rahvas 09.09.2006 12:22:39 | |
---|
jahas nuppi tuli tänään ja huomasin testatessa että laite lämpenee aika voimakkaasti. mites teillä muilla, lienee normaalia ?... Saksan joulupukki kävi myös ja nuppi tuli. :) Ei se laite minusta mitenkään hirveästi lämmennyt... tosin en millään ääritehoilla luukuttanutkaan. Muuten kyllä tosiaan asiallinen peli, kun vaan oppii käyttämään kaikkia mahdollisuuksia. Ja ehdottoman roudausystävällinen. Katsoin silmät pyöreänä kun hentoinen postintyttö kantoi paketin puolihuolimattomasti tiskille... Basitsi |
JK 10.09.2006 16:33:00 | |
---|
Nyt on combo ja 1 x 10" nippua päässyt jo hiukan testaaman. Napuloita ja säätöjä on melkoisesti, ihan turhankin paljon mulle. Muutaman mieleisen soundin väsäsin ja tallensin pikavalintojen alle. Hyvin tuo yhdistelmä potkii!! Hinta/tehosuhde kohdillaan. |
bassline 17.09.2006 19:42:16 | |
---|
ostin eilen tuollaisen jammun BBT410S kaapin fazulta.. HelEv###in hyvä soundi tuon nupin kanssa.. Tykö tulee vielä BBT210S... Kattotaan kuis lykkii.. paljonko muuten pyysivät kaapeista ? ja mitä kaappeja teillä on tämän nupin kanssa? Nyt on 4x10, 2x10 ja bbt500 nuppi.. Voisin luonnehtia, jotta on bassossa kyllä..auktoriteettia. Ny raahaa sitten kämppien välillä nuppia ja 2x10 niin on kevyttä.. Pyynti oli fasulla 519 ja 385 kaapeissa.. Sain alennusta..jotain "hjuvan mihen lissaa" kuulemma.. #Ku oon wanha ja romu..minkäs teet.. # |
jep eli nuppi on toi BBT-500h ja se on todella monipuolinen vermes. tehot riittää ja sen muistipaikat on oikein mukava lisä. nyttemmin sain hommattua BBT-410s kaapin sille kaveriksi. koeajo suoritettu ja yllättävän hyvä on hintaisekseen. mutta mutta... annetaanpa alkuinnostuksen laantua ja kuunnellaan kriittisin korvin vähän myöhemmin. ah mutta yksi negatiivinen huomio oli unohtua, nimittäin diskanttipilli sihisee aika kettumaisesti joten jouduin laittamaan sen volumet kiinni... onkos muilla samaa oiretta? lienee aika yleistä saman hintaluokan laitteissa. SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
bassline 26.10.2006 09:08:56 | |
---|
Otin basson eq:sta hiukan ylä-rekkaria pois, niin vaikeni pillin suhinat ja pysyi selkeän kirkkaana kuitenkin sointi. Siinä tosiaan on pieni kihinä päällä. Soittaessa ei haittaa yhtään. Muistipaikat on oikeasti se hyvä juttu. Kimppa-keikoilla ei väliä ruuvaako joku muu säätöjä.. Omat soundit on tallessa kuitenkin. #Ku on wanha ja romu..minkäs teet.. # |
pasikaikkonen 26.10.2006 17:29:52 (muokattu 26.10.2006 17:30:32) | |
---|
no mulla kun on bassossa vain tone säädin eikä varsinaista eq:ta, niin se ei ole niin tehokas työkalu pelkän diskantin säätöön... mutta uusi mikki on jo tilattu. katsellaan tilannetta kun se on asennettu... SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |