Kertokaahan jotain noista vehkeistä, jos joku olis jopa käyttänyt molempia, niin hyvä homma! "Kehu, hauku, ehdota", kuten kotipizza asian ilmaisee. niinq. |
Mikael 17.10.2006 13:44:17 | |
---|
RME:stä ei kokemusta. Omalta pajalta löytyy MLA8 ja tähän astisen käytön perusteella oon tyytyväinen. Laite on jämäkkä ja kaikki kytkimet ja liittimet tuntuvat laadukkailta. Soundi on puhdas ja värittymätön - ei siis mitään selkeetä omaa soundia. Focusriten Octopre on lähin vertailupeli mitä on tullut käytettyä ja omasta mielestäni Yamaha on ollut parempi. Tosin mitään testihommeleita ei oo tullut harrastettua, mut Yamahalla äänittämäni rummut ovat olleet mukavampia ja helpomipa miksata ja lopputulos on ollut parempi. Selkeä ero sitävastoin on ton 002-purnukan etuasteisiin Yamahan eduksi (puhumattakaan M-Boxista...). Siitä mistä aita on matalin... |
Daunt 17.10.2006 13:52:27 (muokattu 17.10.2006 13:55:18) | |
---|
RME:n etunen on tuttu. Ihan hyvää peruskamaa, mutta en tiedä ostaisinko kahdeksaa kanavaa. Oikeastaan Mikaelin kuvaus Yamahasta sopii myös RME:hen. Tehdään joku kerta vertailu? :) Tsekkaa ainakin Line Audio OMP. http://www.lineaudio.se/linepre.htm |
varakeef 17.10.2006 13:56:06 | |
---|
RME:n etunen on tuttu. Ihan hyvää peruskamaa, mutta en tiedä ostaisinko kahdeksaa kanavaa. Eikös siitä ollut nelikanavainenkin versio? Muistaakseni hinnoteltu sillai ovelasti, että ostajalle tulee ajatus siitä, että lisäkanavat saisi oikeastaan aika edullisesti. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Säätäjä 17.10.2006 14:03:46 | |
---|
Eikös siitä ollut nelikanavainenkin versio? Muistaakseni hinnoteltu sillai ovelasti, että ostajalle tulee ajatus siitä, että lisäkanavat saisi oikeastaan aika edullisesti. Joo, itseasiassa sitä quad-versiota oon just katellut sillä silmällä, tos just vaan on toi hintaero kasikanavaiseen niin pieni, ettei välttämätä kannata. niinq. |
Säätäjä 17.10.2006 14:09:22 | |
---|
RME:n etunen on tuttu. Ihan hyvää peruskamaa, mutta en tiedä ostaisinko kahdeksaa kanavaa. Oikeastaan Mikaelin kuvaus Yamahasta sopii myös RME:hen. Tehdään joku kerta vertailu? :) Tsekkaa ainakin Line Audio OMP. http://www.lineaudio.se/linepre.htm Toi vaikuttaa mielenkiintoiselta, onkohan kukaan mahdollisesti käyttänyt tota? Hintakaan ei o paha. Näyttääkin asiallisen kotikutoiselta. niinq. |
blueroom 17.10.2006 20:49:12 (muokattu 17.10.2006 20:50:28) | |
---|
voisko mla8:n omistaja (nimim. mikael) kertoa oliko noissa output-kytkennöissä onkelmia? sopiko kaupan piuhat suoraan, tinasitko itse jne? onko signaalissa koskaan ollut häiriöitä ym. paskaa johtuen noista pienikokoisista moninapaliitoksista? mla8:n etusethan ovat yamahan mukaan (ja kai muidenkin) dm1000/dm2000 tiskistä. ootko kokeillu/tunnetko ko. tiskiä? soundaako samanhenkiseltä kuin litteä veljensä? oon miksannu dm1000:lla livenä ja sen etuset sm58:lla(ainakin luureihin) olivat kivat. "Now there's John, Paul and George and then there's the new kid. Don' remember his name though..." -säkällähän näitä tehdään- |
Mikael 17.10.2006 22:04:22 | |
---|
voisko mla8:n omistaja (nimim. mikael) kertoa oliko noissa output-kytkennöissä onkelmia? sopiko kaupan piuhat suoraan, tinasitko itse jne? onko signaalissa koskaan ollut häiriöitä ym. paskaa johtuen noista pienikokoisista moninapaliitoksista? Mä ruuvailin niihin pikkuliittimiin piuhat kiinni, eikä mitään ongelmia oo ollut - tosin mulla toi on kiinteesti studion räkissä eikä siis juurikaan liiku missään roudailuhommissa. mla8:n etusethan ovat yamahan mukaan (ja kai muidenkin) dm1000/dm2000 tiskistä. ootko kokeillu/tunnetko ko. tiskiä? soundaako samanhenkiseltä kuin litteä veljensä? oon miksannu dm1000:lla livenä ja sen etuset sm58:lla(ainakin luureihin) olivat kivat. Yamahan mukaan DM2000-tiskistä. Omaa kokemusta noista tiskeistä ei ole. Siitä mistä aita on matalin... |
blueroom 18.10.2006 08:31:19 | |
---|
kiitos vastauksesta. "Now there's John, Paul and George and then there's the new kid. Don' remember his name though..." -säkällähän näitä tehdään- |