Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: TAD:in rakennussarjat
1
Varjo1
15.10.2006 16:46:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jo jonkin aikaa ollu kiinnostunut Tube Amp Doctor:in vahvistimien rakennussarjoista. Onkos kellään näistä kokemusta, erityisesti kiinnostaa tuo BF Princeton Reverb. Tällasia yleensäkkin on aika hankala Suomesta alkuperäsenä löytää, eli ajaskohan tuo asian?
 
Vasu
15.10.2006 19:11:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei suoraa kokemusta TAD:in kiteistä mutta mitä TAD sivujen tiedoista voi päätellä niin ihan hyvältä vaikuttaa. Eyeletboard, Orange drops konkat ja massavastukset sun muut. Itse oon tehnyt BF Princeton Reverb AA1164 tyyppisen vermeen ilman kittejä ja oli aika helvetinmoinen homma. Siis suosittelen jotain sarjaa mielummin vielä valmiin kotelon kanssa. Princeton Reverb on ainakin mun mielestä todella loistava soundinen vahvistin ja kuulostaa hyvältä myös pienemmillä volumeilla. Tossa muutama kuva mun Princetonista http://s106.photobucket.com/albums/ … everb.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1
Jos on jotain kysymyksiä Princeton Reverb tiimoilta niin voin ehkä auttaa on tutkiskeltu tuota jonkun aikaa!
 
Wäiski
15.10.2006 20:05:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei suoraa kokemusta TAD:in kiteistä mutta mitä TAD sivujen tiedoista voi päätellä niin ihan hyvältä vaikuttaa. Eyeletboard, Orange drops konkat ja massavastukset sun muut. Itse oon tehnyt BF Princeton Reverb AA1164 tyyppisen vermeen ilman kittejä ja oli aika helvetinmoinen homma. Siis suosittelen jotain sarjaa mielummin vielä valmiin kotelon kanssa. Princeton Reverb on ainakin mun mielestä todella loistava soundinen vahvistin ja kuulostaa hyvältä myös pienemmillä volumeilla. Tossa muutama kuva mun Princetonista http://s106.photobucket.com/albums/ … everb.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1
Jos on jotain kysymyksiä Princeton Reverb tiimoilta niin voin ehkä auttaa on tutkiskeltu tuota jonkun aikaa!

 
Onpahan todella hieno!
 
Varjo1
15.10.2006 21:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä tosi hieno, ainakin päällepäin!!!
 
Varjo1
15.10.2006 21:23:20 (muokattu 15.10.2006 21:25:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten, mitä kajaria tossa käytät? Onko Eminencellä vaihtoehtoa Jensenille, vai pitääkö kustantaa Weber? Vai 12''-elementti?
 
Edit: typo
 
Vasu
17.10.2006 21:40:32 (muokattu 17.10.2006 21:43:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten, mitä kajaria tossa käytät? Onko Eminencellä vaihtoehtoa Jensenille, vai pitääkö kustantaa Weber? Vai 12''-elementti?

Jensen C10Q kyllä Eminenceltä varmaankin aika lähelle samantyyppinen löytyy mutta ei tossa Jensenissä hinta paha ole (55€). En tiedä vastaako toi Italialainen Jensen sitten samaa kuin alkuperäiset Jensenit on se ainakin saman näköinen. Mutta jos oikein parasta hakee ja vanhojen Fender Princeton Reverb kajarin korvaavaa niin Weber-malleista löytyy mutta hinta on varmaankin jotain 4* Jensen. 12" kajarikin Princeton Reverbiin sopii ja oon joskus nähny ebay:ssä 12":selle bafflea myynnissä.
Lisäys: Niin ei toi mun Princeton mikään hieno ole. Taito ja kärsivällisyys loppuu aina kesken (kiire päästä testaa).
 
Jaba
17.10.2006 22:14:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin ite tuon Super Lead- sarjan, ja onhan se ihan jees, vaikka valittamista löytyy. Osa chassiksen rei'istä oi porattu vähän miten sattuu, varsinkin etupaneelin Inputtien reiät olivat hieman vinossa. Lisäksi muutama vastus/konkka puttui setistä ja oli vääriäkin mukana. Ikävä juttu että kävi näin, mutta suosittelen silti, nimittäin hintansa puolesta ovat ihan järkeviä.
 
FuzzFaze
30.05.2011 06:47:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostetaan noin neljä vuotta vanhaa ketjua. Tässä ajassa on tullut varmaan uusia kokemuksia tube amp doctorin rakennussarjoista.
 
Itseäni kiinnostaisi tuo 18 wattinen plexi-kit (http://www.tubeampdoctor.com/en/sho … XI_18_Watt_TMB_without_cabinet_1300), mutta ääninäytteitä ei tahdo löytyä mistään. Kellään kokemusta tuosta setistä tai liikkeestä yleisestikin?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «