NightCrawler 07.10.2003 00:12:06 (muokattu 07.10.2003 00:19:08) | |
---|
Kertokaapa mielipiteenne perustellen että kumpi olisi parempi vaihtoehto: Washburn cs-780 vai Jackson Dinky DK2? Eli kannattaako Washburnin vaihto tuohon kyseiseen Jacksoniin? |
LaXu 07.10.2003 00:24:55 | |
---|
Ei mielestäni. Ihan hyvä kitarahan tuo CS-780 on. Eri asia on tietysti sitten onko Jaska sulle jotenkin muuten sopivampi soundin tai tuntuman puolesta. |
-K- 07.10.2003 00:47:53 | |
---|
Olen omistanut kummatkin kepit ja ja Washburni on monipuolisempi, coiltapit, body mahonkia, kullatut metalliosat. Kaula ehkä aavistuksen paksumpi washburnissa ja AANJ. ....Lopulta kuitenkin kyllästyin kumpaankin ja möin pois. Washin olin ostanut uutena ja jaskan käytettynä, ja olivat eri aikaan minulla. Washburnin body on yllättävän pieni ja se vaivasi joskus vähän koska samaan aikaan omistin Iban seiskan joka oli mielestäni melkein kaikilta ominaisuuksiltaan parempi, paitsi stock-mikkien ja tallan osalta.... Niin ja washissa on buzz feiten tuning system. ...En nyt tiedä onko vaihtoon välttämättä tarvetta sillä aika saman tasoisia keppejä loppuviimeksi. Tietysti vaihtelu virkistää.... Ei suotta elämys. |
No len katsellut tuossa muita Jacksoneita ihan siltä varalta jos sattuisin vaihtamaan ja ajattelin kysäistä että mieltä olette tuosta Jacksonin RX10D skebasta? jos jollain on kokemuksia niin voi vapaasti kertoa mielipiteensä.. Fourth World I'am on my way... |
battery 21.11.2003 00:13:05 | |
---|
öö.washis on bodi vissiin lehmusta..pakko oli nipottaa ;) nojoo..mä oon kyllä tykänny yllättävän hyväks ton washin lisenssi floydin..aika useissas jaksoneissa on ollu mun mielestä paljon paskempi se..mä kyl tykkään tosta washburnista ihan jees to the eyes blue |
Cort87 21.11.2003 10:39:54 | |
---|
No len katsellut tuossa muita Jacksoneita ihan siltä varalta jos sattuisin vaihtamaan ja ajattelin kysäistä että mieltä olette tuosta Jacksonin RX10D skebasta? jos jollain on kokemuksia niin voi vapaasti kertoa mielipiteensä.. Henk. koht. kokemusta ei löydy mutta kovasti on haukuttu, Kannattaa välttää varsinkin sitä mallia missä on single locking tremolo,mikitkään tuossa mallissa eivät olleet mitään jee jee luokkaa, Mutta omistajat puhukaan asiaa enemmän. Tietysti asiaan vaikuttaa sekin mistä pitää itse. Ei ne muiden mielipiteet aina ratkaise. Älä koskaan osta testaamatta ettei tule myöhemmin itku kurkkuun. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
NightCrawler 23.11.2003 19:30:22 | |
---|
Päädyin siihen tulokseen että tuohon RX10D en ainakaan vaihda, mutta tilalle katsoin jackson RR-3 joka ei vaikuttanut hintavaltakaan.. En tietenkään osta kitaraa kokeilematta,(kokemuksen syvällä rintamalla) niistä ei ikinä missä kunnossa ja miten soi yms.. Mutta toi Randy Rhoads houkuttelee.. kysyn nyt vielä teidän mielipiteitänne tuosta kyseisestä kepistä, mutta vaihtoa suunnittelen koko ajan.. Fourth World I'am on my way... |