v_m_kangas 18.10.2006 10:51:43 | |
---|
Siis tä? Onko noita vieläkin jonkun riesana? Eipä noissa suuremmissa huvikeskuksissa tuommoisiin kyllä koskaan törmää, mutta jossakin perähikiän NS:llä niitä saattaa esiintyä ajoittain. Humppaa tai soita humppaa |
half 18.10.2006 10:53:17 | |
---|
Eipä noissa suuremmissa huvikeskuksissa tuommoisiin kyllä koskaan törmää, mutta jossakin perähikiän NS:llä niitä saattaa esiintyä ajoittain. Kyllä niitä prk:tä riittää joka paikkaan. |
uruttaja 18.10.2006 10:54:44 | |
---|
Eipä noissa suuremmissa huvikeskuksissa tuommoisiin kyllä koskaan törmää, mutta jossakin perähikiän NS:llä niitä saattaa esiintyä ajoittain. No huh. Pitänee varoa vieläkin enemmän. |
Musiikkia korville 18.10.2006 10:59:36 | |
---|
Siis tä? Onko noita vieläkin jonkun riesana? On on. Tulee Etelä- ja Keskisuomesta mieleen montakin paikkaa... ...ja tätä mieltä on MK. |
Musiikkia korville 18.10.2006 11:00:01 | |
---|
Eipä noissa suuremmissa huvikeskuksissa tuommoisiin kyllä koskaan törmää, mutta jossakin perähikiän NS:llä niitä saattaa esiintyä ajoittain. Lue mun ed kommentti. ...ja tätä mieltä on MK. |
uruttaja 18.10.2006 11:00:37 | |
---|
On on. Tulee Etelä- ja Keskisuomesta mieleen montakin paikkaa... Mä olen vissiin niin v..maisen näköinen että kukaan ei uskalla tulla kyseleen. |
Musiikkia korville 18.10.2006 11:03:18 | |
---|
Mä olen vissiin niin v..maisen näköinen että kukaan ei uskalla tulla kyseleen. Tää mun sisälukutaito on vähän ruosteessa... Sorry. Tarkoitin noita karaokekuppiloita huvikeskuksissa, yms. Noita lavalle änkeejiä ei kyllä onneks oo paljoo. Yleensä nekin vähäiset on omalle kohalle osunu ravinteleissa, kun on kunnon suojakänni päällä. ...ja tätä mieltä on MK. |
uruttaja 18.10.2006 11:06:07 | |
---|
Tää mun sisälukutaito on vähän ruosteessa... Sorry. Tarkoitin noita karaokekuppiloita huvikeskuksissa, yms. Noita lavalle änkeejiä ei kyllä onneks oo paljoo. Yleensä nekin vähäiset on omalle kohalle osunu ravinteleissa, kun on kunnon suojakänni päällä. Minä ymmärsin että niitä 70-luvulla ihan riesaksi asti olleita paikkakunnan kultakurkkuja olis taas päässy narusta irti. |
Minä ymmärsin että niitä 70-luvulla ihan riesaksi asti olleita paikkakunnan kultakurkkuja olis taas päässy narusta irti. Ei oo meitä onneks paljoo vaivannu. Se se on rasittavaa. Ne kun ei sitten yleensä ees tajua millään... ...ja tätä mieltä on MK. |
half 18.10.2006 11:12:36 | |
---|
Ei oo meitä onneks paljoo vaivannu. Se se on rasittavaa. Ne kun ei sitten yleensä ees tajua millään... Innasta vaan: Reipas mies selviää tilanteesta kuin tilanteesta parilla rivakalla nyrkiniskulla. |
Musiikkia korville 18.10.2006 11:15:21 | |
---|
Innasta vaan: Reipas mies selviää tilanteesta kuin tilanteesta parilla rivakalla nyrkiniskulla. HOHO Joo, väkivalta lopettaa vittuilun.. ...ja tätä mieltä on MK. |
lukkari 19.10.2006 12:13:14 | |
---|
Sille ei voi mitään että karaoke kuuluu nykymaailmaan. Yrittäkää kestää. Minua se ei hetkauta mihinkään suuntaan. |
paice60 19.10.2006 12:17:43 | |
---|
HOHO Joo, väkivalta lopettaa vittuilun.. Mutta huomatkaa että vittuilu myös aloittaa väkivallan. Mielenkiintoinen yhtälö. Miks´ mä oon täällä? |
Coelhinho21 19.10.2006 23:53:47 | |
---|
Mutta huomatkaa että vittuilu myös aloittaa väkivallan. Mielenkiintoinen yhtälö. niin että; kumpi oli ensin muna vai kana? Confidence is the feeling you have before you understand the situation. |