tsilvon 17.10.2006 12:34:37 | |
---|
Onko kokemuksia tuosta kaupasta? Niillä näyttää olevan tavaraa hyllyssä jota Thomannilla ei ole heti ja joitain juttuja jopa halvemmalla: Toimiiko, pitääkö toimitusajat jne? Eli uskaltaako shoppailla? Timo |
StJerky 17.10.2006 12:36:06 | |
---|
Tilasin 8-raiturin sieltä. Tuli kotiovelle UPSin tuomana viikossa. |
LamaAjanElvis 17.10.2006 12:37:41 | |
---|
Sormet lähtee soundista. VAROITUS: Patukointi vaarantaa impeytesi. |
ganes-rocker 17.10.2006 12:39:35 | |
---|
ei ainakaan mun kohalla toimitusajat pitäny, vehkeet piti tulla tällä viikolla mutta tuliki sähköpostia että toimitusaika muuttunu, menee marraskuun puoliväliin perkele. eikä siellä kyllä mun mielestä mitenkään kummosesti sitä tavaraa ollu heti toimitettavissa, mutta hyvä asiakaspalvelu siellä ainakin on jos ei muuta. "Rock-hulluna on hyvä olla!" - Cisse Häkkinen |
duc 17.10.2006 12:47:42 | |
---|
Ihan kohtalaisen hyvin toimi. Viikon kesti että saivat kitaran lähetettyä, kun tilasin vehkeen jota ei ollut varastossa, ja perille tuli kuudessa päivässä siitä. Asiakaspalvelu vastasi nopeasti kun kyselin että milloin saavat tilauksen lähetettyä, ja tarkkakin oli saatu arvio. |
saastari 17.10.2006 21:35:44 | |
---|
Varmistu ensin varastotilanteesta. Jos ei ole varastossa, näillä saksalaisilla yleensäkin tuppaa venähtämään odotettua pidemmäksi. Tässä suhteessa Musik-Produktiv on samanlainen kuin muutkin. Sakkesetä |
saastara 17.10.2006 21:51:37 (muokattu 17.10.2006 21:51:54) | |
---|
Varmistu ensin varastotilanteesta. Jos ei ole varastossa, näillä saksalaisilla yleensäkin tuppaa venähtämään odotettua pidemmäksi. Tässä suhteessa Musik-Produktiv on samanlainen kuin muutkin. Jos ei ole varastossa, ei sillä ole väliä onko saksalainen.. :) Ihan yhtä paljon ne kaikki liikkeet ovat tavarantoimittajien armoilla. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
hlecter 17.10.2006 23:14:14 | |
---|
Jos ei ole varastossa, ei sillä ole väliä onko saksalainen.. :) Ihan yhtä paljon ne kaikki liikkeet ovat tavarantoimittajien armoilla. Juuri näin. Itse tilasin ENGLin nupin loma-aikaan ja se tuli tehtaalta kun siellä oli lomat pidetty. Musik Produktiv hoiti hommansa asiallisesti. |
kojones 17.10.2006 23:16:10 (muokattu 17.10.2006 23:18:56) | |
---|
Hienosti toimi tänään sähköpostittelu, posti ei kuulemma huolinut liian suurta pakettiani ja piti sitten maksaa etukäteen. No, tuleehan kotiovelle. Eri juttu sitten onkin että millon. Sormet syyhytessä odotellessa... Edellinen kaupanteon yritys tuonne kyllä ei onnistunut, mutta taisin olla kyllä hätäinenkin. E: Jos aiotte tilata tuolta jotain, tilatkaa illalla. Mulla ainakin yli 50€ halvempi, eilen ja tänään sama juttu :D |
Jesus_Plastica 18.10.2006 00:34:04 | |
---|
E: Jos aiotte tilata tuolta jotain, tilatkaa illalla. Mulla ainakin yli 50€ halvempi, eilen ja tänään sama juttu :D Selventäisitkö vähän? |
VJP 18.10.2006 00:51:43 | |
---|
Mitenkäs takuu- ja palautusasiat toimivat näissä postimyyntiliikkeissä? Epäluottamus on suurin syy siihen miksi en ole pitänyt noita vaihtoehtoina kamojen ostamiselle. Minä en vain pysty luottamaan johonkin sähköpostin takana olevaan saksalaiseen (mitenkään heitä väheksymättä). Jos tilaan esimerkiksi pedaalin josta hajoaa viikon sisällä kytkin, voinko lähettää sen takaisin jolloin he lähettävät toimivan tilalle? Toimiiko sama kitaroiden kohdalla? Halvat hinnat houkuttelevat, mutta takuuasiat ja se ettei soittimia voi testata ennen ostoa epäilyttävät minua. |
duc 18.10.2006 01:09:11 | |
---|
Selventäisitkö vähän? Ainakin joidenkin tavaroiden hinnat pomppivat kahden arvon välillä kellonajasta riippuen. Tai siltä vähän vaikuttaisi, en ymmärrä ihan täysin sitä logiikkaa mikä siinä on takana. |
Lonesome 18.10.2006 08:39:41 | |
---|
Ainakin joidenkin tavaroiden hinnat pomppivat kahden arvon välillä kellonajasta riippuen. Tai siltä vähän vaikuttaisi, en ymmärrä ihan täysin sitä logiikkaa mikä siinä on takana. Muusikoiden.netin mainos-linkin kautta on hinnat olleet halvempia kuin muuten. Kampanja taisi alkaa about elokuussa ja rabattia sai silloin 10%, mutta on tainnut jo pudota 5 per senttiin, jos noita mainoksiakaan enää on. Tuosta kellonaikaan perustuvasta vaihtelusta en tiedä. Lähinnä päiväsaikaan näitä tsekkailen... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat |
kojones 18.10.2006 09:04:18 | |
---|
Ainakin joidenkin tavaroiden hinnat pomppivat kahden arvon välillä kellonajasta riippuen. Tai siltä vähän vaikuttaisi, en ymmärrä ihan täysin sitä logiikkaa mikä siinä on takana. http://www.musik-produktiv.de/shop2 … 0029528/sid/!13061897/quelle/listen Toissaillasta asti olen tuota tarkkaillut. Silloin 947,**€. Päiväksi hinta nousee 999€. Tänäaamuna ennen kahdeksaa oli vielä halvemmalla. Mutta miksei sitä musik-produktivin mainosbanneria enää näy tuolla? |
Räbbänä 18.10.2006 09:07:36 | |
---|
Ärsyttää kyllä nuo jatkuvat hinnanmuutokset tuolla, esim kuukauden aikana Valve King nupin hintakehitys ollut jotain tällästä 405,90->425,85-449,00 "Hattu pois päästä!" |
Ärsyttää kyllä nuo jatkuvat hinnanmuutokset tuolla, esim kuukauden aikana Valve King nupin hintakehitys ollut jotain tällästä 405,90->425,85-449,00 eikös tuo johdu siitä että eri maihin tuotteet menevät eri hinnoin? verojuttuja tai jotain on se syy... en ole ihan varma mutta luulisin näin, katsokaa onko teillä valittuna suomi kun selaatte noita sivuja? viimeistään tilauksessahan ne hinnat tulevat "oikeiksi" Helvetin hyvä paimen |
darrell 18.10.2006 09:20:43 | |
---|
Ärsyttää kyllä nuo jatkuvat hinnanmuutokset tuolla, esim kuukauden aikana Valve King nupin hintakehitys ollut jotain tällästä 405,90->425,85-449,00 Hinnat voi muuttua myös sen mukaan, onko tavaraa varastossa heti saatavilla, vai onko tilauskamaa. Pari kertaa on nähny käyvän näin, eli kun tietyn kaman varasto on myyty, niin hinta on noussu parilla kympillä. |
evilock 18.10.2006 10:15:07 | |
---|
Mitenkäs takuu- ja palautusasiat toimivat näissä postimyyntiliikkeissä? Epäluottamus on suurin syy siihen miksi en ole pitänyt noita vaihtoehtoina kamojen ostamiselle. Minä en vain pysty luottamaan johonkin sähköpostin takana olevaan saksalaiseen (mitenkään heitä väheksymättä). Jos tilaan esimerkiksi pedaalin josta hajoaa viikon sisällä kytkin, voinko lähettää sen takaisin jolloin he lähettävät toimivan tilalle? Toimiiko sama kitaroiden kohdalla? Halvat hinnat houkuttelevat, mutta takuuasiat ja se ettei soittimia voi testata ennen ostoa epäilyttävät minua. Takuu- ja palautusasiat toimivat yleisesti ottaen hemmetin hyvin. Thomannista itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa (sain kerran viallisen tuotteen: meili saksaan, seuraavana päivänä UPS:n kuriiri ovella hakemassa laitetta vaihtoon, uusi vehje n.reilu viikossa paikalla ja rokrok). Musik-produktivista on monella hyviä kokemuksia, itselläni taas takuuvaihto muodostui varsin pitkälliseksi ja monimutkaiseksi prosessiksi, ilmeisesti osittain "suomalaisen asiakaspalvelun" kokemattomuuden vuoksi. Tarkempi selostus edellämainitun threadin kuudennella sivulla. Kitaroiden kanssa takuut toimivat ihan samoin kuin muissakin vehkeissä, vika on vika. On toki henkilökohtainen juttu, onko kitaran ostaminen enemmän "fiilisasia" ja vaatii omin käsin testailemista kuin vaikkapa piuhan, mutta nettipostimyyntiä ei sinänsä tarvitse arastella takuu- yms epäilysten takia. |
Spike 18.10.2006 10:39:14 (muokattu 18.10.2006 10:39:22) | |
---|
Ärsyttää kyllä nuo jatkuvat hinnanmuutokset tuolla, esim kuukauden aikana Valve King nupin hintakehitys ollut jotain tällästä 405,90->425,85-449,00 Kyllä mä ainakin nostaisin hintaa, jos kysyntä on enemmän kuin pystyy toimittamaan. Clearly motivated by an unholy alliance.
Ostan: Single coil tai singlecoil-sized humbucker, DOD Buzz Box |
dannyboy 18.10.2006 11:51:40 | |
---|
Itse tilasin Musik-produktivilta valveking 212 vahvarin muutama viikko sitten hinnalla 499€. Myöhemmin huomasin, että sen hinta oli tippunut 473 eeroon. Otin sitten yhteyttä liikkeeseen ja sain laskettua hinnan tuohon 473€:n ilman sen suurempia ongelmia. Tilausvahvistuksen yhteydessä oli tällaista juttua: Olet valinnut maksutavaksi "postiennakolla", mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että pakettisi -huonoista UPS-kokemuksista johtuen- toimitetaan postin välityksellä lähimpään "postitoimistoon". Eli paketit eivät tule vissin enää UPS:llä, jos tuohon viestiin on uskomista. Mutta ei se mitään, sillä postikulut ainakin halpenivat parilla eurolla. |