Aihe: Naurettavimmat syyt olla pois treeneistä
1 2 3 4 516 17 18 19 2065 66 67 68 69
stickyfinger
16.10.2006 18:33:01
Rumpali sanoo usein että hänellä on parempaakin tekemistä, kuten katsella jalkapalloa... Toisella kitaristilla lähinnä koulu/perhejutut, itellä oikeastaan ainut poissaolon syy on tyttöystävän kanssa olo, muuten en lintsaa reeneistä.

Kaikki syyt huonoja, myös omasi; tyttöystävän kanssa ei varmasti tarvitse olla treenien aikaan..
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Walking Death
16.10.2006 20:55:06
Meidän kakkos kitaristi pistelee niin naurettavia syitä.. esim.
-"Multa katkes kitarasta piuha" sit sanottiin et treenikämpillä on kyllä ylimääräsiä piuhoja nii se sano sit et menee kattoon tyttö ystäväänsä.. ja kun se viimeksi tuli treenaamaan niin sillä oli sama joto ja sille ei oltu tehty mitää..
donkkis
05.11.2006 22:30:54
"Pitää runkata."
Tyhjän saa pyytämättäkin.
bassline
06.11.2006 15:36:56
Kitaristimme (jo kuopatussa) bändissä ilmoitti tuntia ennen treenejä ettei tule, kun on jalka niin kipeenä..Eka hemmo joka soittaa jaloillaan..kai..:)
#Ku on wanha ja romu..minkäs teet.. #
alanko
07.11.2006 07:55:50
Kitaristimme (jo kuopatussa) bändissä ilmoitti tuntia ennen treenejä ettei tule, kun on jalka niin kipeenä..Eka hemmo joka soittaa jaloillaan..kai..:)

http://www.youtube.com/watch?v=QGpAWy6qKyE
SGitar
10.11.2006 19:22:53
Myy minulle Neil Young juliste!
propaganda
14.11.2006 19:08:29
joskus tulee "kaikki läskiks" -taktiikkaa käytettyä.
jos esim on tärkeät treenit ku keikka pian tjsp, ja joku peruu seuraavat treenit jollai naurettavalla syyllä "pitää kasata pöytä" (noin on käyny) ja ehdottaa "miten ois huomenna?"
Yleensä tulee peruttua tommosissa tapauksissa sille tyypille huomisen treenit jollain yhtä naurettavalla syyllä.. Yleensä toi toimii ja yhtäkkiä sopiikin treenit sille päivälle :)
Sipri
14.11.2006 19:12:27
http://www.youtube.com/watch?v=QGpAWy6qKyE

No siinä oli taitava heppu!
"Sama se onko kikkeliä vai ei kunhan letti pyörii." Hyrde
KillingMachine
15.11.2006 08:08:46
Oon jättäny pari kertaa menemättä harkkoihin sen takia, että olen jäänyt pelaamaan Dino Crisis 2 -peliä.
Blodapelsin
17.11.2006 12:00:49 (muokattu 17.11.2006 12:01:15)
Kokoomusnuorten kokous.

Tuo oli kyllä jo surkeampi syy kuin se että täytyy runkata.
"Nothing aint so cool than playing in Rock'n Roll band, except buying cigarettes from the gasstation in the middle of night" - Nikki Sixxx
Bronks
17.11.2006 12:13:37 (muokattu 17.11.2006 12:13:49)

Tuo oli kyllä jo surkeampi syy kuin se että täytyy runkata.

Tämä ei nyt omasta mielestä ole kovin naurettava, mutta viime treenit peruuntu sen takia, että treenikämpän lattialla oli 15 senttiä vettä.

Hupsista.
Budy
18.11.2006 18:38:12
Laulaja oli tunnin myöhässä reeneistä, kun ei löytänyt paikalle.

Otettiin hänet avosylin vastaan :)
rudemood
Lesleht
19.11.2006 17:41:59 (muokattu 19.11.2006 17:43:39)
edellisen bändin rumpalilla oli semmonen
"en voi tulla on hyvä keli juoksennella pihalla"
Lomba
20.11.2006 04:16:29
meikäläisen bändien treeneistä ei varsinaisesti kukaan ole ollut koskaan pois. mitä nyt myöhästymisiä. kitaristi lähinnä on pelaillut xboxia tai kattellut tv:tä. vokalisti asuu eri paikkakunnalla, että hänelle on annettu lupa myöhästyä. basisti on yleensä toisena paikalla toisen kitaristin kanssa (itse olen rumpali ja treeniksen omistaja)..

jokos on motivaation puute ketjua olemassa. eli tyyliin: "en oo opetellu sitä coveria, ku mul ei oo sitä tai en oo muistanu" ja oikeana syynä taidon tai motivaation puute koska biisi on liian vaikea (vaikka muut bändiläiset kykenevät kappaleeseen) tai liian helppo ettei sitä jaksa kahtoo..
Bobana
22.11.2006 08:35:02 (muokattu 22.11.2006 08:35:41)
Tämä on mielestäni pakko postata tänne. Teiniröytöä ja siis aivan legenda-ainesta:

näitä on tuhansia mutta vain valitut palat ovat päässeet jatkoon.

-rumapli:edelleenkään ei pääse soittamaan koska se pelaa jotai vitun cs, tai menee sen kaverille leikkii pokemoneilla??haloo 15 vuotias. no kummiski sitte vielä turhauttavat tekosyyt esim. mä kysyn, päästääks soittaa tänää rumpali sanoo ei nyt tänää mun pitää mennnä ostaa uudet sukset taustalla kuuluu äidin ääni ei me mennä mitää suksia ostamaan?? kyllähän ne pojat voi soittamaan tulla, öö nyt tuli paskahätä täytyy mennä?????

-basisti: ei oikeastaan mitään ärsyttävää tapaa paitsi jankuttaa että nyt ryyppäämää perjantaina,

-minä(solo/komppi kitaristi):olen ihmelapsi, no ei joskus vaan vituttaa harkoissa muiden touhu, joskus innostun myös käyttämään porakonetta! =).

-solo/komppi kitaristi:hmm... ei oikestaa mitää muuta ku et aina ku sitä vituttaa on vaa hiljaa ja kapinoi minua vastaan tai hakkaa rumpuja, ja tätä tapahtuu helvetin usesti.

Hehhahoho!!
Sex, choppers and rock´n roll!!!
Burn
24.11.2006 12:29:18

Laulajalta puhkesi jokunen vuosi sitten umpisuoli eikä näin ollen pystynyt treenaamaan. Itse en pitänyt selitystä juuri minään.
Chuck Norris is just like you and me, he puts his pants on one leg at a time. Except when he puts his pants on, he fights North Koreans.
janik
24.11.2006 19:11:45
Laulajalta puhkesi jokunen vuosi sitten umpisuoli eikä näin ollen pystynyt treenaamaan. Itse en pitänyt selitystä juuri minään.

No jopas oli harvinaisen huono syy laulajalla.
saastara
24.11.2006 19:22:57
No jopas oli harvinaisen huono syy laulajalla.

Aivan.. Kuolemanvaara on säälittävä tekosyy. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
FunMachine
25.11.2006 13:46:43
Rumpali jätti edelliset treenit väliin ja sanoi vaan että "ei pääse", eilen taas oli menossa muijansa kanssa jtn saatanan james bondia kattomaan.
Eikö sitä vois valita minkä tahansa muun päivän kun sen viikon ainoon treenipäivän?
Kyseisellä jätkällä ei ole edes omia rumpuja, joten treeniksellä ainoa harjoitusmahdollisuus... Pikkuhiljaa potuttaa kun kaikki muut soittimet vetää hyvin mutta rumpali perkele ei edes vaivaudu kerran viikossa harjoittelemaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)