Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 510 11 12 13 14122 123 124 125 126
Räbbänä
18.10.2006 12:56:36
Oma "ongelmani" on se, että nyt olisi rahaa muttei sit kuitenkaan viitti ostaa mitään.

No anna mulle niin johan palaa. :D
"Hattu pois päästä!"
Riku Rotten
18.10.2006 13:07:37

Oma "ongelmani" on se, että nyt olisi rahaa muttei sit kuitenkaan viitti ostaa mitään.

Haa, epänormaali GASista vapaa ihminen. :D
Wahi
18.10.2006 13:55:39
Haa, epänormaali GASista vapaa ihminen. :D

KAASUa löytyy vaikka muille jakaa, mutta ei viitti ostaa mitään. Eiköhän se yks kauan jo kiikarissa ollut puolakustinen tiensä talooni vielä löydä. Saas nähä.
Swan
18.10.2006 14:06:28
Allekirjoituskin sen kertoo. Ilmoitus on suunnattu erityisesti Härskille.
Artist
18.10.2006 15:33:26

Tuo ei ole mullekaan mitenkään tavatonta. Monesti rahattomana sitä kattelee kaikenlaista ja suunnittelee "sit kun mulla on rahaa", mutta sitten tarkemmin ostoaikeissa testaillessaan huomaa, että eipä sitä tarvitsekaan tai viitsi investoida. Varsinkin kaikkien halvimpien muka-hauskojen juttujen suhteen mulle käy usein noin.

Jonkinlaista hankintalistaa toki löytyy, mutta nyt on sen verran tarkemmin alkanut omat soundimieltymykset selvitä, että ei oikeastaan mitään hauskoja leluja ynnä muita tule haikailtua.
I need more
cruel_destiny
18.10.2006 15:45:32
Tuo ei ole mullekaan mitenkään tavatonta. Monesti rahattomana sitä kattelee kaikenlaista ja suunnittelee "sit kun mulla on rahaa", mutta sitten tarkemmin ostoaikeissa testaillessaan huomaa, että eipä sitä tarvitsekaan tai viitsi investoida. Varsinkin kaikkien halvimpien muka-hauskojen juttujen suhteen mulle käy usein noin.

Jonkinlaista hankintalistaa toki löytyy, mutta nyt on sen verran tarkemmin alkanut omat soundimieltymykset selvitä, että ei oikeastaan mitään hauskoja leluja ynnä muita tule haikailtua.

tämän takia pitää lopettaa ajattelu ja miettiä myöhemmin... huomasin tämän ostaessani E-Hn dlx memory mania: heräs eräs ilta halu saada semmoinen, ja torilta löytyi itelleni hieman tingittynä juuri sopivasti semmoinen, olin rahoissani niin paketti postiin. Sitten kun menin hakemaan niin alkoi kaduttaa, kun kävin pankissa ja huomasin rahan vähentyneen mukavasti kesäduunien jäljiltä, mutta testattuani MMää ei kaduttanut, eikä ole tähän päivään mennessä kaduttanut. Ajattelin myös hakiessani, että "onhan mulla jo ihan hyvä delay, josta pidän ja paljon", mutta mutta... nyt kun pääsisi hankkimaan jostain iban std fuzzin, niin en enää edes miettisi efektilooppia, kaikki vaan samaan linjaan. :)

ja wahi; osta se 212 kaappi itelles. :)

tulipa typerää höpinää, sen siitä saa kun on tylsää...
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
Turder
18.10.2006 15:46:25
GAS vei viime yön unet. Jopa tentissä tuli mietittyä asiaa...
Just because I rock doesn't mean I'm made of stone.
Paby
18.10.2006 16:18:24 (muokattu 18.10.2006 16:20:19)
Tein huvikseni taulokkolaskennan siitä paljonko kustantaisi halvinkin sp-elektroniikan osista kasattava telecaster. Kaikki osaset rungosta ruuveihin pitäs hankkia siihen joten kertainvestointi on melko kallista. Samalla rahalla saa vähintään fenkun Lite Ash Telecasterin Duncanin mikeillä ja tossa itse kootussa part-o-telessä olis vaan Gotohin onnettomat pierut mikkeinä. Niin joo eikä sitä rahaakaan ole. Jos laittais ikuisuus rojektiksi ja hankkis osan kerrallaan?

Sillon kun sitä rahaa jostain saa hankittua töitä tekemällä niin kummasti loppuu polttelut hankkia kitararoinaa. On se tympiä vuoden päästä itkeä rahattomana että miksi en hankkinut sitä ja sitä, nyt sitä tarttisin. Eli eläkää ihmiset istuko rahan päällä ihan rahan päällä istumisen takia, ei raha sitä varten ole että sitä hyysätään. Raha on käyttämistä varten, varsinkin silloin kun sitä ei ole! Hehe. Näin meikällä ainakin. Raha ei tee onnelliseksi vaan se mitä sillä voi hankkia.

