dewil 19.10.2006 00:18:33 (muokattu 19.10.2006 00:25:47) | |
---|
Noista panasonicin kapseleista vielä: Mä ostin niitä aikoinani radioduosta. Onkohan moista enää olemassakaan. Perhanan hyväsoundisia kapseleita hintaansa nähden 7mk kpl ja kestivät tosian rumpujen äänenpaineen ja saivat tarvittavan virran minidiskistä! Palloina eivät tietysti sovellu jokamiesluokkaan, mutta eniveis. Hyvä projekti! Mut valmiista "overeista" voin suosittaa varauksetta (jällen kerran) Oktavan puikkoja.Ei kannata pelätä ryssää (baltiaa) Ne osaa hommansa käsittämättömän hyvin ja soveltuvat komiasti muuhunkin kuin rummuile. Nippelitietona ykskin Ranskan pelle, joka sattuu olemaan yks maaliman arvostetuimpia jazz äänimöitä oli ihan ihmeissään niitten kans. (Toisaalta DPA:n tuotteet tuli sille kans ihan uutena tuttavuutena ;) Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
kivi 19.10.2006 00:29:46 (muokattu 19.10.2006 00:31:20) | |
---|
Mä ostin niitä aikoinani radioduosta. Onkohan moista enää olemassakaan. Onhan se, jossain siellä kartan valkealla alueella jossa on Gigantit ja Markantalot, joista mainoksissa puhutaan. Sieltä mäkin niitä ostin, ja kaiken muunkin elektroniikkakaman piuhoja ja liittimiä myöten. Hyvästelin henkilökunnan muuton aikaan oikeasti surullisena, sentään ainakin 30 vuoden asiakassuhde päättyi tuollai kuin seinään. Mä ajan ennemmin minkä tahansa kaupungin keskustaan elektroniikkaostoksille, vaikka Rovaniemelle, kuin lähden ostoksille l ä h i ö i h i n. ;-| |
loosah 19.10.2006 00:34:32 | |
---|
Mut valmiista "overeista" voin suosittaa varauksetta (jällen kerran) Oktavan puikkoja.Ei kannata pelätä ryssää (baltiaa) Ne osaa hommansa käsittämättömän hyvin ja soveltuvat komiasti muuhunkin kuin rummuile. Mk 012:sia tarkoitat? Uskaltaisko sijoittaa? Ei löydy minkäänlaisia kokemuksia... GIGO |
Mikael 19.10.2006 00:49:08 | |
---|
Mä ajan ennemmin minkä tahansa kaupungin keskustaan elektroniikkaostoksille, vaikka Rovaniemelle, kuin lähden ostoksille l ä h i ö i h i n. ;-| lähiöistähän se katu-uskottavuus todella löytyy... Siitä mistä aita on matalin... |
loosah 19.10.2006 00:50:19 | |
---|
lähiöistähän se katu-uskottavuus todella löytyy... Kivi on maalainen... Ei se tollasista mitään tajua. = ) heh GIGO |
Mikael 19.10.2006 00:51:30 (muokattu 19.10.2006 00:51:50) | |
---|
liian tyhmä kirjoitus. Siitä mistä aita on matalin... |
Huumorin kukka on se kaunein kukka. Meitsin kukat on vaan aivan törkeen lakastuneita sanoo vaimo. Pitäis kastella. GIGO |
Mikael 19.10.2006 00:58:41 | |
---|
Huumorin kukka on se kaunein kukka. Meitsin kukat on vaan aivan törkeen lakastuneita sanoo vaimo. Pitäis kastella. toivottavasti et ehtinyt apajille... oli se vaan niin huono. Siitä mistä aita on matalin... |
loosah 19.10.2006 01:00:59 | |
---|
toivottavasti et ehtinyt apajille... oli se vaan niin huono. En kerenny ruusuja puutarhastas poimimaan. Tää menee hitusen levottomaks.... Ho hohh GIGO |
Halsu 19.10.2006 01:10:20 | |
---|
Bebekistäkin noita näyttäisi saavan... CU
--
Eki |
kivi 19.10.2006 01:44:36 (muokattu 19.10.2006 01:45:31) | |
---|
lähiöistähän se katu-uskottavuus todella löytyy... Mä olen ollut paikalla Stadin viimeisessä oikeassa jengisodassa, kun Eiran jengi ja Kallion jengi otti yhteen pesisstagoilla, ketjuilla ja rautatangoilla ja kaveri delas. Mä oon ottanu skidinä turpiini varmaan 30 kertaa. Muutin maalle vasta 6 vuotta sitten, näin keski-ikäisenä maallemuuttajana. Aiemmin olin sitä mieltä, että maaseudun tunnistaa siitä, ettei sinne pääse sporalla. :-P |
PIM 19.10.2006 08:25:32 | |
---|
Aiemmin olin sitä mieltä, että maaseudun tunnistaa siitä, ettei sinne pääse sporalla. :-P Ai nytkö jo pääsee? |
the Gas Fuzz 19.10.2006 08:41:20 | |
---|
Oktavaa metsästin aika pitkään. Ei ehkä edullisin mut ihan kohtuuhintanen ja kestävä. Tuumanilta löyty, sovitettupari, kolmel kapselil. Mikit soi ku junan vessa. Rovaniemel on ihan paskat sähköliikkeet, hyvä et sulakkeita edes löytää tai jos löytää ni myyjät on niin tylyi et ei niilt mitää uskalla ostaa. |
Aki 19.10.2006 12:02:47 | |
---|
Noista kapseleista vielä, omani ostin Partcosta, mutta eivät ole minkään nimisiä. Jotain 1,2€ kpl, mutta näitä oli kyllä syytä ostaa se 5kpl että saa parin joissa on yhtä voimakas ulostulo. Eroja nimittäin on. "Every being in the universe knows right from wrong."
-Prot, 2001 |
dewil 19.10.2006 13:40:43 | |
---|
Mk 012:sia tarkoitat? Uskaltaisko sijoittaa? Ei löydy minkäänlaisia kokemuksia... Juurikin ja todellakin. Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
kivi 19.10.2006 14:25:00 | |
---|
Ai nytkö jo pääsee? Ei, kun nyt oon tajunnut että ihan silkkaa landea löytyy skurukiskojen varreltakin. "Maaseutua ei voi tuoda." Höpsis, stadi on tuotu täyteen murrettaan häpeileviä junantuomia, jotka kuvittelevat että Suomen ainoassa oikeassa kaupungissa asuminen on saavutettu etuus. Niitä on siellä nyt niin paljon että rehdit vanhat stadilaisarvot ovat helisemässä, ja tällaisenkin kolmannen polven stadilaisen piti muuttaa Pohjanmaalle päästäkseen taas rehellisesti omanarvontuntoisten ihmisten seuraan. Poissa on se Punavuori, missä mä kasvoin. Telakan duunarien ja vilunkiveijarien, rehellisten rosvojen kansoittamat korttelit, kadulla kauppojensa edessä istuvat viisaat elämänfilosofit, asiakkaansa tuntevat poliisit ja lapsia täynnä olevat kapeat pihakuilut ja pienet asunnot, puistoissa loisivat rantojen miehet ja jenginuoret. Nyt siellä asuu vain hörökorvaisia "AD-assareita", viestintäalan apupoikia. |
FastEddie 19.10.2006 15:34:43 (muokattu 19.10.2006 15:35:33) | |
---|
Ei, kun nyt oon tajunnut että ihan silkkaa landea löytyy skurukiskojen varreltakin. "Maaseutua ei voi tuoda." Höpsis, stadi on tuotu täyteen murrettaan häpeileviä junantuomia, jotka kuvittelevat että Suomen ainoassa oikeassa kaupungissa asuminen on saavutettu etuus. Niitä on siellä nyt niin paljon että rehdit vanhat stadilaisarvot ovat helisemässä, ja tällaisenkin kolmannen polven stadilaisen piti muuttaa Pohjanmaalle päästäkseen taas rehellisesti omanarvontuntoisten ihmisten seuraan. Poissa on se Punavuori, missä mä kasvoin. Telakan duunarien ja vilunkiveijarien, rehellisten rosvojen kansoittamat korttelit, kadulla kauppojensa edessä istuvat viisaat elämänfilosofit, asiakkaansa tuntevat poliisit ja lapsia täynnä olevat kapeat pihakuilut ja pienet asunnot, puistoissa loisivat rantojen miehet ja jenginuoret. Nyt siellä asuu vain hörökorvaisia "AD-assareita", viestintäalan apupoikia. Tää taisi olla aikaa jolloin esim. sanaparia "edullinen ovaripari" ei ollut olemassa. Kohtuullinen dynaaminen maksoi n2000mk ja kohiseva kasettineliraituri 7000mk. Kokista jo sai, mutta oli myös kaksi muuta; Jaffa ja Sittis. Kekkonen oli Suomen Suur-ruhtinas ja kovasti kiiteltiin Neuvostoliiton kehitystä. Maailmaa muuttuu Eskoseni. Born to lose, live to win! |
Kumiankka 19.10.2006 20:36:49 | |
---|
www.a-com.fi tuolla oli myös noita hinnakkaampia irtonaisia elektreettikapseleita |
blueroom 20.10.2006 05:21:43 (muokattu 20.10.2006 05:25:15) | |
---|
Tää taisi olla aikaa jolloin esim. sanaparia "edullinen ovaripari" ei ollut olemassa. Kohtuullinen dynaaminen maksoi n2000mk ja kohiseva kasettineliraituri 7000mk. Kokista jo sai, mutta oli myös kaksi muuta; Jaffa ja Sittis. Kekkonen oli Suomen Suur-ruhtinas ja kovasti kiiteltiin Neuvostoliiton kehitystä. Maailmaa muuttuu Eskoseni. eisenväliä kun kertojalla on sana hallussa ;) suljin silmät ja kuljin 70-luvun stadissa, 70-luvun jolloin olin vielä siittiö. e: nyky-tsadista samaa mieltä. "Now there's John, Paul and George and then there's the new kid. Don' remember his name though..." -säkällähän näitä tehdään- |
northern 20.10.2006 10:02:49 | |
---|
Yksi tyhmä kysymys. Miksi noissa overeina käytettävissä mikeissä on lähes poikkeuksetta aina pieni kapseli? Etsiikö bändisi hyvää studiota jossa työskennellä halvalla? Ota siinä tapauksessa minuun yhteyttä. |