Aihe: Yle FST: Hetimiten
1
Juugeli
17.10.2006 22:24:29 (muokattu 18.10.2006 10:48:47)
Onkos kukaan muu katsonut tätä mainiota sarjaa? En tiedä kuinka kauan se on pyörinyt, itse näin ensimmästä kertaa tämän ehkä pari kuukautta sitten, kun kaveri tuli sitä suositelleeksi. Sen jälkeen olen joka jakson katsonut ja joka kerta tästä on takuuvarmat naurut saanut. Toissaviikolla nauroin jopa ihan vedet silmissä, jota ei olekaan tapahtunut minulle aikaisemmin minkään muun ohjelman kuin Lentävän Sirkuksen kohdalla.

Ohjelman ideanahan siis on, että studiossa istuu neljä tyyppiä keskustelemassa vapaamuotoisesti viikon uutisista ja omista kokemuksistaan. Neljä tyyppiä ovat Stan Saanila, André Wickstöm, Heli Roiha ja Thomas Perret. Ohjelma tulee tiistaisin Yle FST:ltä 21:30 ja keskiviikkoisin uusinta n. 23:00, joskus vähän vaihtelee tuo uusinnan aika.

E: hitto, täähän taitaakin jäädä ensi viikolla tauolle
Throw one at me if you want, hash head. I've got all five senses and I slept last night, that puts me six up on the lot of you.
Salaud
17.10.2006 22:32:22
Heli Roiha on aika ihq!

Juu ja on tullut katsottua aina kun vaan muistaa. Mukavaa keskustelua saavat aikaan.
- I feel like an astronaut in a submarine -
jra
18.10.2006 02:08:58
I Have Nucura Bomb!!!!

Parasta on että välillä jutut tulee niin puun takaa että porukka tipahtaa totaalisesti itsekin. Kerran Wickstöm demonstroi tilanteen jossa semmoinen rimpula Fab Five -tyyppinen homppeli luutuaa asfalttia steroideja popsineella nahkatukkanatsilla ja uhoaa viehkosti suhauttaen että "jos sulla olis hiuksen niin mä kyllä vetäisin niistä!" Lopuksi vielä sievä potku perään.

Potkupukuinen, jättilasinen Lil' Kim kissa sylissään ja tukka pystyssä uhoamassa turvaneuvostolle kimeällä äänellä, mielikuvahahmojen aatelia.
Ahmir
18.10.2006 21:51:42
Itse katselin kyseistä sarjaa silloin viime vuonna, kun se tuli ilmeisesti ensimmäistä kertaa, ja on kyllä loistava ohjelma. Tyypit puhuvat niin spontaanisti kuin ei käsikirjoitusta olisi ollenkaan (onkohan sitä?), ja kuin kaverit kavereilleen. Aah! Loistavaa. Parasta huumoria tällä hetkellä televisiossa!
Hiljaisuus on kukka.
jra
27.10.2006 03:08:46
Hauska ohjelma, mutta unohdan aina kattoa nykyään kun se tulee FST:ltä. Ja
L: Jaa, tänään uusinta. Katotaas muistanko kattoa. En löisi rahasta vetoa.

Jaha, loppu sekin sitten. Mikä lie ollut syy, meni itseltä ohi? Stan on kyllä ollut viime aikoina turhankin paljon äänessä muiden kustannuksella ja tunnelma muistuttanut välillä Teeman Marisevaa joukkoa, vaikkakin mukavaa katseltavaa oli edelleen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)