Aihe: Lappuja kaivataan!
1 2 3 4 5 6 7 8
kuunsirppi
23.08.2006 14:14:20
Mitäs sitä katseleen hääparia kunhan vaan hoitaa maksupuolen.

Joo mut on se vaan hienoa katsoa, jos osaavat tanssia sen hitaana valssina....harvat osaa. Mä oon nähny tasan yhden hääparin ja on tota biisiä veivattu useammin, kun sen yhden kerran ;o))
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
KoskPaavo
23.08.2006 14:21:23
Kyllä monasti jo häissä huomaa tuoreesta pariskunnasta että kun arki alkaa niin rakkaus loppuu.
Tämä elämä käy laatuun; onhan se välimmiten lystiäkin ja nostelee hieman kantapäitä. Aleksis Kivi
Lennu
23.08.2006 14:53:40

Kyllä monasti jo häissä huomaa tuoreesta pariskunnasta että kun arki alkaa niin rakkaus loppuu.

Mikäs siinä. Sehän tietää pändeille uusia keikkoja tulevaisuuteen.

Lyhempänä kovasti juu toivovat monet häävalssejaan.
baron
23.08.2006 17:10:21

Siis "Kultaa ja Hopeaa..."

Lähti lyhennetty versio (kolme ekaa osaa)
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Welldrum
23.08.2006 17:14:16 (muokattu 23.08.2006 17:18:55)
Lähti lyhennetty versio (kolme ekaa osaa)

Kiitos !...huomasinkin just että luukku.comissa on huoltokatko 21.00 asti...byääähhhhh

welmat ät gmail toimisi..
Let me assure you...!
baron
23.08.2006 17:39:02

Kiitos !...huomasinkin just että luukku.comissa on huoltokatko 21.00 asti...byääähhhhh

welmat ät gmail toimisi..

Unohdit comin sähköpostiosoitteesi lopusta. Lähti nyt sinnekin
"Speaking about music is like dancing about architecture"
Welldrum
23.08.2006 17:46:12
Unohdit comin sähköpostiosoitteesi lopusta. Lähti nyt sinnekin

No just niin, unohdinpa comin..laput tuli, kiitän ja printtaan !
Let me assure you...!
isojussi
23.08.2006 19:58:08
Samoin kanssa kun pyydetään Akseli ja Elina,niin kyllä hankalaa on jos ei osaa tanssia. On niin hidas että oikein hirvittää.

No äläs ny - ei se kuitenka ihan vielä hidas valssi oo - reilusti toistasataa mennään kuiteskin.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
kuunsirppi
23.08.2006 21:17:57
No täällä ei onneks kukaan vielä _myy_ lappuja, niinkuin tuolla hääpalstalla:

"Nyt ois myynnissä tauskin hienon kappaleen (rakastan sua) nuotteja kiinnostuneille!

Meille tulee kirkkoon se biisi ja on niin ihana , vaikka nuottien saamisessa oli järkyttävä homma, hoh, mut kyllä kannatti!

sopuhintaan laitan tuleen kiinnostuneille!!"
isojussi
23.08.2006 21:46:31
Itse asiassa jos se myyjä myy vaan oman, itse ostamansa originaalin, eikä lähettele kopioita ympäriinsä, se tekee oikein, eikä me, jotka aina ollaan auliina auttamassa mutta omaan tarpeeseen vaan vittuilua saadaan. Pitäisköhän kanssa ruveta noiden "vanhojen mestarien, oikeiden soittajien" linjoille. Prkl!
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
kuunsirppi
23.08.2006 21:51:53
Itse asiassa jos se myyjä myy vaan oman, itse ostamansa originaalin, eikä lähettele kopioita ympäriinsä, se tekee oikein, eikä me, jotka aina ollaan auliina auttamassa mutta omaan tarpeeseen vaan vittuilua saadaan. Pitäisköhän kanssa ruveta noiden "vanhojen mestarien, oikeiden soittajien" linjoille. Prkl!

Mä luulen, ettei tuolla kukaan myy mitään originaalia, vaan kopioita tietenkin ....
Rikashan tässä olis, jos vois noita kopioita myydä ....
Musiikkia korville
17.10.2006 13:31:11 (muokattu 17.10.2006 13:31:39)

on joki tuo mi kimmeltäen loistaa
vuolas ompi virta sen
vuossadat näin se toistaa
kauniin reitin entisen
tuo ranta ennen mi peittyi ruusuihin
nyt ompi sydän kaupungin
niin kimmeltäen loistaa
niin kuin ennen laineet sen

Nostanpa tän esiin... Eli ite en löytäny Googlettamalla kys biisin sanoja. En myöskään oo löytäny niitä meidän kirjastosta eikä siellä ole laulettua äänitettä tuosta biisistä.

Tuossa yllä on juupajoen löytämät sanat kappaleeseen "Ilta Oulunjoella". Onko kenelläkään tietoa onko tuossa kaikki vai onko siinä kenties muita säkeistöjä?
...ja tätä mieltä on MK.
lukkari
17.10.2006 14:56:36
Nostanpa tän esiin... Eli ite en löytäny Googlettamalla kys biisin sanoja. En myöskään oo löytäny niitä meidän kirjastosta eikä siellä ole laulettua äänitettä tuosta biisistä.

Tuossa yllä on juupajoen löytämät sanat kappaleeseen "Ilta Oulunjoella". Onko kenelläkään tietoa onko tuossa kaikki vai onko siinä kenties muita säkeistöjä?

Tää tän humpan ainut säkeistö paitsi että se päättyy sanaan NUO.
Tämä on niitä OIKEITA humppia joissa on helvetin paljon soittoa ja yksi lyhyt laulusäkeistö.
Hanse
07.11.2006 14:45:24
Moi Olisiko kenelläkään Agentsien Uhkapeluriin lappua? En löydä mistään.
KoskPaavo
07.11.2006 14:50:14
Kiitos.

KoskPaavo lähetti mulle laput, mut ne on vähän mitä on ja kun tuo on mulle vieras biisi, niin vähän joutuu kyllä pusertaa, että saa juonesta kiinni... Eiköhän tää kuitenkin tästä.

Se on Könösen Lassen h-tin vaikea haitarisovitus, ei tuota noin keikalla tarvi vetääkään Jos löydät kaupunginkirjastosta Dallape-vihon niin siinä on käyttökelpoisempi.
"Elämä ei ole pelkkä hupia, väliin täytyy soittaa ja laulaakin". Edesmennyt soittajakolleega.
Musiikkia korville
07.11.2006 14:54:29

Se on Könösen Lassen h-tin vaikea haitarisovitus, ei tuota noin keikalla tarvi vetääkään Jos löydät kaupunginkirjastosta Dallape-vihon niin siinä on käyttökelpoisempi.

Jep. Täytyy käydä k-kirjastossa joskus... Meillä kunnankirjastossa ei mielestäni löytyny. Thanks anyway!
...ja tätä mieltä on MK.
kuunsirppi
08.11.2006 18:41:46
Laitan viestin tänne, vaikken lappuja kaipaakaan, vaan olisko kellään lainata
mp3:a Plogmanin laulamasta biisistä Elämäni nainen?

Poika on vissiin nyt löytänyt elämänsä naisen, kun kaipailee itelleen tällaista biisiä. Tykkäis kuulemma kuunnella.

Kiits etukäteen, jos joltain tuo löytyis ja sen vois lainata
poppamies
08.11.2006 23:37:59

Laitan viestin tänne, vaikken lappuja kaipaakaan, vaan olisko kellään lainata
mp3:a Plogmanin laulamasta biisistä Elämäni nainen?

Poika on vissiin nyt löytänyt elämänsä naisen, kun kaipailee itelleen tällaista biisiä. Tykkäis kuulemma kuunnella.

Kiits etukäteen, jos joltain tuo löytyis ja sen vois lainata

Tähän hätään en voi antaa sulle. Tässä on kuitenkin nuotit jos niistä on mitään lohtua.

http://www.meirmusic.net/noter/elamaninainen.pdf
kuunsirppi
09.11.2006 10:59:21
Tähän hätään en voi antaa sulle. Tässä on kuitenkin nuotit jos niistä on mitään lohtua.

http://www.meirmusic.net/noter/elamaninainen.pdf

Kiitoksia näistä. Vielä kuitenkin kaipailen tuota mp3:akin.

Tuo lappukin on hyvä olla, kun ei taas tiedä, minä päivänä tuo on toivelistalla ja silloin voi pojat sen laulaa. Mun esittämänä se vois olla vähän korni :o/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)