Veco 17.10.2006 21:57:21 | |
---|
Jäi jonkun verran jännittävään kohtaan tänään. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
MV 17.10.2006 22:00:31 | |
---|
Jäi jonkun verran jännittävään kohtaan tänään. Jäi joo. Tuli jotenkin petetty olo kun niin vähän tuli enää mainoskatkon jälkeen. Mutta hyvä linja jatkui kuitenkin tässä jaksossa koko ajan. Mitenköhän menettelevät sen vartijan kanssa. Aiai, mahtava sarja. "Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä |
Keppis 17.10.2006 22:02:30 | |
---|
Jäi joo. Tuli jotenkin petetty olo kun niin vähän tuli enää mainoskatkon jälkeen. Mutta hyvä linja jatkui kuitenkin tässä jaksossa koko ajan. Mitenköhän menettelevät sen vartijan kanssa. Aiai, mahtava sarja. juuri sama. Jotain syystä olin ihan varma, että s ei lopu viä iihen "to be continuediin". Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
Dunga 17.10.2006 22:14:39 | |
---|
Kyllä, oikein vituutti taas kun loppui noin jännään kohtaan. Paskallakin on tekijänsä. |
Keppis 17.10.2006 23:02:36 | |
---|
Kyllä, oikein vituutti taas kun loppui noin jännään kohtaan. jep. Tässä vaiheessa ei käsitä miten jaksaa ensiviikkoon. Luppoaika pidentää elämää.
http://www.mikseri.net/fobia |
Wahi 18.10.2006 10:24:18 | |
---|
Tuo oli aika hyvä jakso. Viime viikon jaksoa en valitettavasti nähnyt. |
Osmo 18.10.2006 10:41:27 | |
---|
Tuo oli aika hyvä jakso. Viime viikon jaksoa en valitettavasti nähnyt. Meikäläisen mittapuulla ehdottomasti paras jakso oli kyllä näistä. Ei paljoa hengähdetty. Pixies. |
porcupine 18.10.2006 10:42:05 | |
---|
Voi vitsu, kun kaveri meni kiusallaan huuteleen juonipaljastuksia. Stnan stna. Ei kannata olla kavereita. Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta. |
SuvantoJ- 18.10.2006 11:15:25 | |
---|
Onko ketään muuta hatuttanut muuten maikkarin lehdissä ja esimerkiksi Telkku.comissa olevat ohjelmien previkkatekstit? Eilisessäkin tiivistettiin miltei koko jakso ja itsekin spoilauduin kun erehdyin lehdestä sen lukemaan. Samaa on tapahtunut aiemmin ainakin 24:n kohdalla, jossa pahimmassa tapauksessa ennakkotekstissä luki sekin, mitä tapahtui niillä viimeisillä sekuntilyönneillä. Melko ärsyttävää. M.A.C.H.O. # 3 - My name is spelt "Luxury Yacht" but it's pronounced "Throatwobbler Mangrove" |
carnation 18.10.2006 11:35:57 (muokattu 18.10.2006 11:40:34) | |
---|
Onko ketään muuta hatuttanut muuten maikkarin lehdissä ja esimerkiksi Telkku.comissa olevat ohjelmien previkkatekstit? Eilisessäkin tiivistettiin miltei koko jakso ja itsekin spoilauduin kun erehdyin lehdestä sen lukemaan. Samaa on tapahtunut aiemmin ainakin 24:n kohdalla, jossa pahimmassa tapauksessa ennakkotekstissä luki sekin, mitä tapahtui niillä viimeisillä sekuntilyönneillä. Melko ärsyttävää. Onneksi olen itse katsonut PB:ta aina kakkoskaudelle saakka, joten ei sillä tavalla omaa katselunautintoa pilaa, mutta telkku.comista olen tosiaan lueskellut niitä ohjelmakuvauksia niin onhan siellä pahoja spoilereita. Ärsyttää. Samaten ne mtv3:n lyhyet mainokset "Paon seuraavassa jaksossa..." Itse en haluaisi tietää mitään mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. Telkku.comista ei tosiaan kannata lukea mitään, menee vaan pilalle kaikki. Esim. se kommenttiosio, siellä on jo nyt kunnon spoilerit siitä mitä tulevissa jaksoissa ja jopa kakkoskaudella tapahtuu. Ei kannata klikata. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Onneksi olen itse katsonut PB:ta aina kakkoskaudelle saakka, joten ei sillä tavalla omaa katselunautintoa pilaa, mutta telkku.comista olen tosiaan lueskellut niitä ohjelmakuvauksia niin onhan siellä pahoja spoilereita. Ärsyttää. Samaten ne mtv3:n lyhyet mainokset "Paon seuraavassa jaksossa..." Itse en haluaisi tietää mitään mitä seuraavassa jaksossa tapahtuu. Telkku.comista ei tosiaan kannata lukea mitään, menee vaan pilalle kaikki. Esim. se kommenttiosio, siellä on jo nyt kunnon spoilerit siitä mitä tulevissa jaksoissa ja jopa kakkoskaudella tapahtuu. Ei kannata klikata. Jep, nuo kommenttiosiot olen osannut yhden sarjan koko tuotantokauden kiteyttävään spoileriin törmättyäni karttaa, mutta aamuhöperöissä lehden ohjelmatietojen lukematta jättäminen ei ole niin helppoa :) M.A.C.H.O. # 3 - My name is spelt "Luxury Yacht" but it's pronounced "Throatwobbler Mangrove" |
Hihhu 18.10.2006 17:35:27 | |
---|
Hyvä sarja on kyllä. Jäi taas eilen aika paskamaiseen kohtaan :) |
ruuvimeisseli 18.10.2006 17:41:56 | |
---|
Paras jakso tähän mennessä. Melkein joka jaksossa on muuten ollut semmonen "Nytkö se jää kiinni eikä ne ollenkaan karkaa sieltä :("-fiilis jossain vaiheessa. Mutta eihän siitä tulis mitään jos kaikki suunitelmat vaan onnistuisi koko ajan. |
aikavaikea 18.10.2006 17:49:33 | |
---|
Mutta eihän siitä tulis mitään jos kaikki suunitelmat vaan onnistuisi koko ajan. Eipä niin, mutta jotenkin tuntuu että tässä keskitytään niiden hidasteiden, jännitteiden ja epäonnistumisien kehittelyyn muun juonen kustannuksella, jotta saadaan mahdollisimman pitkä sarja aikaan. Pääjuoni ja kuningasajatus kun kuitenkin on aika simppeli, lähinnä minisarjan arvoinen. Tämä toteamus tosin vain tämän lyhyehkön tuttavuuden perusteella, tiedä kuinka nerokkaita ideoita vielä ryöpsähtää. Minä kun en edes osaa etsiä netistä mitään sarjoja tai leffoja etukäteen katsottavaksi. Ei sillä että niitä edes haluaisin tästä ruudulta tuijottaa. Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight Osta täältä levyjä! |
RocknRoll 18.10.2006 19:30:44 | |
---|
Voi pojat, nyt kyllä kaduttaa että olen sarjaa ensialkuun haukkunut. Eilinen jakso oli jännittävintä mitä töllöstä on pitkään aikaan tullut. Tein oikean ratkaisun sittenkin kun olen tätä sarjaa seurannut, enkä Sopranosia. Noh, täytyy sitten aikuisena ostaa kaikki hyvät sarjat DVD:llä niin ei jää mistään jossiteltavaa. |
Fin_Rocker 18.10.2006 19:51:33 | |
---|
Nyt kun televisiostakin tulee kaksi vankilasarjaa niin mitäs porukat on mieltä kumpi on parempi OZ vai Prison Break? Omasta mielestäni Oz on kokonaisuutena parempi ja tulee minulle sopivampaan aikaan ruudusta. |
Seppo_Howitzer 18.10.2006 20:47:28 | |
---|
Nyt kun televisiostakin tulee kaksi vankilasarjaa niin mitäs porukat on mieltä kumpi on parempi OZ vai Prison Break? Omasta mielestäni Oz on kokonaisuutena parempi ja tulee minulle sopivampaan aikaan ruudusta. Molempia seuraan mielelläni mutta ehkä kumminkin Oz vetää pidemmän korren. "When some little goth slut tells me that MARY-FAGGOT MANSON is extreme metal... I wanna see her ass raped by a rhino with herpes!" |
Jubeh 19.10.2006 03:44:33 (muokattu 19.10.2006 03:45:19) | |
---|
Miettikää poijjaat kun joudutte vielä about 16 viikkoa nyhjöttään siellä telkkujenne edessä jännittäen seuraavaa Prison Breakin jaksoa. Siksipä itse waretin kaikki jaksot ku menee hermot näihin Suomen paskakanaviin. Seuraavaksi haluat kai yhden Rieseneistäni? |
aikavaikea 19.10.2006 06:55:39 | |
---|
Miettikää poijjaat kun joudutte vielä about 16 viikkoa nyhjöttään siellä telkkujenne edessä jännittäen seuraavaa Prison Breakin jaksoa. Ai? Meillä tulee ens tiistaina seuraava jakso. Siksipä itse waretin kaikki jaksot ku menee hermot näihin Suomen paskakanaviin. Minkä maan kanavilla ne nyt sitten näyttää koko Prison Breakin alusta loppuun kerralla? Muuta sinne. Ääliö! Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight Osta täältä levyjä! |
Kampela77 19.10.2006 07:47:54 | |
---|
Miettikää poijjaat kun joudutte vielä about 16 viikkoa nyhjöttään siellä telkkujenne edessä jännittäen seuraavaa Prison Breakin jaksoa. Siksipä itse waretin kaikki jaksot ku menee hermot näihin Suomen paskakanaviin. Kärsivällisyys ei taida kuulua sun hyveisiin? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |