Aihe: E-H Memory man teki tenän, korjausta?
1
Fide
15.10.2006 20:13:40 (muokattu 15.10.2006 20:14:58)

Arviolta nelisen vuotta palvellut E-H:n Deluxe Memory man on tässä vuosien saatossa aina silloin tällöin osoittanut oireita Ei-niin-laadukkaista osista, eli jalkapoljin ja potikat on rutissut ja rahissut, mutta tilanne on aina yleensä korjaantunut käytöllä.. eli esim nupikoiden ahkeralla heiluttelulla hetken ja taas mennään.

Vaan nyt tais tulla käyttötunnit täyteen, kun Level-säätö ilmeisesti hajosi.

Jos nupikkaa lähtee nollasta kääntämään ylöspäin, niin kaikki toimii (pientä rahinaa lukuunottamatta) normaalisti kunnes tavoitetaan lähes nollatason Level, eli signaalia ei voimisteta, eikä vahvisteta. Siinä kahden alkaa vain juukelin moinen rutina ja rutina jatkuu jos namiskaa kääntää pidemmälle, kunnes juuri ennen huippua kaikki on taas ok.

Ei tässä muuta, mutta kahden keikan aikana oon jo tuon pelin kanssa aikoinaan saanut hikoilla aika tavalla, kun rutinat paukahti päälle kesken keikan, ei oikein innosta laudassa hän..

Eli by pass toimii edelleen ja peli ei siis ole mykkä.. tuo yksi potikka vaan kaiketi on sökö. Ruuvasin takakannen auki, ja sitten ruuvasinkin takakannen kiinni.. minä en tuolle osaa mitään tehä..

Kysymys kuuluu: voiko korjata? Miten/millä hintaa? Ja onko kenellekkään tuosta iloa, jos myy pois?

Vai teenkö kitaroivalle maailmalle palveluksen ja heitän suosiolla vesilintua?
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
gasser
15.10.2006 21:00:14
Kannataa ihmeessä korjata. Pitäis selvitä ihan vaan potikan vaihdolla. Kysy, josko joku kolvaustaitoinen tuttu voisi siihen tuon potikan vaihtaa, mieluusti samalla vaikka kaikki potikat ja kytkin.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
Fide
16.10.2006 09:20:19

On vähän vähänlaisesti noita hommaan kykeneviä tuttavia... ei ketään kiinnostais projekti? =)
Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))>
kivi
16.10.2006 11:17:05 (muokattu 16.10.2006 11:18:42)
On vähän vähänlaisesti noita hommaan kykeneviä tuttavia... ei ketään kiinnostais projekti? =)

Ei se oo kallista ammattilaisellakaan efektipolkimien korjauttaminen.

Jälleen kerran listaan käyttämäni kolminaisuuden:

Soitinlaite Kivioja, Helsinki,
Wahvarikellari, Tampere,
Vahvistinverstas Vierula, Nurmo.

Jos taas oikeasti harkitset tuosta luopumista, mä ostan sen sulta rikkinäisenä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Mikko Kankaanpää
17.10.2006 12:39:36

Kannattaa ehdottomasti korjata. Hieno delay!

Noiden valmistus lopetetaan joten odotettavissa on hintojen nousua - kunnes tulee taas uusi reissue sarja;-)
http://www.uraltone.com
kivi
17.10.2006 23:13:32
Nyt kävi niin, että Kivi saa pelin ilokseen/riesoikseen...

Tosin varsinkin tuon valmistuksen lopettamistiedon jälkeen alkaa tietysti takaraivossa jyskyttää, että mitäs tonttu menit tekemään, kun päästit tuosta irti?

Höpsis! Ei noi minnekään katoa, sen verran paljon on re-issueita liikkeellä. Ja jos re-issuet joskus käyvät vähiin, voit olla varma että valmistus alkaa taas uudestaan.

No mutta, rahat ovat tililläsi. Nyt murehtiminen sikseen, ja miettimään uusia gas-kohteita.
:-D
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Fide
18.10.2006 20:08:29

No mutta, rahat ovat tililläsi. Nyt murehtiminen sikseen, ja miettimään uusia gas-kohteita.
:-D

...eiku maksamaan vanhoista jääneitä velkoja... :-/

Mut siis härpäke postissa, kerro sit saitko kuntoon (ja privana jos et saanu, ettei me kasvot ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)