Aihe: Sooloskaba 55 äänestys
1 2 3 4 5 6 7
BigPapa
15.10.2006 22:27:36

Eiks toi äänestys aika ollut alunperin maanantaille 21 asti, niin muistan lukeneeni?? No eipä tolla kai väliä...

-Äänestys on voimassa noin 6 päivää. (riippuen miten osallistujia löytyy. Skaban aloittaja saa päättää niinkuin itse parhaaksi näkee.)

Painaa menot päälle.
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Ocean Boulevard
15.10.2006 22:28:28
:D Skaban ratkaisi nimimerkki, joka on mitä... rekisteröity pari viikkoa sitten ja ainoa kommentti tässä äänestyksessä. No, leikkiähän tämä vain... ;-)
BigPapa
15.10.2006 22:30:11 (muokattu 15.10.2006 22:45:02)

:D Skaban ratkaisi nimimerkki, joka on mitä... rekisteröity pari viikkoa sitten ja ainoa kommentti tässä äänestyksessä. No, leikkiähän tämä vain... ;-)

Äänestykseen osallistui nimimerkki joka oli rekisteröity tänään....; /
Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä.
Kuha
15.10.2006 22:32:12

-Äänestys on voimassa noin 6 päivää. (riippuen miten osallistujia löytyy. Skaban aloittaja saa päättää niinkuin itse parhaaksi näkee.)

Painaa menot päälle.

Jepjep, jäi nyt kansalaisvelvollisuus täyttämättä.
Muistakaa venytellä.
Kuha
15.10.2006 22:33:55

Hei!

Jollakulla vissiin on edelleen lista näistä sooloskaboista ja niiden tuloksista kautta aikain, eli miten niissä kukakin kisaaja on pärjännyt. Olisi hauska katsella taaksepäin sooloskabojen historiaa, kun näitä nyt on jo varmaan 3 vuoden ajan pidetty.

Eli, kelläs se lista oli ja missä, joku niitä nimittäin oli kerännyt?

Joku tilastonikkari tosiaan on jaksanut tällaisen väsätä, ei ole aivan ajan tasalla tosin:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=38&t=97849
Muistakaa venytellä.
Tietysti Pauligin
15.10.2006 22:51:05

Eikös se ole vain hyvä?
Korvathan meillä on kaikilla.
Onpahan varmasti puolueeton ja autuaan tietämätön sooloskabojen vakio-osallistujien soitannasta noin yleensä. Arvioi kaikkia täysin puhtaalta pöydältä.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
M-Juhana
15.10.2006 23:31:52

Aika hyvin meni äänestys. Olihan nopea toi BigPapan pohja. Allekirjottaneelle eka missä olin mukana. Äänittämisessä on kyllä paljon opiskeltavaa. No onneks ostin yhden kaikupedaalin lisää.
velsa
15.10.2006 23:49:23

mahtavaa Big Papa.....just a sweet Carolina just a rockin´ little mama just a leave me baby in old Alabama......gongratulazione!!!!!!!
Kauas on pitkä matka........
ReBeat
16.10.2006 01:16:56 (muokattu 16.10.2006 03:43:09)

Kyllä, maanantaille oli alunperin... joku veitikka muutti sääntöjä.

Heh, itseasiassa aika hauska tuo äänestyksen loppu. Alien antoi äänestyksenvetäjälle ratkaisevat 3p, jotka nostivat tämän kolmossijalta ykkössijalle. Sen jälkeen kuuluikin jo "Nonni pannaas sit äänestys poikki".
John Titor
16.10.2006 02:36:27

Ensinnäkin valtavan iso kiitos kaikille kannustajille ja kommentoijille. Jännä homma, että soundien kehuminen kasvoi uusiin mittasuhteisiin kun päätin nykäistä putkivehkeiden sijasta muovisella Line6 POD:illa. Vai olisiko vaan päässyt käymään niin, että nykynuorten korvat ovat tottuneet ja tykästyneet näihin uuden ajan hömpötyksiin ja ovat mielissään kuullessaan tuota tuttua muovisuutta? :D

Kato ei se että laite on muovista tee saundista muovista;)
Jos pelkästään runsas hidas harjoittelu riittäisi kehittämään nopean tekniikan, B. B. King pystyisi soittamaan jo 32-osia tempossa 300.
MadMatt
16.10.2006 06:12:26 (muokattu 16.10.2006 06:15:51)

Onnittelut BigPapalle voitosta.
Olipas tosiaan tiukkaa taistelua seuraavista sijoista. kiitokset kaikille äänestäjille.

Asiaan: mä pääsen taustantekopuuhiin aikaisintaan tulevan viikon perjantaina, sillä olen Keski-Suomessa moikkaamassa kotijoukkoja muutaman päivän ajan. Jos vaan MadMatt saat aikaisemmin taustan polkaistua niin ole hyvä! Jos taas sulla menee vielä kauemmin niin kyllä tulevana viikonloppuna mä saan luultavasti jotain väännettyä. Kumpikin menettely käy.

OK. Enköhän mä jonkun taustan saa kaivettua.
Roots linjalla varmaankin jatketaan. Ehkäpä jotain bluesia luvassa......
stratomaster
16.10.2006 08:15:42

Olipa mielenkiintoinen kisa, onnittelut teille hyvin menestyneille, ootte kovia soittajia kaikki ja pisteenne ansainneet!

Näin ekakertalaisena voisin sanoa, että kivaa oli, eikä sattunut yhtään...
Urheilutermejä käyttäen "tuo ulkorata oli minulle hiukan epäedullinen eikä suorituskaan pysynyt oikein kasassa."

Joo, pistähän MadMatt joku bluespohja tulemaan, niin näytän närhen munat... :D
Blues is the pain you can't live with and a woman you can't live without
Juige
16.10.2006 11:37:01
Aika Spede toi kilpailun järjestäjä, ku laittoi vielä erikseen kilpailun päättymis- ajankohdan (k.21.00) ja ite viheltää pelin poikki "varmaankin sattumalta" kun just on siirtyny johtoon. Leikkiähän tää on joittenkin mielestä, mut kyl mun mielestä suurin osa soittajista vääns varmaan soolonsa tosissaan ja tuskin sai edes ekalla purkkiin.
IsoPapan kantsis kattoo peiliin jos ei oo Jeff Healey!
Manicci
16.10.2006 11:53:34
Aika Spede toi kilpailun järjestäjä, ku laittoi vielä erikseen kilpailun päättymis- ajankohdan (k.21.00) ja ite viheltää pelin poikki "varmaankin sattumalta" kun just on siirtyny johtoon. Leikkiähän tää on joittenkin mielestä, mut kyl mun mielestä suurin osa soittajista vääns varmaan soolonsa tosissaan ja tuskin sai edes ekalla purkkiin.
IsoPapan kantsis kattoo peiliin jos ei oo Jeff Healey!

Itse en näe tässä mitään vääryyttä.

Skaban päättymisaika lukee ensimmäisen kerran tämän ketjun 2. viestissä, su 15.10.06. Viesti on muokkaamaton. (Aloitusviestiä jouduttu tietenkin muokkailemaan...)

BigBapa sulki skaban su 15.10.06 noin 4 yli yhdeksän. Ongelmaa ei ole. Toki myönnän, että saattaapi joitain vituttaa, kun voittava äänestys on sattumalta äänestetty 20min ennen sulkemista.
How blue can you get?
pes
16.10.2006 12:12:11
Skaban päättymisaika lukee ensimmäisen kerran tämän ketjun 2. viestissä, su 15.10.06. Viesti on muokkaamaton. (Aloitusviestiä jouduttu tietenkin muokkailemaan...)

Ei näin...Aloitusviestiin info eikä minnekään 2 viestiin, kas kun ei sivun 3 alalaitaan, no onneks oli vaan äänestys ketju...
Manicci
16.10.2006 12:15:54
Ei näin...Aloitusviestiin info eikä minnekään 2 viestiin, kas kun ei sivun 3 alalaitaan, no onneks oli vaan äänestys ketju...

Pointtini olikin se, että aloitusviestissä on saattanut lukea aluksi maanantai, mutta ratkaisevalla hetkellä sinne on muutettu sunnuntai. Tuo ketjun 2. viesti todistaa että näin ei ole.
How blue can you get?
Urmas Potkuri
16.10.2006 12:25:08

Onnittelut täältäkin voittajille. (Eli aivan kaikille).
Oli hyvä skaba.

Olisipa vaan upea juttu, jos bluesia laittaisit taustaksi. Ei ole juurikaan ollut....tai oikeastaan ei ollenkaan ollut ainakaan sinä aikana, kun itte olen näitä seurannut.
Hienoja taustoja ovat tietty olleet kaikki.....
Miksi yrittäisin kuulostaa joltakin toiselta kun en kuulosta edes itseltäni?
M-Juhana
16.10.2006 13:02:19

Toivottavasti seuraava tausta on tangoa.
man9
16.10.2006 13:13:11

Kyllä, maanantaille oli alunperin

Prkl! Olin varma että se oli noin ja nyt jäi äänestämättä. Kuka tietää mitä olisi käynyt :) No ei siinä mitään, onnea pärjänneille ja odotellaan seuraavaa kisaa nupit suristen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)