Samuel P. 11.07.2005 10:39:36 (muokattu 19.07.2005 14:03:53) | |
---|
Tässäpä tähän mennessä käytyjen sooloskabojen sijoitustaulukko, jos ketä kiinnostaa. Pisteille kaikkiaan 29 sooloskabassa on suoriutunut 138 osanottajaa, joista podiumille on saanut nousta 35 henkilöä. Kilpailun yhden tai useamman kerran voittaneita henkilöitä on yhteensä 14, joitakin kertoja on päädytty tasapisteille. Tässä lista mitalisijoille päässeistä, kirkkaimmat mitalit keränneet ylimmäisinä. Voittoon yltäneet: Kuha E.Q. Kukkis Mazah Pande Jucciz wesq666 temppiz orbik Sarkjan Cletus Awreetus Francesco Fareri Kinnunen Timo Tolkku Muille mitalisijoille päässeet: DR dominant Jzci Anselmi83 JayT juki68 Keppa Mojo monotone nahkis spoimala Sähkö WanhaWetäjä Ville81 Zernobilly cadaver Imper murjaani PoLFus päärynä Safaweb Stratocaster Lopuksi vielä linkki, josta voi imuroida tai lukea Excel-muotoisen Excel taulukon, jossa pisteet ja sijoitukset on eritelty tarkemmin. Taulukossa on neljä eri välilehteä, nimeltänsä Kaikki, Pisteet, Mitalisijat ja Kunniataulukko. Toivottavasti en tehnyt paljon laskuvirheitä. http://koti.mbnet.fi/sapele/SooloSkaba_Ranking.xls Edit: Fiksaus taulukkoon skaba 3:n osalta ja tarvittavat korjaukset tekstiin |
secondarymind 11.07.2005 10:58:24 | |
---|
Kuhalla onkin nyt sitten varmaan paineita rikkoa maaginen 500 pisteen rajapyykki sooloskaba 30:ssä. Tosin ei luulis sen olevan kovin vaikeaa kun puuttuu enää yks piste. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
Samuel P. 11.07.2005 15:31:12 | |
---|
Kuhalla onkin nyt sitten varmaan paineita rikkoa maaginen 500 pisteen rajapyykki sooloskaba 30:ssä. Tosin ei luulis sen olevan kovin vaikeaa kun puuttuu enää yks piste. Näinpä. E.Q. joutuu puristamaan hieman lujemmin, jos haluaa jo tällä kertaa yli 500 pisteen. Ellen väärin muista, E.Q. on muuten osallistunut kaikkiin tähän mennessä järjestettyihin kisoihin, ja kerännyt pisteistä yhtä vaille kaikista niistä. Ei hullumpi suoritus. Kuha on tainnut kerätä pisteitä kaikista kisoista, joihin on osallistunut, mikä onpi hatunnoston arvoista myös. |
Urmas Potkuri 13.07.2005 22:43:50 | |
---|
Hieno on tilasto. Oli siinä varmaan työtäkin. Olet ansainnut mielestäni plussan. Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni? |
32788 13.07.2005 22:46:30 | |
---|
Sait plussan, kun olet noin kovan työn tehnyt. Voisiko joku muuten vielä laittaa tuon taulukon kuvana, kun itseltä ei mitään Excelin kaltaista ohjelmaa löydy. Plussa myös sille joka laittaa kuvan. |
Cujo 13.07.2005 22:58:15 | |
---|
Domine, quo vadis...? |
E.Q 13.07.2005 23:02:40 (muokattu 25.07.2005 20:13:13) | |
---|
Lussaa tulee täältäkin heti kun skaba3:n tiedot on korjattu oikeiksi. EDIT: Näinpä. E.Q. joutuu puristamaan hieman lujemmin, jos haluaa jo tällä kertaa yli 500 pisteen. Puristettu on ! K100#10 |
Eddie 14.07.2005 10:15:46 | |
---|
Oiskohan toi cavader oikeasti cadaver? "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
maelstrom 14.07.2005 17:17:33 | |
---|
Tuohon kun saisi vielä tilaston, jossa suhteutetaan pistemäärät osallistumiskertoihin, niin aletaan puhumaan vertailukelpoisuudesta. Mutta siis aika hatunnostoa että on jaksettu vääntää. Samuelille aploodit! Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita.
IMIK #12 |
Samuel P. 14.07.2005 17:28:43 | |
---|
Lussaa tulee täältäkin heti kun skaba3:n tiedot on korjattu oikeiksi. Sorry kovasti, tuossa on selvä virhe. Olin ottanut pisteet suoraan Awreetuksen laskuista. Korjaan taulukon heti maanantaina, kun olen taas oman koneeni äärellä. Huomioitakoon kuitenkin jo nyt, että E.Q. sai myös tässä kilpailussa pisteitä. Eli pisteitä on siis tippunut jokaisessa tähän mennessä päätetyssä sooloskabassa! Eikö näin? Jos joku huomaa jatkossa virheitä, niin heti vaan ilmoitus! |
Samuel P. 14.07.2005 17:31:44 | |
---|
Tuohon kun saisi vielä tilaston, jossa suhteutetaan pistemäärät osallistumiskertoihin, niin aletaan puhumaan vertailukelpoisuudesta. Mutta siis aika hatunnostoa että on jaksettu vääntää. Samuelille aploodit! Vaatii aika paljon näpertämistä, mutta ajattelin samaa. Katsotaan, josko virtaa riittää. Toki kuka tahansa voi jatkaa tästä, jos on intoa. Tuon taulukonhan saa imuroitua tuosta linkistä. |
Samuel P. 19.07.2005 14:06:01 | |
---|
Oiskohan toi cavader oikeasti cadaver? Jo vain, korjattu on. Samaten taulukkoon on nyt korjattu skaba 3:n pisteet oikein, sikäli kuin oikein laskin. |
J.Hollström 16.10.2006 10:59:01 | |
---|
"Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Peace, love and good happiness stuff. |
Jucciz 16.10.2006 11:21:25 | |
---|
Todellakin plussan arvoista askartelua! |
M-Juhana 16.10.2006 13:03:59 | |
---|
Huh huh, tää taitaa ollakkin elämää suurempi juttu...:-) |
J.Hollström 16.10.2006 13:17:30 | |
---|
Huh huh, tää taitaa ollakkin elämää suurempi juttu...:-) Ainakin niille joilla on enemmän kuin 1 piste. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |
Mustikkamuffinssi 16.10.2006 13:24:42 | |
---|
Plussaa tuli. Sadan parhaan joukko jo häämöttää. Joutuu vaan vähän skarppaamaan, kun ei näin kovassa porukassa oikein sillä ekalla suunnittelemattomalla otolla pärjää. Ensi kisassa tavoitteena kaksi pistettä jolloin maaginen kymmenen pisteen raja on ylitetty. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
drlecter 16.10.2006 13:31:52 | |
---|
Oho. Olin yllättävän korkealla listalla, oli mukava nähä nimimerkki sielä. Pitää kait yrittää vähän parannella sijoitusta.. |
J.Hollström 16.10.2006 13:35:53 (muokattu 16.10.2006 13:37:11) | |
---|
Niin, onhan toi ihan mielenkiintoista statistiikkaa niille jota se kiinnostaa. 55 skabaa pidetty, yli 7000 pistettä jaettu ja kohta 200 vetäjää yltänyt pisteille (osallistujia on ollut enemmän). Jos joku jaksaa vielä askarella paskarella tosta excelistä enemmänkin irti (mm. pisteitä / osallistuminen) tai muuta niin feel free. Mulla loppu paukut tohon pisteiden ynnäilyyn tällä kertaa. "Mun mielestä fenkut, ja nimenomaan vanhat, tuntuvat, näyttävät ja kuulostavat ylivoimaisilta" - Le Haba |