Aihe: MMM, Mäntsälän Musisoinnin Mestaruus-kilpailu
1
Magiz
15.10.2006 23:43:52
ihan mielenkiinnosta kyselen, olikos m-nettiläisistä ketään osallisena tuohon kilpailuun..? :) pienimuotoinen bändikilpailu mäntsälässä, mainioita yhtyeitä, mainittakoon esimerkiksi El Toro. mahtava meininki, nuoria jätkiä, tulevaisuuden loistoja. mieletöntä.
Keep it Fresh
Losted
16.10.2006 00:18:08
Joo siellähän oltiin ja esiinnyttiin :D tosin ei mitenkään parhaalla menestyksellä, mutta eihän se ole tärkeintä. Niin ja todellakin El Toro oli aivan mieletön, vaikka aluksi oli ennakkoluuloja niin nuoria sällejä kohtaan. Mutta hyvin veti ja asenteella.
Magiz
16.10.2006 01:52:36
Joo siellähän oltiin ja esiinnyttiin :D tosin ei mitenkään parhaalla menestyksellä, mutta eihän se ole tärkeintä. Niin ja todellakin El Toro oli aivan mieletön, vaikka aluksi oli ennakkoluuloja niin nuoria sällejä kohtaan. Mutta hyvin veti ja asenteella.

itse henk koht tykkäsin tein musiikista, ja varsinkin laulusta (viittaa siis oletettavasti teikäläiseen) todella paljon. teitä kun kuulin olin samantien vakuuttunut siitä että ei ihan mikään turha kilpailu ollut kyseessä. oikein hienoa musiikkia, pidin kovasti. :)
Keep it Fresh
Losted
16.10.2006 15:12:37
itse henk koht tykkäsin tein musiikista, ja varsinkin laulusta (viittaa siis oletettavasti teikäläiseen) todella paljon. teitä kun kuulin olin samantien vakuuttunut siitä että ei ihan mikään turha kilpailu ollut kyseessä. oikein hienoa musiikkia, pidin kovasti. :)

Kiitos ja myös samoin. :) Mahtavat fiilikset teijän musiikissa ja muutenkin kun siinä on niin paljon erilaisia elementtejä, näin hienosti sanottuna :P Että ansaitsittekin voiton. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)