11 päivää tän vuoden lomista vielä jäljellä. Josko ton Joulun ja Uudenvuoden välin ottais vapaaksi. Työaikapankissa jokunen päivä vielä jäljellä. Etelässä tuli kesällä käytyä, tuskin mitään ihmeempiä lomajuttuja talvelle, ainakaan itselläni. (Mutta meillä se on vain 1/2 totuutta...suunnitelmat vaihtuu lennossa) "Bodia, Sporttia ja Tsemppistä... Diudiudiudiuu" |
paice60 16.10.2006 19:20:30 | |
---|
Kiitos! Täytyy myöntää, että nyt on jo matkakuume vallannut. Ei oikein osaa tehdä mitään eikä keskittyä mihinkään. Hyvää matkaa myös täältä ja olehan ihmisiksi.... jaa niin sinä, älä ole ihmisiksi, ei onnistu kuitenkaan. Miks´ mä oon täällä? |
kuunsirppi 16.10.2006 19:22:54 | |
---|
Meidän kiipparisti on siellä päin kanssa samaan aikaan. En kyllä muista että onko juuri tuolla, mutta sama maa. Itse ajattelin lähteä tammikuussa vaimon kanssa joko Lappiin laskettelemaan tai sitten Malagaan. Ei ole vielä päätetty. Joka tapauksessa maaliskuussa mennään Alicanteen. Kysäsepäs, jos on samoilla kylillä, niin järjestetään suomalaiset humppatanssit niille paikallisille kahteen pekkaan :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
R.Syke 16.10.2006 19:23:26 | |
---|
Hyvää matkaa myös täältä ja olehan ihmisiksi.... jaa niin sinä, älä ole ihmisiksi, ei onnistu kuitenkaan. Poltetut kylät, itkevät isät - lapsi käsivarrellaan - on yleensä jälki... |
kuunsirppi 16.10.2006 19:24:35 | |
---|
Täältäkin R.Sykkeelle turvallista, antoisaa, rentouttavaa, lupsakkaa ja kaikin puolin mukavaa reissua! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
paice60 16.10.2006 19:25:37 | |
---|
Kysäsepäs, jos on samoilla kylillä, niin järjestetään suomalaiset humppatanssit niille paikallisille kahteen pekkaan :o) Pitääpä kysästä. Lähtö oli ainakin 1. päivä ja takaisin 17.päivä. Humppatanssit järjestyvät varmasti, sen takaan. Miks´ mä oon täällä? |
R.Syke 16.10.2006 19:25:47 (muokattu 16.10.2006 19:26:39) | |
---|
Kysäsepäs, jos on samoilla kylillä, niin järjestetään suomalaiset humppatanssit niille paikallisille kahteen pekkaan :o) Reilun vuoden päästä (helmik 2008) olis tuo suunta ainakin suunnitteilla. Silloin on vapauduttu työelämästä! Pistetään kokoontumisajot käyntiin... Casioitahan sieltä varmasti löytyy! |
paice60 16.10.2006 19:26:53 | |
---|
Poltetut kylät, itkevät isät - lapsi käsivarrellaan - on yleensä jälki... Yleensä jälkeen jää tapetut isät ja raiskatut naiset, mutta sun jälkeen saattaa olla tapetut naiset ja raiskatut isät. Vai mitä? Miks´ mä oon täällä? |
kuunsirppi 16.10.2006 19:30:40 | |
---|
Reilun vuoden päästä (helmik 2008) olis tuo suunta ainakin suunnitteilla. Silloin on vapauduttu työelämästä! Pistetään kokoontumisajot käyntiin... Casioitahan sieltä varmasti löytyy! ei paha, ei paha....olis joku syy ruveta säästään uutta reissua Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
R.Syke 16.10.2006 19:33:15 | |
---|
Yleensä jälkeen jää tapetut isät ja raiskatut naiset, mutta sun jälkeen saattaa olla tapetut naiset ja raiskatut isät. Vai mitä? -Emmä nyt mikään raakalainen ole, enkä neutronipommi, sentään... |
R.Syke 16.10.2006 19:34:45 | |
---|
ei paha, ei paha....olis joku syy ruveta säästään uutta reissua Juu. Kyllä ensi vuosi pitää säästellä, että kerkee edes vähän nauttia velattomasta elämästä, juu. |
paice60 16.10.2006 19:34:54 | |
---|
-Emmä nyt mikään raakalainen ole, enkä neutronipommi, sentään... Ai sori, Erehdyin kai sitten henkilöstä. Miks´ mä oon täällä? |
R.Syke 16.10.2006 19:36:54 | |
---|
Ai sori, Erehdyin kai sitten henkilöstä. Juu. Noi martsodontit on erikseen :D |
Riksteri 16.10.2006 20:24:00 | |
---|
Yksi välikysymys tähän väliin. Mikä on loma ? alun perin väli, rako. Se alkoi tarkoittaa myös työn väliaikaa eli lepoaikaa. Sanavartaloa on arveltu vanhaksi balttilaiseksi lainaksi, jota nykyliettuassa vastaisi lomà 'kuilu, laakso, syvennys'. Vapaa-ajan tai väliajan merkitys selittyy konkreettista rakoa merkitsevän sanan vertauskuvalliseksi käytöksi. Suomen kirjakielessä loma on ensi kertaa mainittu Daniel Jusleniuksen sanakirjassa 1745 raon tai kalliorotkon merkityksessä ja Kristfrid Gananderin sanakirjassa 1786 tauon tai väliajan merkityksessä. Tahdin tärkein sävel on sen alussa, ja kaikkien muiden sävelten vaikutus riippuu niiden sijainnista. Asiaa voi havainnollistaa toistamalla ääneen seuraavia tavuja: hum-pa-pa-hum-pa-pa ... |
C7 16.10.2006 21:56:49 | |
---|
Yksi välikysymys tähän väliin. Mikä on loma ? Loma on myös espanjalainen sana ... la loma = mäki, kukkula, harju vanha, mutta elossa! |
poppamies 16.10.2006 21:59:27 | |
---|
Loma on myös espanjalainen sana ... la loma = mäki, kukkula, harju No siinä tapauksessa minä viihdyn parhaiten just lomien välissä... |
R.Syke 16.10.2006 22:25:11 | |
---|
mikä on loma? Haa. Piti paistaa lettuja, että kestää tän illan. Rouvakin rauhottui. No, onhan tehty biisikin: LapaLoma. |
Riksteri 16.10.2006 22:42:34 | |
---|
Tahdin tärkein sävel on sen alussa, ja kaikkien muiden sävelten vaikutus riippuu niiden sijainnista. Asiaa voi havainnollistaa toistamalla ääneen seuraavia tavuja: hum-pa-pa-hum-pa-pa ... |
jon lord 17.10.2006 12:08:11 (muokattu 17.10.2006 12:09:02) | |
---|
Yksi välikysymys tähän väliin. Mikä on loma ? Minäkin kysyn samaa. Ketkä tuommoista ylellisyyttä viettää tai oikeammin kellä on varaa siihen?? Minulle se loma on sitä että ne välipäivät jolloin ei ole töitä ne on lomaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Musiikkia korville 17.10.2006 12:31:49 | |
---|
Syysloma menossa ja huomenna pitänee muutama neuvoa antava tulla ottaan sinne Kellarille, tiiä vaikka pääsis vahingossa joraa kun MK soitteloo niin mukavast... ;o)) Voeh kiitos. :) Itse kysymykseen... Lomat on lusittu syksyn osalta. Talven kuvioista ei vielä tiedä mitään, mut tuskin kovin kauas tulee lähdettyä. ...ja tätä mieltä on MK. |