PS. Rahalla kun on taipumusta palaa pieninä osina jonnekin taivaan tuuttiin, sen kun tietäis minne niin olisin rikas.
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Little Wing
18.10.2006 17:03:50
Arrggh! Torilla Paul Gilbert Ibanez 850€, kyllä himottaa.On se vain kaikin puolin niin übereistä überein ja päräyttävä. Harmi kun puuttuu vain 650€, ei enempää 8).
Härski
18.10.2006 18:21:36
Allekirjoituskin sen kertoo. Ilmoitus on suunnattu erityisesti Härskille.

Jos ihan tosissaan ollaan, ni laita viestiä. Voin olla joskus kovasti humalassa, vinkkinä vain.
Räbbänä
18.10.2006 18:35:15
Alkaa jo GAS olla sillä mallilla että lähtee tillaukseen tuo Engl thunderi nupikka ja Framuksen 212. Jakokin menee sopivasti että mie maksan kaapin ja vanhemmat nupin :). Sitten vois harkita vaikka nuitten elementtien vaihtoa Texas Heateihin.
"Hattu pois päästä!"
Swan
19.10.2006 13:38:35
Jos ihan tosissaan ollaan, ni laita viestiä. Voin olla joskus kovasti humalassa, vinkkinä vain.

Sillä tavalla oon puolitosissaan, että jos meinaat vapaaehtosesti myydä, ni sitten.
Wahi
19.10.2006 13:47:55 (muokattu 19.10.2006 13:49:25)
Ei muuta ku lisää löylyä: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=AS73G

Näköjään menivät ja julkaisivat tuommoisen. Tässä olen jo vähän aikaa tapellut itseni kanssa että kumman ostaisi, AS83 vai AS73. 73:ssa on nuo potikan nupit tosi rumat jne. Tässä uudessa AS73 versiossa ei näköjään ole (voihan ne tietenkin vaihtaa tuohon vanhempaakin malliin jos siltä tuntuu). Pitäisi varmaan kilauttaa Levytukkuun ja kysyä milloin tulee jos milloinkaan. Hieno tuo uusi vaalea väri. Ja kultainen hardware ja "oikeat" potikannupit. Ah.
Ze Kink
19.10.2006 14:53:43
Ei muuta ku lisää löylyä: http://www.ibanez.com/guitars/guitar.asp?model=AS73G

Näköjään menivät ja julkaisivat tuommoisen. Tässä olen jo vähän aikaa tapellut itseni kanssa että kumman ostaisi, AS83 vai AS73. 73:ssa on nuo potikan nupit tosi rumat jne. Tässä uudessa AS73 versiossa ei näköjään ole (voihan ne tietenkin vaihtaa tuohon vanhempaakin malliin jos siltä tuntuu). Pitäisi varmaan kilauttaa Levytukkuun ja kysyä milloin tulee jos milloinkaan. Hieno tuo uusi vaalea väri. Ja kultainen hardware ja "oikeat" potikannupit. Ah.

Pelkään kyllä että tuokin on vain Jenkkilän markkinoille. Kannattaa kuitenkin kysyä Levytukusta, jos saisivat moisen hommattua.
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
Spike
20.10.2006 21:22:55
Olen tainnut ihastua noihin ibanezin kepukoihin, vaikka ennen en olekkaan tykännyt. Vähän liiankin moni malli kiinnostaa.
Clearly motivated by an unholy alliance. Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box
Räbbänä
24.10.2006 22:37:10
http://www.musik-produktiv.de/shop2 … 0028077/sid/!x32fific/quelle/listen Tommonen kaasuttelis nyt. Ei hyvä... pitäs se vahvarikin eka hommata.
"Hattu pois päästä!"
cruel_destiny
24.10.2006 22:45:44
itsellä heräs kova kiinnostus taas (keväällä viimeksi) marshallin JMP nuppiin, erityisesti 2204 malliin (pitäisi vain teettää efektilooppi modi). Tällä hetkellä tuntuu kuin kaikki olisi mallillaan muuten; pari tosi hyvää kitaraa löytyy, RATin särökin parani, kun tein pikku modin ja kaikki tuntuu pelaavan. ainoastaan toi JMP, analogi flanger (FL-301 olen kattellu) ja jossain vaiheessa TS-9 tuntuu puuttuvan. Sit oisi aika pitkälti semmoinen setti mitä on miettiny jo lähes vuoden, pysyisi vielä suhteellisen simppelinä. :)
I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands!
SH1THEAD
25.10.2006 02:14:48
nyt tuli himogas kun äkkäsin behringerin lattiavirittimen ja noisegaten tulleen myyntiin :P

tulevaisuudessa gas sitten osuu g-majoriin ja kolmanteen keppiin, joka tulee varmaankin RAN:lta.
äsh :/
Satariel
25.10.2006 11:24:50 (muokattu 25.10.2006 13:43:38)
Jaahah, oikea käsi jännetuppitulehduksen takia paketissa -> ei voi soittaa -> ei auta kun himoita soittovälineitä ympäri nettiä-> PRS Custom 24 matkalla tännepäin. Noh, saipahan nekin rahat turvaan soittimiin, ois muuten kuitenkin vaan mennyt turhuuheen :). Nyt onkin vaikeinta antaa käden toipua, kun keppi kolahtaa postista uuteen kotiinsa.

Niin, alkujaan kun aloin taas gassittamaan tässä, niin piti ostaa vaan Wahi, jotenkin karkasti taas...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)