Aihe: Big Brother 2006
1 2 3 4 561 62 63 64 65105 106 107 108 109
carnation
15.10.2006 14:27:47
Ja Olli taas suunnittelee poislähtöä: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?476694

Perkele jos lähtee, hauskin tyyppi talossa tällä hetkellä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
carlos
15.10.2006 16:54:05
Ja Olli taas suunnittelee poislähtöä: http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2006/uutiset.shtml?476694

Perkele jos lähtee, hauskin tyyppi talossa tällä hetkellä.

Olli: - Mä vaan aloin miettiin, että mimmifrendi on siellä yksin, asiat jäi vähän levälleen...

Hieno mies! Lähde ihmeessä pois.
Exoskeletal junction at the railroad delayed
gasser
16.10.2006 21:30:50
Nyt kun tämä on mennyt taas hiukan tylsänpuoleiseksi, niin soppaa porukalle. Jos ei bb anna, niin asukit voisivat tekaista kiljut itse. Hiivaahan nillä on, kun kerran leipovat. vähän hedelmiä, sokeria - thts it.
Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta
Chrissie
16.10.2006 21:36:34
Kummallista jotenkin, että yhdellä jos toisella on vakavia ajatuksia poislähdöstä. Viime vuonna ei ollut sellaista joukko-ongelmaa.

Mielenkiintoista myös, että Jaakko sai eilen lähdöt. Olin lähes varma, että hutsu saisi potkun persiille, kun pissikset haluavat pitää söpön pojan talossa. Noh, joskus yllättyy näinkin.

Mitäs tälle viikolle? Toivottavasti ainakin parempi viikkotehtävä...
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
MV
16.10.2006 21:46:05
Kummallista jotenkin, että yhdellä jos toisella on vakavia ajatuksia poislähdöstä. Viime vuonna ei ollut sellaista joukko-ongelmaa.

Mielenkiintoista myös, että Jaakko sai eilen lähdöt. Olin lähes varma, että hutsu saisi potkun persiille, kun pissikset haluavat pitää söpön pojan talossa. Noh, joskus yllättyy näinkin.

Mitäs tälle viikolle? Toivottavasti ainakin parempi viikkotehtävä...

Paketoivat koko kämpän...
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
NHR
16.10.2006 21:58:35

Mä en oo vissiin vielä toistaseks ehtiny yllättymään yhdenkään häätöäänestyksen tuloksesta, vaan joka kerta on mennyt just niinku oisin itekin äänestäny, jos yleensä äänestäisin. Välillä sitä aina kuvittelee olevansa niin yksilö ja niin erilainen, mut tämmöset pikkujutut sitten tipauttaa takasin maanpinnalle; kylä määkin vaan taidan loppujen lopuks olla niiiiiin keskiverto, etten vois paljo keskiverrompi enää olla, vaikka nimeni ois Keski-Einari Keskivertolainen... ;)
"Have you noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin
Mimi
16.10.2006 22:54:38
Ömmm... enpä oo taas seurannu tarpeeks tarkkaan. Mikä tää DJ bobo, Lauryn Hill juttu oli? Mitä ne on puhunu?
Vino ja vittumainen.
stickyfinger
17.10.2006 11:55:49
On se Jenni vaan niin ihana!! Pitäisikö tehdä niin, että siinä vaiheessa kun se joutuu ulos talosta, niin menen sinne yleisöön venailemaan, ja kapsahdan sen kaulaan ennen kuin sen poikaystävä ehtii! Siinäpä vasta kiero juoni!!
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Alpha
17.10.2006 12:39:36 (muokattu 17.10.2006 12:40:12)
On se Jenni vaan niin ihana!! Pitäisikö tehdä niin, että siinä vaiheessa kun se joutuu ulos talosta, niin menen sinne yleisöön venailemaan, ja kapsahdan sen kaulaan ennen kuin sen poikaystävä ehtii! Siinäpä vasta kiero juoni!!

Eikös Jeban mies ole musiikki-ihmisiä ja soita vielä kitaraa? Ettet vaan itse ole...

Jenni vaikuttaa kyllä mukavalta tyypiltä ja itse ainakin tulisin tollasen naisen kanssa hyvin juttuun. Ei lepsuile turhia, saa hommat liikkelle, tarvittaessa kiltti ja vähemmän kiltti, omaa oikeaa asennetta...

EDIT:Vai oliko tuo kirjoituksesi sarkasmia?
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
slowdive
17.10.2006 12:46:28
On se Jenni vaan niin ihana!!

En käsitä sen housuja. Pitkälle maatuneet, räjähtäneet ja palaneet fartypantsit.
Täytyy olla hyvät jalassa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
kyseinen
17.10.2006 13:09:50
On se Jenni vaan niin ihana!

Jaajaa. Mitä ihanaa siinä sen muka-empaattisessa "joku tarttee mua" -lässynlässynläälää jankutuksessa on? Jos oikeasti sen apua kaivattaisiin, niin eihän se edes olisi tuolla. Ihme attention whore koko ämmä. Toivottavasti lentää pihalle ja pian. Ja Hanne kans, alkaa hie-man käydä otsalohkoon sen lässytyspuhetyyli.

Joo ja en (todellakaan) kato 24/7, muodostan käsitykseni näistä ihmisistä sen mukaan, mitä tuotantotiimi meille tunnin lähetykseen editoi.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Alpha
17.10.2006 13:47:38
Joo ja en (todellakaan) kato 24/7, muodostan käsitykseni näistä ihmisistä sen mukaan, mitä tuotantotiimi meille tunnin lähetykseen editoi.

Eli saat ihan väärän kuvan ja tuomitset ihan väärin perustein...
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike M.A.C.H.O. #20 -> Come on you piece of shit. Fly or die.
kyseinen
17.10.2006 13:50:43
Eli saat ihan väärän kuvan ja tuomitset ihan väärin perustein...

Niinno, ei voi mittään. Tää mulle näytetään. Soita tuotantoon ja itke.
It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt.
Juntunen
17.10.2006 15:18:15

Määkin oon muuten Jennifani. Jotenki kaikkein miellyttävin noista muijista tuolla.
Dian päivitti sivunsa ja MySpacensa.
carnation
17.10.2006 15:56:59
Tämän viikon katsojaäänestyksessä ovat Piritta, Mira ja Mia. Hyvä, tällä kertaa saadaan nainen pihalle, miehet kun käyvät hieman vähiin.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
MV
17.10.2006 16:04:20
Tämän viikon katsojaäänestyksessä ovat Piritta, Mira ja Mia. Hyvä, tällä kertaa saadaan nainen pihalle, miehet kun käyvät hieman vähiin.

Jos nyt sitten sais Mian pihalle:)
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Chrissie
17.10.2006 16:38:25
Jos nyt sitten sais Mian pihalle:)

Jeh, Mia *ittuun sieltä. En tiedä miksi, mutta nuo kasvot osaavat ärsyttää meikäläistä todella pahasti. Hrr..

Kiva, ettei Hanne joutunut. Oli niin kovin hermostunut ja anteeksipyytelevä eilisessä lähetyksessä.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Alpha
17.10.2006 16:52:09
Hanne on kyllä kopvin sympaattinen hahmo tuolla BB-talossa. Tsemppaus ja nauru on ihan omaa luokkaansa. Hanne tuo iloa kaikille...

Samoin Jeba...vaikka jakaakin rankasti mielipiteitä. Mie diggaan Jenniä kävi miten kävi...
Jaz
17.10.2006 17:00:26

kiitti spoilerista!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)