laivalla ja päätin näyttää kakaroille miten vedetään.
Palaute oli: Kuulostit ihan siltä mikä oletkin l. känninen kapakkalaulaja.

Olisit lyönyt heti! ;)
Jami
19.10.2006 01:47:33

Mä oon täs studiossani ny pari vuotta kuunnellu jos jonkinmoista solistia. Itte lopetin keikat ja laulamisen samoihin aikoihin kun siirryin tallentamaan muiden touhuja. Nyt on ruvennu yllättävästi laulattamaan. Oikein tosissaan. Hetken ajattelin että perustan karaokekerhon. Pääsyvaatimuksena tuoda kerhon tiloihin (studion soittotila) ja omaisuudeksi yksi karaokelevy.

Hetken tuumin ja muistelin karaokekokemuksiani. Päädyin siihen että en mä halua kuunnella amatöörien mylvintää mistään hinnasta. Ostan siis omat levyni ja puran jatkossa lauluhaluni yksin. Saan ainakin laulaa joka biisin ilman kolmen tunnin jonoa.
Fletarehtaa ne häjyysemmäkki!
lukkari
19.10.2006 12:06:02
Otsikosta päätellen; onks toi kara-ookke sellainen pahainen penska joka ei tottele, jos on niin kuriin vaan!
Ruotsalainen karaoke; Ookke selässä ja kara perseessä.
Sertzo S
19.10.2006 14:23:25 (muokattu 19.10.2006 14:24:42)
Kyllähän se niin on, ettei näiltä muusikkojen eri palstolita kenestäkään ole karaoken kuriinpanijoiksi. Yhtään hyvää ja toimivaa ehdostusta ei ole kuultu, eikä kuulla.
Ei vaikuta sen suosioon tykättiin me siitä tai ei. Näyttää vain olevan pysyvä lisä eri viihdyttämisen muotona eri riemuliitereissä eri juottoloissa.
Coelhinho21
20.10.2006 00:02:36

Kyllähän se niin on, ettei näiltä muusikkojen eri palstolita kenestäkään ole karaoken kuriinpanijoiksi. Yhtään hyvää ja toimivaa ehdostusta ei ole kuultu, eikä kuulla.
Ei vaikuta sen suosioon tykättiin me siitä tai ei. Näyttää vain olevan pysyvä lisä eri viihdyttämisen muotona eri riemuliitereissä eri juottoloissa.

Älähän mittään. Apaut pari kuukautta sitten, Rovaniemellä käydessä, paikallisessa rockravintolassa oli "livekaraokea", eli ei mitään taustanauhoja, vaan bändin kans sai vetää valitsemansa biisin. Se oli mun mielestä kivaa.. Sellasta toivois enemmänki..olisko kehittämisen paikkaa / muilla vastaavasta kokemuksia?

Se oli periaattessa talon oma bändi, joka soitteli oman keikan eka (yhen setin) ja jakoi sit listat biiseistä, joita voi laulaa, pöytiin. Bändin laulaja toimi biisien / laulajien nimien keräilijänä..lauloi välisä itekin..
Confidence is the feeling you have before you understand the situation.
mack the knife
20.10.2006 00:16:27
Älähän mittään. Apaut pari kuukautta sitten, Rovaniemellä käydessä, paikallisessa rockravintolassa oli "livekaraokea", eli ei mitään taustanauhoja, vaan bändin kans sai vetää valitsemansa biisin. Se oli mun mielestä kivaa.. Sellasta toivois enemmänki..olisko kehittämisen paikkaa / muilla vastaavasta kokemuksia?

Se oli periaattessa talon oma bändi, joka soitteli oman keikan eka (yhen setin) ja jakoi sit listat biiseistä, joita voi laulaa, pöytiin. Bändin laulaja toimi biisien / laulajien nimien keräilijänä..lauloi välisä itekin..

On tuo parempi homma kuin normaali levytaustan päälle kollotus. Suunniteltiin joskus toistakymmentä vuotta sitten tuollaista mutta vain parilla äijällä, mainostettu olis nimellä trubakaraoke. Pitää taittua transponointi muutenkin kuin capolla ja transnappulalla. Kokeile ihmeessä jos mielenkiintoa riittää, miten lie maksavat tuollaisesta.
Hän vain juo jaloviinaa, viileää viinaa kuin vettä vain juo...
Coelhinho21
20.10.2006 00:25:00

On tuo parempi homma kuin normaali levytaustan päälle kollotus. Suunniteltiin joskus toistakymmentä vuotta sitten tuollaista mutta vain parilla äijällä, mainostettu olis nimellä trubakaraoke. Pitää taittua transponointi muutenkin kuin capolla ja transnappulalla. Kokeile ihmeessä jos mielenkiintoa riittää, miten lie maksavat tuollaisesta.

Tuo hintahommahan se "The Great Problem" on ravintoloiden kans. Ja minä vielä tiedän sen turhan hyvin, valitettavasti. :-(
baron
20.10.2006 00:26:20

Mulle on tarjottu jopa vakkaribändikaraokediiliä mutta en oo huolinut.
Syy: Jos vain ne jotka osaa laulaa tulisi, mutta kun kaikki änkee jotka ei löydä sävellajia eikä rytmiä.
Konekaraoke jatkaa oikein, jos on livebändi tavallaan pitäisi säestää laulajaa mutta se voi käydä ylivoimaiseksi, ei kiitos!!
"The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Coelhinho21
20.10.2006 00:37:38

Mulle on tarjottu jopa vakkaribändikaraokediiliä mutta en oo huolinut.
Syy: Jos vain ne jotka osaa laulaa tulisi, mutta kun kaikki änkee jotka ei löydä sävellajia eikä rytmiä.
Konekaraoke jatkaa oikein, jos on livebändi tavallaan pitäisi säestää laulajaa mutta se voi käydä ylivoimaiseksi, ei kiitos!!

HOHO! Hyvät naurut ajatuksesta :-D
mutta niinhän se on, kun jotain solistia (oli se millanen hyvänsä) säestää, niin yrittää soittaa sen mukaan.
Riksteri
20.10.2006 07:14:19
HOHO! Hyvät naurut ajatuksesta :-D
mutta niinhän se on, kun jotain solistia (oli se millanen hyvänsä) säestää, niin yrittää soittaa sen mukaan.

Kerran lauloin karaokea ihan tahallaan väärin kokeillakseni miten tekniikka asiaan suhtautuu. Oikein yritin olla laitteistolle mahdollisimman ennalta-arvaamaton, mutta eikös mitä, biisi turskutti menemään lauluineen kaikkineen ja kone piti tilannetta ihan normaalina, niinkuin yleisökin. Oma ääni ei vaan tuntunut yhtään omalta.

Varmaan tuosta ennalta-arvaamattomuudesta johtuen soittajat vierastavat ylläreitä tuuraajissa ja wannabe -laulajissa? Konerytmeillä saa kyllä homman jotenkin pakettiin, mutta sitten ongelmana on se, että koko muu soittaminen pitää säätää koneen mukaan tai sitten hyväksyä se, ettei kaikkea voi saada.
Kun taas saapuu lenkki sininen, niin hyvä on, jos tunnen sen, hiljaisuuden,
isojussi
20.10.2006 14:15:12
...mutta eikös mitä, biisi turskutti menemään lauluineen kaikkineen ....

Onhan noita "se on tosi hyvä laulaja" - typpejä ain avälistä laiteilla munkin kekoilla, mikäpäs siinä. Aina parhaani mukaa yritän liidata, missä mennään, mutta joskus pitää vaan luovuttaa ja odottaa että kumpikin (sekä solistivieras että sequ) pääsevät maaliin.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)