jon1 15.10.2006 18:50:28 | |
---|
Moroo!! Oon varannu ja tilannu tonne Top Soundiin ton kitaran, ite mitä kerkesin kokeilla sitä, vaikutti omaan käteen todella hyvältä, kaula oli juuri hyvä, mikit vaikutti hyviltä (EMG 81/85) ja sitte siinä oli toi Floyd Rosen talla. Yleisesti se oli todella hyvä kitara, oisin ottanut sen sillon samantien mukaan liikkeestä, mutta kun se oli musta, jotenki kiehtoo tuo Black Cherry paljon enemmän, elikkä se on nyt tilattu sinne liikkeeseen. Mutta itteäni tuo Floikan talla ei juuri oikeen säväyttäny.. Mitä mieltä muu porukka on tuosta Hellraiser FR:stä? |
Werihukka 15.10.2006 19:33:23 | |
---|
Saahan tuota strings through body:llakin. Eli ei sitä floikalla ole pakko hommata. Otat vaan tuon FR:n pois nimestä, niin siinä sulle floikaton hellraiser-mallinimi. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
WinterMad 15.10.2006 19:36:07 | |
---|
Hyvä kitara, itsekkin kokeilin juuri tuota Top Soundin mustaa Hellraiseria. Huippuluokan specsit hintaansa nähden. Olisin ostanut itekki mutta ko. paikassa ollut valkoinen Fernandes Limited Edition Randy Rhoads säväytti enemmän hinnallaan ja soitettavuudellaan. "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara |
jon1 15.10.2006 19:52:35 | |
---|
Niinno se.. Onhan tässä vielä aikaa mietiskellä vaikka kovasti kyllä kädet syyhyä, että pääsispä jo soittamaan. Sinäänsä se Floikallinen ois hyvä ku siinä on ne hienosäädöt tallassa ja sitte lavassa on se lukkosysteemi.. Jotenki vaan soittotuntuma ei oo niin hyvä ku siinä Floikattomassa. Pistäkääpä kaikkea mahollista informaatiota kyseisesta kepistä, hyvää ja huonoa. |
Juustonaksu 15.10.2006 19:54:53 | |
---|
Suosittelen ostamaan sitä floikatonta. :) Eikä kannata tyytyä siihen mustaan, tämä Black Cherry on kyllä todella kaunis. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
jon1 15.10.2006 20:32:33 | |
---|
Elikkä kysytäänpä näin, Floikalla vai ilman?? Minun mielestä Floikaton on mukavempi soittaa kuin tuo Floikallinen, sitä hienosäätöähän siinä vaan ei sitten ole, mutta onko sekään nyt niin ratkasevaa.. |
Jesus_Plastica 15.10.2006 20:49:37 | |
---|
Elikkä kysytäänpä näin, Floikalla vai ilman?? Minun mielestä Floikaton on mukavempi soittaa kuin tuo Floikallinen, sitä hienosäätöähän siinä vaan ei sitten ole, mutta onko sekään nyt niin ratkasevaa.. Taisit juuri itse vastata omaan kysymykseesi. Jos et floikkaa käytä niin osta ihmeessä floikaton. |
Lullervo 15.10.2006 21:43:17 | |
---|
Edellinen kirjoittaja sen jo sanoi, jos pitää miettiä ja varsinkin jos tuntuu ettei floikka sovi niin sitten ei missään nimessä floikkaa. Itteltä löytyy vastaava mutta seiskakielinen (omakuvassa) ja kyllä täytyy sanoa että on aivan loistava peli. Nätti ku mikä ja loistava keppi kaikin puolin. Ei lisättävää. |
Elikkä kysytäänpä näin, Floikalla vai ilman?? Minun mielestä Floikaton on mukavempi soittaa kuin tuo Floikallinen, sitä hienosäätöähän siinä vaan ei sitten ole, mutta onko sekään nyt niin ratkasevaa.. Jepjep. Eli jos sitä floikkaa et tarvitse muuhun kuin hienosäätöön niin sitten se on turha. Floikka kannattaa hommata vain, jos sitä oikeasti tarvitsee. Muutoin siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja virittimien kanssa ei noissa Schectereissä ole mitään vikaa. Muistaakseni Gotohin laadukkaat virittimet, ei ole ollut koskaan vireongelmia ja nykyisellä soittoaktiivisuudellani minun tarvitsee virittää koko hoito ehkä kerran viikossa eikä silloinkaan ole mennyt pahasti epävireeseen. :) Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Jesus_Plastica 15.10.2006 21:46:48 | |
---|
Jepjep. Eli jos sitä floikkaa et tarvitse muuhun kuin hienosäätöön niin sitten se on turha. Floikka kannattaa hommata vain, jos sitä oikeasti tarvitsee. Muutoin siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja virittimien kanssa ei noissa Schectereissä ole mitään vikaa. Muistaakseni Gotohin laadukkaat virittimet, ei ole ollut koskaan vireongelmia ja nykyisellä soittoaktiivisuudellani minun tarvitsee virittää koko hoito ehkä kerran viikossa eikä silloinkaan ole mennyt pahasti epävireeseen. :) Taitaapi olla groverin :) |
Juustonaksu 15.10.2006 21:48:24 | |
---|
Taitaapi olla groverin :) Taitaapa olla. Menee nuo kaksi firmaa aina päällekäin. No, bottom line, kumpi tahansa onkaan kyseessä, on kepissä silti laadukkaat virittimet. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |