Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ampeg-Klubi
1 2 3 4 596 97 98 99 100
PnukBassist
19.10.2006 10:05:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin nyt kun alkaa näitä klubeja olla niin laitetaanpa tämmöinenkin pystyyn. Kellä on ja mitä jne. Kehukaa nyt sitten niin perkeleesti.
 
Ja minullahan on:
 
V4Bh-Nuppi
SVT410-HE - kaappi
 
JA KUMMATKIN ON AIVAN ÄLYTTÖMÄNHELVETINHYVIÄ!
 
Seuraavaksi vois perustaaG&L-Klubin ja vaikkapa mehukattipurkista tehty plektra-klubin. Haha.
 
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Karlsson
19.10.2006 10:06:35 (muokattu 19.10.2006 15:16:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SVT-AV ja 810AV löytyy. Tarviiko edes perustella?
 
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
ahdistuska
19.10.2006 12:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SVT-2PRO ja 810E
 
Hyvät on! Ei tarvi enää vaihtaa.
 
Mistä se menee?
Jesus Muerte
19.10.2006 12:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SVT-IIP-etuaste. Vielä en ole sitä ihan ominta soundia saanut ruuvattua tuosta ulos, mutta sen verran lähellä jo ollaan että eiköhän se sieltä kohta lähde. Parit reenit tuolla vasta on ehtinyt vetääkin.
Wilkeson
19.10.2006 13:11:44 (muokattu 19.10.2006 13:14:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ampeg SVT Classic
 
4x10 HLF kaappi
 
Ei välttämättä mielestäni tartte kehuskella ja perustella sen enempää,mutta kaappi vois olla 6x10 tai rantasauna!
 
Ampeg on maineensa veroinen!
 
bize
19.10.2006 13:34:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

V4Bh-Nuppi
SVT410-HE - kaappi
 
JA KUMMATKIN ON AIVAN ÄLYTTÖMÄNHELVETINHYVIÄ!

 
Onko sulla jotain vertailupohjaa ton HE:n ja HLF:n väliltä? HLF on miun korvaan aika mutainen, niin kiinnostaa miten tuo yhdistelmä toimii. Jos olisin rikas niin hankkisin ton setupin tahi erillään 2 x 2x10.
 
...Nooh, kokeilin ensin olisivatko kielet vieläkin liian löysällä(olin jo ennaltaan jonkin verran kiristänyt niitä). Kiristämisen lopetin, kun homma meni överiksi, ja ylin kieli katkesi...
Wilkeson
19.10.2006 14:11:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko sulla jotain vertailupohjaa ton HE:n ja HLF:n väliltä? HLF on miun korvaan aika mutainen, niin kiinnostaa miten tuo yhdistelmä toimii. Jos olisin rikas niin hankkisin ton setupin tahi erillään 2 x 2x10.
 
mutainen?
 
mäki haluun tietää et kuis nii? millälailla?
 
wiceeni
19.10.2006 14:49:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SVP-1500, SVP Pro, SVT-AV, SVT 610HLF, kitaraosastossa R-12R Reverbrocket.
Niin on hyvää, ettei sanotuksi saa......
 
aho
19.10.2006 14:49:30 (muokattu 19.10.2006 14:52:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

B-25B nuppi ja SVT-15E kaappi.
 
Classiciin verrattuna tommonen mukava mopo-setti tai kerrostalokaksion sähkösauna.
 
edit: seuraava askeleeni on ostaa SVT-210HE yläkaapiksi...
 
Minimum effort/Maximum gain.
nro5
19.10.2006 15:05:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Svp-pro-etunen ja 810-kaappi
 
Johannes_t
19.10.2006 15:15:51
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy tunnustaa, että oon noiden nuppi- ja kaappimallien nimien suhteen aivan hukassa :D
 
SVT- joku ja V4BH on niitä perinne nuppeja, eikö? Ja sitten on jotain SVT-sarjalaisia jotka on uusia trankkupelejä ja Ördälläkin on joku ihmeen AVT. Mikäs se sitten on? Näyttäisi ainakin ihan siltä "perus" Ampegilta.
 
Onko tähän jotain koodia? SVT:n pitäisi tarkoittaa Super Valve Technologya, mutta miksi noita transistorivahvareita merkataan samalla lyhenteellä? Selittäkää...
Karlsson
19.10.2006 15:18:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täytyy tunnustaa, että oon noiden nuppi- ja kaappimallien nimien suhteen aivan hukassa :D
 
SVT- joku ja V4BH on niitä perinne nuppeja, eikö? Ja sitten on jotain SVT-sarjalaisia jotka on uusia trankkupelejä ja Ördälläkin on joku ihmeen AVT. Mikäs se sitten on? Näyttäisi ainakin ihan siltä "perus" Ampegilta.
 
Onko tähän jotain koodia? SVT:n pitäisi tarkoittaa Super Valve Technologya, mutta miksi noita transistorivahvareita merkataan samalla lyhenteellä? Selittäkää...

 
Kännissä ku tehdään ni fiboja tulee, eli on se mun ihan SVT. Tarkemmin siis SVT-AV, missä jälkimmäinen osio tulee sanasta "anniversary" ja käytännössä näkyy hopean värisenä etupaneelina ja kankaana.
 
Korjasin tonne aikaisempaan tuon oikein.
 
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
okabass
19.10.2006 15:22:42 (muokattu 19.10.2006 15:23:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MOI
 
Pääsiskös täällä DIY lootalla mukaan klubiin? Pliis.
 
http://muusikoiden.net/dyn/users/9426.jpg
 
handegunnar
19.10.2006 16:23:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pääseekö BA 115 combolla mukaan? Edes hangaroundiksi?
 
''You don't have to be a musician to play rock and roll. You've just got to love it and want to play it.'' LEE BRILLEAUX
gallo
19.10.2006 17:43:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rantasauna löytyy.
Todella miellyttävä.
 
On se vaan niin väärin!
PnukBassist
19.10.2006 18:47:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko sulla jotain vertailupohjaa ton HE:n ja HLF:n väliltä? HLF on miun korvaan aika mutainen, niin kiinnostaa miten tuo yhdistelmä toimii. Jos olisin rikas niin hankkisin ton setupin tahi erillään 2 x 2x10.
 
Ei oo vertailukohtaa, mutta tuo HE-kaappi pitäis olla sillee kirkkaamman kuuloinen, että kun se on ikään kuin tarkoitettu SVT15E:n kanssa kaveriksi, niin kummatkin, sekä 210-HE että 410HE pitäis sitten olla selkeempisoundisia. Ja siis HLF:hän oli se neljän ohmin kaappi ja HE kahdeksan ohmin. Näin tämä on ainakin minulle jossain välissä selitetty. Mutta jos noita HLFfää ja HEtä vertailee niin munsta vertailun voittaa HLF. Toisaalta kummassakin on pilli josta minun mielestä saa kyllä aika hyvin säädeltyä sitä ääntä. Sitten taas jos taas laitetaan SVT15E tuon SVT410HE:n alle niin voiton vie tietenkin se HE, mutta sehän varmaan on jo sitten kaiutinpintalajuttu. Yhtä kaikki, kummatkin on Ampekkeja. Hehheh. Mulle on ainakin kelvannu oikein hyvin tuo HE-kaappi ja on jytänny tarvittaessa oikeinkin monipuolisesti.
 
Ja niin tähän klubiinhan saa liittyä ihan millä vehkeellä vaan mikä muistuttaa vähänkään ampekkia, tai on joskus omistanut/suunnitellut ostavansa Ampekkia. Yks ja sama se mulle on.
 
Miten muuten rantasaunan omistajat, onko koskaan vitutus iskeny sitä roudatessa? Ite hommasin sen takia eka tuon 4x10" että voin sitten ostaa kaveriksi 1x15" niin on vähän helpompi tuo roudaushomma. Ja minusta muutenkin on ollu munakkaampaa soitella tuommoisella 4x10"+1x15" setillä kuin "pelkällä" rantiksella.
 
Joten kysytäänpäs vähän kalluppia: Kumpi parempi, rantasauna vai kahden pömpelin yhdistelmä? (Tämä siis ei tarkoita kahta rantasaunaa, it would be pure maaadness! Ts. kovaäänistä.)
 
Well, I woke up Sunday morning With no way to hold my head that didn't hurt. And the beer I had for breakfast wasn't bad, So I had one more for dessert.
Dropped C
19.10.2006 18:59:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja niin tähän klubiinhan saa liittyä ihan millä vehkeellä vaan mikä muistuttaa vähänkään ampekkia, tai on joskus omistanut/suunnitellut ostavansa Ampekkia. Yks ja sama se mulle on.
 
Osallistun sitten Ampeg VT-60 kitaranupilla. Liikkui "hieman" halvemmassa hintaluokassa näin käytettynä kuin nuo Ampekin bassokamat. Tottakai nuo bassokamat himottaisi huomattavasti enemmän, mut kun ei oo sitä voimaa lompakossa tarpeeksi.....
 
v.z. dean
19.10.2006 19:19:57
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SVP-PRO ja SVT-410HE. Ihan hyviä pelejä ovat olleet.
 
absqua
20.10.2006 08:26:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perus rantasauna löytyy.
Jo vuosia jatkunut suhteemme on ollut alusta alkaen läheinen ja lämmin.
 
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
bize
20.10.2006 08:32:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutainen?
 
mäki haluun tietää et kuis nii? millälailla?

 
SVT2pro -> 410hlf
 
Tilan pitäis olla ihan ok tila missä oon sillä soittanu, mutta soundi on jotenkin tukkoinen. Basso tulee kyllä kovaa ja tuntuu mutta.. Verrattuna 8x10:n soundi on paljon huonompi miusta. Tuon rantiksen kohalla ymmärrän täysin ampeg-hehkutuksen. Mutta miusta se kaappi toimii mahtavasti millä tahansa laatuvahvarilla. Mietin että olisko se 410 enemmän tuonne 810:n suuntaan, kun eikös se 410 ole myös suljettu? Omista kaapeistanikin olen tulpannut kaikki refleksiaukot ja soundi parani toiseen potenssiin.
 
...Nooh, kokeilin ensin olisivatko kielet vieläkin liian löysällä(olin jo ennaltaan jonkin verran kiristänyt niitä). Kiristämisen lopetin, kun homma meni överiksi, ja ylin kieli katkesi...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 596 97 98 99 100

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «