Aihe: Fender aerodyne Jazz Bass
1 2
Wilkeson
13.10.2006 06:31:01
Hello.

Tekee mieli ostaa tämä laite.

Pitäs saada jotain faktoja ja kokemuksia saundeista ja muutenkin laadusta.
- puuosat (laatu jne..)
- mikit
- kaulan paksuus.(verrattuna perus jazziin ja presaiin)
- kaulan leveys on just oikeen kaponen mulle!
- jne..kaikkee!

Loppujen lopux saundihan tulee sieltä SVT:stä mutta yleismielipiteitä?

sixi kysyn ku ei näyttäs missään liikkees olla tarjolla tätä.

Kiitos!
Ylläri
13.10.2006 12:24:47
Oletko varma ettei Soundstoressa ole tätä mestoilla? Nettisivujen mukaan Aerodyne on "myymälätuote, pyritään pitämään koko ajan varastossa" ja itse muistelen sellaisen siellä joskus nähneenikin. Toki on hyvin mahdollista, että Storen sivujen päivitys on sitä tavallisen huonoa...
"Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon" -Jari Porttila
Wilkeson
13.10.2006 15:48:54 (muokattu 13.10.2006 15:49:20)
Oletko varma ettei Soundstoressa ole tätä mestoilla? Nettisivujen mukaan Aerodyne on "myymälätuote, pyritään pitämään koko ajan varastossa" ja itse muistelen sellaisen siellä joskus nähneenikin. Toki on hyvin mahdollista, että Storen sivujen päivitys on sitä tavallisen huonoa...

En kyl oo iha varma mut jotenki muistelisin et ihanku ei ois ollu?Oon kollannu joitain mestoja ja ei löydy.
Kiitti ku mainitsit ni meen ja käyn tsekkaamassa tilanteen tai soitan ja kysyn!

mä en oo katsoppas nähny missään tota beissii.perus fenderii kyl löytyy jos jonkinlaista.

Saakeli ku pääsis testaa SVT:n kanssa ni sit ainaki tietäs tarkkaan mikä keppi se on,mutta ei se sitä styrkkaa vaadi.Osaahan sen jo sanoo kylmiltään aika pitkälle et mikä se on.ja lähinnä se soitettavuus jne...
Veikkaan et lähtis kyl heti mukaan.
Ylläri
13.10.2006 15:50:54 (muokattu 13.10.2006 15:51:18)
En kyl oo iha varma mut jotenki muistelisin et ihanku ei ois ollu?Oon kollannu joitain mestoja ja ei löydy.
Kiitti ku mainitsit ni meen ja käyn tsekkaamassa tilanteen tai soitan ja kysyn

Kannattaa varmaan soittaa, minun muistikuviini ei sinänsä kannata luottaa, koska en ole käynyt koko puodissa kuukauteen tai pariin.
"Toiset uskoo Jumalaan, toiset joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon" -Jari Porttila
rytmitajuton
13.10.2006 21:36:38
Hello.

Tekee mieli ostaa tämä laite.

Pitäs saada jotain faktoja ja kokemuksia saundeista ja muutenkin laadusta.

Omaa kokemusta mulla ei ole, mutta Bass Playerin saitilla näkyy olevan jotain arvostelun tynkää kyseisestä bassosta.

http://www.bassplayer.com/story.asp?sectioncode=13&storycode=3976
sunder
14.10.2006 01:53:11
Omaa kokemusta mulla ei ole, mutta Bass Playerin saitilla näkyy olevan jotain arvostelun tynkää kyseisestä bassosta.

http://www.bassplayer.com/story.asp?sectioncode=13&storycode=3976

Tää on taas eri mitä toi Soundstoren Aerodyne.
rytmitajuton
14.10.2006 10:36:53
Tää on taas eri mitä toi Soundstoren Aerodyne.

Ohoh niin muuten onkin, enpäs tuota tullut huomanneeksikaan aiemmin. Itseänikin on tuo Aerodyne kiinnostanu jo pitkään, siis tuo soundstoren markkinoima versio.
zookiejoe
14.10.2006 12:19:35

Kävin Soundstoressa viikko sitten ja silloin siellä oli ainakin kaks Aerodyneä paikalla. Asiallisen tuntunen peli, kun testasin. Kaula sopi hyvin käteen ja sähkösesti napakan murean kuulonen saundi. Meni ainakin minulla hankintalistalle rök-bassoksi.
-= Verba volant , scripta manent =- = Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy =
Wilkeson
14.10.2006 12:49:20 (muokattu 14.10.2006 12:51:53)
katoin tuolta Fenderin omilta sivuilta ni se Aerodyne mikä siel on näytillä ni taitaa olla sekin pikkasen erilainen ku nää 2 muuta.

Ainaki erilaista(Fenderin sivujen mallissa)oli mihin piuha tökätään.

Jossain mallis tais olla valkoset pisteet kaulassa 3,5,7 jne paikoissa.tais olla soundstoren malli sekin ja siin oli muistaakseni viel joku plexi.
Karlsson
14.10.2006 12:56:49
Kaisaniemen Fazerilla on tuommoinen Bassplayerin testaama malli esillä.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Wilkeson
14.10.2006 13:01:12
Kaisaniemen Fazerilla on tuommoinen Bassplayerin testaama malli esillä.

Hyvä! Thanks!
satutko tietämään mitä muuta eroo näil kahdella on eli bassplayerin ja fenderin sivujen versiolla?

eix toi oo Japsi?
sunder
14.10.2006 13:40:09
Hyvä! Thanks!
satutko tietämään mitä muuta eroo näil kahdella on eli bassplayerin ja fenderin sivujen versiolla?

eix toi oo Japsi?

Bassplayerin ja fenderin sivujen bassot on samat. Soundstoren ja tuon fenkkusivujen basson eroja olen joskus selvitellytkin.

Kummatkin versiot on tietääkseni japseja. Thomannin(sama ku BP:ssä) versio on ohuella, kaarevakantisella bodylla ja kermanvärisillä bindingeillä ilman otelautamerkkejä. Soundstorelaisessa on pleksi, valkoset bindingit ja otelautamerkit.

Jos Soundstoren versio on tämmönen, niin eipä siinä muuten olekaan normaali body, vaan ilmeisesti pitkälti sama kuin tuossa T-kaupan.

http://cgi.ebay.com/Fender-Aerodyne … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
joukov
14.10.2006 23:10:56
Miksi taas uusi threadi samaan aiheeseen, jos saa kysyä?
Pari viikkoa sitten sama juttu ja sama aloittaja, oliko jo menneet jutut vanhoiksi? : )
Ihme spämmiä...
"Paul Stanley: Live To Win - 10/10"
Wilkeson
15.10.2006 13:41:44
Miksi taas uusi threadi samaan aiheeseen, jos saa kysyä?
Pari viikkoa sitten sama juttu ja sama aloittaja, oliko jo menneet jutut vanhoiksi? : )
Ihme spämmiä...

Joo sorry.
En muistanu et oon laittanu saman aiheen.
Voi olla et nyt oli pikkusen eri kyssärit mut toi basso ny vaa kiinnostaa ja loppufaktat ei ois pahitteex!

tarviko silti pultit ottaa? :) Anteexi vaan jos häiritsee ja haittaa.

Näil palstoil on aika usein samat tai samankaltaset jutut ja kysymykset hyvinki usein kuten varmasti oot huomannu.ja monesti aika peräjälkeenki tulee niitä!

Miksi tässa uusi threadi samaan aiheeseen....Noh.Just kai six et en muistanu tosiaan et olin jo kyselly kyseisestä bassosta mutta onko se nyt niin maankaatavaa ja paha homma vaik samoi kysymyksii tulee.ihmiset haluu infoo...Ja mun muistil näköjään 2 viikkoo on liian pitkä!
Wilkeson
16.10.2006 21:22:41
jatkaakseni tätä juttua vielä ni oon etsimässä Jazz bassoa jossa on juurikin tuollainen J/P mikitys.se on aika olennainen osa ja se Jazzarin ohut ja kapee kaula.

Tarvitsisin vaihtoehtoja ja muuta jos jaksaisitte laittaa ni pääsee taas ostamisen makuun.

tuo Aerodyne nyt oli jo mieles jonku aikaa mut taitaa olla muitaki hyvii.

hintahaarukka pyörii siel 1000€ hujakoilla.

Kuvat ois parhaita mahdollisia! Itse myös koluan noita mutta teiltä kaikilta varmasti löytyy jokunen hyvä vaihtoehto...siksi kysyn!

toivottavasti jengi ei hermoile. Jeesiä ja mielipiteitä/vaihtoehtoja haen.

tiiän et oon kyselly samasta Aerodynestä ennenkin mutta ei anneta sen häiritä. on muitakin samoja ja samankaltasii kyssäreitä usein kuten jazz vai presari...mitkä mikit comboa treenikselle jne!!!

Näitä vaa tulee.ihmiset on tiedonhaluisia!

thanks!
rytmitajuton
16.10.2006 22:14:59
jatkaakseni tätä juttua vielä ni oon etsimässä Jazz bassoa jossa on juurikin tuollainen J/P mikitys.se on aika olennainen osa ja se Jazzarin ohut ja kapee kaula.

Tarvitsisin vaihtoehtoja ja muuta jos jaksaisitte laittaa ni pääsee taas ostamisen makuun...
...hintahaarukka pyörii siel 1000€ hujakoilla.

Tää Reggie Hamilton Jazz Bass olisi varmaan myös ihan varteenotettava vaihtoehto.

http://www.thomann.de/iw_smb_suche. … UCHBEGRIFF=reggie&x=18&y=17

Oli myös tämänvuoden ensimmäisessä Riffin numerossa testattavana, ja kovasti muistaakseni taisi Berka sitä kehua hyväksi peliksi.
Wilkeson
16.10.2006 22:30:43
Kiitos!
juurikin haen näitä eri vaihtoehtoja!

toi taitaa olla Japanialainen?
Wilkeson
16.10.2006 22:49:27
Jos en nyt ihan väärin muista, niin Mexikaani toi taitaa olla. Tosin en tiedä vaikka valmisttais myös Japanissakin.

otetaampa selvää.

jos iha suoraan sanon ni mexikaanit ei jostain syystä innosta nii paljoo.en tiä mikä potkii vastaan!

mutta odotellessa muitakin vaihtiksii!

toi on kyl varmaa hyvä!
rytmitajuton
17.10.2006 19:50:04
Tää Fender Deluxe P-Bass Special täyttäis kriteerit ainakin kaulan (jasson kaula) sekä P/J mikityksen osalta.
http://www.thomann.de/iw_smb_suche. … wid=3&PAGE=1&ABTEILUNG=GIBE

Fenkun sivuilla:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0135760359

Ja näkyy presaristakin olevan Aerodyne versio olemassa, en tuollaista muista ennen nähneenikään.
http://www.thomann.de/iw_smb_suche. … wid=3&PAGE=1&ABTEILUNG=GIBE

Fenkun sivuilla:
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0254507570
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)